طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

قیمت سرامیک پرسلانی و کاربرد های آن

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 20 مرداد 1400 در ساعت 14 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خانواده ی سرامیک ها از تنوع گوناگونی برخوردار هستند ، که هر یک از آن ها با توجه به مواد اولیه و ویژگی های این چنینی از یکدیگر متمایز می شوند . سرامیک پرسلان یکی از انواع سرامیک ها به شمار می رود که از رس طبیعی و دیگر مواد ساخته شده و به کمک گرما به استحکام مورد نظر رسیده است .

این نوع از کاشی ها که به دو دسته ی پولیش و لعاب دار تقسیم بندی می شوند ، استحکام فوق العاده ای داشته و از شکل های متنوعی برخوردار می باشند . از جمله فضاهایی که می توان در دکوراسیون داخلی آنها از این سرامیک استفاده کرد ، می توان به پاساژها و مراکز خرید ، کف خانه ها ، پارکینگ ، و در طراحی ویلا و... اشاره کرد .

حال که با سرامیک پرسلانی آشنا شده اید ، ما در شرکت دکوراسیون هیرادانا قصد داریم تا شما کاربران محترم را با ویژگی های مثبت و منفی این سرامیک آشنا کنیم ، تا در صورت لزوم بتوانید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

ویژگی های مثبت سرامیک های پرسلانی

  • ·       مقاومت بالا در برابر آلودگی و لکه ها

از جمله ویژگی های این نوع سرامیک می توان به مقاومت بالای آن در برابر لکه ها و مواد رنگی اشاره نمود . به یاد داشته باشید که لکه ها نمی توانند به راحتی بر روی این سرامیک نفوذ کنند . به دنبال این امر تمیز کردن آن نیز بسیار راحت تر خواهد بود .

  • ·       ظاهر فوق العاده زیبا

اگر قصد دارید دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود را تا چندین برابر زیباتر کنید ، سرامیک پرسلان گزینه ی مناسبی برای شما می باشد ، استفاده از این سرامیک پرکاربرد در محیط های تجاری و یا دکوراسیون اداری نیز توصیه می شود . یکی دیگر از عواملی که موجب زیبایی هر چه بیشتر این سرامیک می شود . استفاده از مواد با کیفیت در ساخت آن می باشد به طبع استفاده از مواد با کیفیت تاثیر زیادی در تعیین قیمت نهایی این محصول نیز گذاشته است .

قیمت سرامیک پرسلانی و کاربرد های آن

  • ·       دوام و طول عمر بالا

با استفاده ی صحیح و رعایت برخی نکات ، این امکان وجود دارد که این نوع از سرامیک سال های طولانی کارایی داشته باشید . از این روی می توان آن را از لحاظ قیمتی نیز مقرون به صرفه در نظر گرفت . زیرا با گذر زمان از بین نخواهد رفت و همچنان کارایی خود را حفظ خواهد کرد . با توجه به دوام و طول عمر بالای این محصول می توان از آن برای بازسازی ساختمان و منزل و همچنین دکوراسیون داخلی از نوع دکوراسیون اداری  نیز استفاده کرد .

  • ·       مقاومت بالا در برابر آب

از این کاشی می توان در محیط های حمام و سرویس های بهداشتی نیز استفاده کرد . زیرا نسبت به دیگر کاشی های موجود ، از مقاومت بیشتری در برابر آب برخوردار است .

حال که با مزایای کاشی پرسلانی آشنا شده اید ، بهتر است اندکی با معایب این نوع کاشی نیز آشنا شوید ، تا بتوانید هوشمندانه تصمیم گیری کنید .

  • سرامیک های پرسلانی قیمت بالایی دارد .

همان طور که پیش تر به این موضوع اشاره کردیم ، کاشی های پرسلانی از قیمت بالایی نسبت به دیگر کاشی ها و سرامیک ها  برخوردار هستند . علاوه بر بالا بودن هزینه ی خود کاشی ها ، قیمت نصب این کاشی نیز بسیار بالا خواهد بود . مشتریان این نوع سرامیک ، ناچار به پرداخت حدود بیست درصد هزینه ی بیشتر نسبت به دیگر سرامیک ها می باشند . به یاد داشته باشید که ویژگی های مثبت این سرامیک مانند طول عمر بالا و ... تاثیر زیادی در قیمت گذاری داشته است . البته با این وجود باز هم در دکوراسیون اداری مخاطبان زیادی دارد .

  • ·       ایجاد مشکل در نصب این نوع سرامیک

به دلیل تراکم بالا در این نوع از سرامیک ، نصب کردن آن کار بسیار دشواری خواهد بود و باید از ابزار خاصی مانند تیغه ی الماس و یا لاتکس برای نصب کردن آن استفاده کرد . اگر قصد نصب کردن این نوع از سرامیک در دکوراسیون داخلی خود را دارید به شما توصیه می کنیم که از افراد با تجربه در این راه کمک بگیرید .

  • ·       وزن بالای سرامیک پرسلان

سنگین بودن این نوع از سرامیک آن را برای نصب در طبقه های بالاتر یک ساختمان محدود خواهد کرد . هم چنین برای نصب کردن آن نیز مشکلاتی به وجود خواهد آمد ، بخصوص در دکوراسیون اداری ساختمان ها اداری . در نتیجه لازم است افراد بیشتری در نصب این سرامیک به یکدیگر یاری ببخشند . چگالی بالای این کاشی باعث شده تا وزن آن زیاد شود و در نتیجه به آسانی نتوان از آن در محیط هایی مانند راه پله استفاده کرد .

       تعمیر کردن سرامیک پرسلان کار دشواری می باشد .

پیش تر به این نکته اشاره کردیم که این نوع از سرامیک نیاز به تعمیر  نخواهد داشت و در صورت استفاده ی درست می تواند سال های طولانی کارایی داشته باشد . اما اگر اتفاقی قسمتی از آن آسیب ببیند ، باید سرامیک را به طور کل تعویض کرد که این امر پروسه ی پر درد سری خواهد بود .

قیمت سرامیک پرسلانی و کاربرد های آن

  • ·       سرامیک پرسلان چگونه نصب خواهد شد ؟

این سرامیک به دلیل سختی در کار ، هزینه ی بالاتری برای نصب را دارا می باشد . می توان این سرامیک را به وسیله ی چسب و یا سیمان به محل مورد نظر متصل کرد .

کلام آخر :

حال که با ویژگی های مثبت و منفی این نوع سرامیک آشنا شده اید ، می توانید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید . به طور کلی این نکته را به یاد داشته باشید ، که کیفیت بالای این محصول باعث شده هزینه ی نهایی آن نیز بالاتر برود . شما می توانید با پرداخت هزینه ای بالاتر محصولی با کیفیت تر را دریافت نمایید . 

شرکت دکواسیون هیرادانا در خرید ، نصب و اجرای سرامیک های پرسلانی آماده ی یاری رسانی به مشتریان خود می باشد .

7 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات