طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

فاکتور های موثر در دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 24 آبان 1396 در ساعت 9 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در مقاله ای دیگر از شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا به معرفی فاکتورهای موثر در دکوراسیون اداری پرداخته ایم. طراحی دکوراسیون اداری مانند هر محیط دیگری بر حسب نیازها و سلایق اشخاص در هر قسمت از محیط اداری متفاوت می باشد. مبلمان اداری یکی از عواملی می باشد که که بر اساس سلیقه های افراد متفاوت بوده و می تواند فضایی زیبا و خلاقانه را بیافریند.

 در محیط اداری طراحی دکوراسیون داخلی می تواند نقش فوق العاده و تاثیرگذاری را در محیط اداره ایجاد کند. از فاکتور های موثر در دکوراسیون اداری می توان به مدل چیدن مبلمان و پارتیشن بندی فضا توسط آنها، رنگ و جنس کفپوش و سقف و دیوار، نورپردازی و بسیاری دیگر از قسمت ها که نشان دهنده زیبایی و کارآمدی فضای کار می باشد اشاره کرد.

امروزه بسیاری از اداره ها با دانشی که درباره تاثیر محیط بر افراد دارند می کوشند تا محیطی آرامبخش و دلنشین را برای کارمندان خود فراهم آورند و به این ترتیب بر راندمان کارمندان به مقدار قابل توجهی می افزایند. طراحی دکوراسیون و نورپردازی و نوع چیدن فضا و مبلمان یک محیط اداری باید به گونه ای باشد که عملکرد هر قسمت مشخص باشد. مثلاً دکوراسیون قسمت مدیریت، کارمندان و مراجعه کنندگان باید به نحو خاص و متفاوتی که نشان دهنده نوع عملکرد آن قسمت باشد انجام شود.

از دیگر فاکتور های موثر در دکوراسیون اداری که باید به آن توجه داشت این است که احتیاجات افراد مختلف باهم متفاوت می باشد و هر فضا باید بر اساس سن و جنس افراد مختلف و روحیات آن ها، نوع دکوراسیون خاص خودش را داشته باشد. بنابراین اطلاع داشتن از همه این ها چیدمان متفاوتی در مبل و صندلی اداری را می طلبد.

ضمن اینکه زیبایی در دکوراسیون نقش مهمی دارد اما اگر آسایش افراد را به ارمغان نیاورد هیچ فایده ای نداشته و فضا را به مکانی بدون کارایی و خسته کننده تبدیل خواهد کرد. در نتیجه آسایش داشتن و کاربردی بودن فضا از تزیینات محیط کاری بسیار مهم تر می باشد و یکی فاکتور های موثر در دکوراسیون اداری در واقع ایجاد حس امنیت و آرامش برای افراد می باشد.

پنجره های اتاق و دید بیرون اتاق و میزان نورگیری فضای کاری یکی دیگر از فاکتور های موثر در دکوراسیون اداری می باشد که هنگام طراحی دکوراسیون باید به آن توجه شود.

سبک های اداری، دارای انواع مختلفی از قبیل مدرن، کلاسیک و دیگر سبک ها می باشد که بر حسب نیاز و سلیقه یکی از آن ها قابل انتخاب می باشد. در سبک مدرن سادگی وسایل از جمله میز و صندلی و خلوتی محیط اداری مد نظر می باشد. اما در سبک کلاسیک، دکوراسیون به فضا شکوه و اعتبار خاصی می بخشد.با ما در سایر مقالات شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا هراه باشید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات