طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

قیمت میکروسمنت و کاربرد آن در دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 9 شهریور 1400 در ساعت 11 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

میکروسمنت یکی از بهترین پوشش های تزئینی می باشد که به کمک سیمان ، رزین و رنگ دانه ساخته شده است . یکپارچه بودن میکروسمنت این امکان را ایجاد می کند که بتوان به آسانی آن را تمیز کرد . از این رو می تواند گزینه ی مناسبی برای دکوراسیون اداری باشد . این پوشش ، برای سطوح داخلی و خارجی قابل استفاده می باشد .

خوب است بدانید که چسبندگی زیاد این پوشش امکان استفاده از آن بر روی سطوح لغزنده مانند کاشی را فراهم می کند .

تنوع بسیار زیاد در رنگ و بافت میکروسمنت این امکان را فراهم می کند که از آن در محیط های گوناگون مانند دکوراسیون مغازه ، منازل ، ادارات و ... استفاده کرد .

شما می توانید با توجه به فضای مورد نظر و سلیقه ی شخصی این نوع از پوشش را در سه نوع مات ، براق و یا نیمه براق تهیه کنید .

حال که با میکروسنت آشنا شده اید ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با قیمت این محصول و کاربرد آن در دکوراسیون اداری و دیگر فضاها نیز آشنا کنیم .

ضخامت میکروسمنت معمولا بین دو تا سه میلی متر می باشد . این پوشش در برابر رطوبت بسیار مقاوم خواهد بود و به آسانی از آلودگی ها پاک خواهد شد از این رو می توان از آن در دکوراسیون مغازه نیز استفاده کرد . مقاومت در برابر آب و رطوبت میکروسمنت این امکان را ایجاد می کند که بتوان آن را در سرویس بهداشتی و یا حمام نصب کرد .

این پوشش فوق العاده  را می توان در قسمت های مختلفی نظیر کف ، دیوارها و یا ... به کار برد .

قیمت میکروسمنت و کاربرد آن در دکوراسیون اداری

سطحی که روی آن پوشش میکروسمنت قرارمیگیرد ، بدون درز خواهد بود .از این جهت به آسانی می توان آن را تمیز کرد . جالب است بدانید که این پوشش لغزش ایجاد نمی کند . از این می توان در محیط هایی که کودکان در آن رفت و آمد دارند نیز از این پوشش استفاده کرد .

طیف وسیع رنگ و بافت این پوشش ، امکان استفاده از آن در هر محیطی را فراهم می کند . هم چنین سبک بودن این پوشش باعث شده تا بتوان آن را به آسانی در فضای مورد نظر نصب کرد .

از دیگر ویژگی های این پوشش می توان به مقاومت بالای آن در برابر ضربه و خش اشاره کرد . پس می توان از آن در دکوراسیون اداری که محلی پر رفت و آمد می باشد ، استفاده کرد .

پوشش میکروسمنت را می توان بر روی محیط های کاشی ، بتنی ، سنگی و ... نصب کرد . بنابراین محدودیتی در نصب این پوشش وجود نخواهد داشت .

میکروسمنت خود به چند گروه مختلف تقسیم بندی می شود ، که هر کدام از آن ها ویژگی های مختلفی دارند و می توان از آن ها در فضاهای گوناگون استفاده کرد .

  • میکروپروف

این نوع از پوشش قابل استفاده در حمام و یا سرویس های بهداشتی می باشد . زیرا در برابر آب ایستا مقاومت بسیار بالایی دارد .

  • میکروپیر

میکروپیر در هر ضخامتی قابل اجرا می باشد .

  • میکروبیس

به کمک میکروبیس می توان سطح را برای نصب دیگر محصولات میکروسمنت آماده سازی کرد .

  • میکرواوت

مقاومت بسیار بالا و پایداری رنگ میکرواوت این امکان را می دهد ، تا بتوان از آن در محیط های پررفت و آمد مانند دکوراسیون اداری استفاده کرد .

  • میکروفلور

از پوشش میکروفلور برای کف پوش استفاده می شود .

  • میکرووال

این نوع از پوشش نرم بوده از این جهت مقاومت کمتری دارد . بنابراین برای پوشش دیوار مناسب می باشد .

قیمت میکروسمنت و کاربرد آن در دکوراسیون اداری

قیمت میکروسمنت

قیمت این پوشش بر اساس متر مربع حساب می شود . از این جهت بسته به متراژ فضای مورد نظر قیمت ها تغییر خواهد کرد . هم چنین هزینه ی نصب و مصالح مورد نیاز نیز در هزینه ها تاثیر گذار خواهد بود . شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از مشاوران شرکت معماری هیرادانا یاری بجویید .

فضاهایی که می توان در آن از پوشش میکروسمنت استفاده کرد به شرح زیر می باشد .

  • ویلا
  • دکوراسیون مغازه
  • سرویس بهداشتی و حمام
  • فروشگاه ها
  • رستوران
  • باشگاه

کلام آخر :

در این مقاله شما کاربران محترم را با پوشش میکروسمنت آشنا کردیم . شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل نصب و قیمت این پوشش ، با مشاورین شرکت معماری هیرادانا گفت و گو کنید .

8 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات