طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی و ساخت انواع پارتیشن های اداری و ویژگی های آن

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 9 آذر 1400 در ساعت 10 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی دکوراسیون اداری با دیگر فضاها مانند دکوراسیون تجاری و یا خانگی به طرز چشمگیری متفاوت است بنابراین می توان نتیجه گرفت که طراحی دکوراسیون داخلی این فضا نیز ، باید با دیگر فضاها متفاوت باشد . از این روی بهتر است برای این کار به سراغ شرکت دکوراسیون اداری بروید تا بتوانید با هوشمندی کامل اقدام به طراحی اداری کنید .

کارمندان مدت زمان زیادی از طول روز را در این فضا می گذرانند . از این جهت این محیط باید به نوعی طراحی شود که کارمندان بتوانند در طول روز انرژی خود را حفظ کنند و هم چنین حریم شخصی برای خود داشته باشند .

یکی از راه هایی که می توان به کمک آن فضای اداری را تقسیم بندی کرد ، پارتیشن بندی است . در این فرآینده علاوه بر ایجاد حریم خصوصی برای کارمندان ، تا حد زیادی طراحی اداری نیز از آشفتگی خارج و فضای اداری به طرز چشمگیری منظم خواهد شد .

طراحی و ساخت انواع پارتیشن های اداری و ویژگی های آن

چگونگی استفاده از پارتیشن و انواع آن فرآیندی زمان بر و البته دشوار است که نیاز به بکارگیری از افراد متخصص و توانا دارد . از این روی شرکت دکوراسیون اداری هیرادانا قصد دارد تا در این مقاله شما کاربران عزیز را با انواع پارتیشن و نحوه ی نصب آن آشنا کند .

مراحل سفارش و طراحی پارتیشن برای دکوراسیون اداری

همان طور که پیش تر به این موضوع اشاره کردیم ، دکوراسیون داخلی محیط اداری تفاوت های بسیار زیادی با دیگر فضا ها نظیر دکوراسیون تجاری دارد . از میان مهم ترین تفاوت می توان به عدم وجود تقسیم بندی محیط اشاره کرد . پارتیشن بندی راهی است که می تواند برای تقسیم بندی فضا و  طراحی اداری مناسب باشد .

قبل از این که اقدام به پارتیشن بندی کنید ، لازم است به کمک یک فرد متخصص و یا شرکت دکوراسیون اداری محیط را به طور کامل بررسی کنید .

بعد از بررسی کامل محیط فرد متخصص ، اقدام به رسم نقشه و پارتیشن ها می کند تا شما بتوانید یک طرح اولیه از آن داشته باشید و بنا بر سلیقه ی شخصی خود اظهار نظر کنید . در صورت راضی نبودن از کار می توانید از شرکت تقاضا کنید تا نقشه ی دیگری برای شما طراحی کند .

بعد از تایید شدن طرح ، نوبت به اندازه گیری می رسد . به یاد داشته باشید که مرحله ی اندازه گیری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . زیرا در صورت مناسب نبودن اندازه ها ، پارتیشن ساخته شده عملا بدون استفاده خواهد ماند .

متریال و مدل پارتیشن

بعد از گذر از مراحل قبل ، لازم است تا متریال مورد نظر خود را به منظور ساخت پارتیشن انتخاب کنید . خوب است بدانید که این وسیله با متریال های گوناگونی چون شیشه ، چوب ، پلاستیک ، ترکیبی از شیشه و چوب ، آلومینیوم و ام دی اف ساخته می شود . قطعا قیمت هر یک از این متریال ها با یکدیگر متفاوت است . شما می توانید بر اساس سلیقه ی خود و بودجه ی موجود اقدام به انتخاب کنید .

اگر قصد دارید محیط خصوصی و بدون دید ایجاد کنید ، بهتر است به سراغ  پارتیشن از جنس ام دی اف بروید . چوب یکی از پرکاربردترین متریال ها به منظور ساخت پارتیشن در دکوراسیون داخلی اداری می باشد .

جالب است بدانید پارتیشن شیشه ای ، در دکوراسیون تجاری کاربرد فراوانی دارد .

شما می توانید از دیگر متریال ها نیز استفاده کرده و به جهت ایجاد حریم خصوصی کرکره و یا پرده به روی آن نصب کنید .

بعد از عبور از مرحله ی متریال ، نوبت به رنگ و مدل می رسد . تنوع در رنگ و مدل پارتیشن بسیار بالا است . از این روی شما می توانید با دست باز حق انتخاب داشته باشید . بهتر است رنگ را بر اساس سبک طراحی اداری و مدل را بر اساس فضای محیط انتخاب کنید .

 طراحی و ساخت انواع پارتیشن های اداری و ویژگی های آن

پارتیشن ها به دو صورت متحرک ، ثابت و یا معلق  طراحی و ساخته می شود . پارتیشن مدل متحرک انتخاب هوشمندانه ای به منظور استفاده در دکوراسیون اداری می باشد .

پارتیشن معلق کاربرد فراوانی دارد و علاوه بردکوراسیون اداری در دکوراسیون داخلی دیگر فضاها نظیر آرایشگاه نیز استفاده می شود . این نوع پارتیشن هزینه ی بیشتری نسبت به دیگر مدل ها دارد و ممکن است نصب آن کمی بیشتر طول بکشد .

هم چنین این وسیله به دو صورت دو جداره و تک جداره ساخته می شود . قطعا پارتیشن دو جداره عایق مناسب تری برای صدا و دیگر موارد می باشد . هم چنین هزینه ی آن نیز ممکن است اندکی بیشتر باشد .

روش ساخت پارتیشن

بعد از گذر از مراحل قبل نوبت به ساخت پارتیشن می رسد . با توجه به اندازه ها و متریال انتخابی ، فرد متخصص اقدام به قالب گیری و ساخت این وسیله می کند .

همان طور که پیش تر نیز به این نکته اشاره کردیم ، بهتر است چندین بار اقدام به اندازه گیری کنید و یا در این زمینه از افراد متخصص یا شرکت دکوراسیون اداری یاری بخواهید تا در آینده با مشکل در این زمینه رو به رو نشوید .

نصب پارتیشن در دکوراسیون داخلی فضاها

فرقی نمی کند که پارتیشن در دکوراسیون تجاری نصب شود و یا اداری . نحوه ی نصب در تمامی فضاها یکسان می باشد .

این محصول به صورت جداگانه حمل و نقل می شود و در فضای مورد نظر منتاژ و نصب خواهد شد . در حین حمل این محصول به طور کامل آن را در بسته های مخصوص قرار می دهند تا در مسیر پارتیشن آسیب نبیند .

قبل از نصب پارتیشن یک سری زیرسازی به این منظور انجام خواهد شد . این فرآیند تنها دو تا سه روز زمان خواهد برد . زمان نصب پارتیشن وابسته به متراژ محیط است . به طبع محیط های بزرگ تر زمان بیشتری برای نصب خواهند برد .

برای داشتن نتیجه ای دلخواه لازم است صفر تا صد این فرآیند را به افراد متخصص و یا شرکت دکوراسیون اداری بسپارید .

شرکت دکوراسیون اداری هیرادانا با سال ها تجربه گزینه ی بسیار مناسبی به این منظور می باشد و شما عزیزان می توانید با خیال راحت به کادر مجرب ما اطمینان کنید .

طراحی و ساخت انواع پارتیشن های اداری و ویژگی های آن

قیمت نهایی

 قیمت پارتیشن ها بر اساس مدل ، متریال و از همه مهم تر متراژ فضا قابل تغییر است . به یاد داشته باشید که این وسیله به آسانی طراحی و نصب نمی شود . پروسه ی ساخت پارتیشن زمان بر خواهد بود . از این روی بهتر است به سراغ متریالی بروید که از کیفیت بالا برخوردار است تا بتوانید مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید .

متریال ام دی اف و یا آلمینیوم هزینه ی نسبتا بالایی به همراه خواهند داشت . اما این نکته را به یاد داشته باشید که کیفیت بالای این محصول باعث می شود تا بتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید .

کلام آخر :

پروسه ی طراحی و ساخت پارتیشن بسیار تخصصی و زمان بر است از این روی برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه به افراد مجرب و توانا در این زمینه نیاز دارید .

بی دقتی و عدم کیفیت در هر یک از مراحل ساخت ، طراحی و یا نصب پارتیشن می تواند در آینده عواقب زیادی به همراه داشته باشد و طراحی داخلی اداری محیط را به طور کل از بین ببرد .

برای کاهش خطا و اشتباهات شما می توانید از شرکت دکوراسیون اداری هیرادانا یاری بجویید .

همکاران مجرب ما در این مجموعه با تمام توان خود اقدام به کار می کنند و قطعا بهترین نتیجه را برای شما عزیزان به همراه می آورند . هم چنین این شرکت توانایی انجام پارتیشن در هر فضایی نظیردکوراسیون تجاری و یا اداری را خواهد داشت و شما عزیزان می توانید در هر زمینه ای به همکاران ما اعتماد کنید .

می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت از طریق شماره 09125754921 تماس حاصل فرمایید .

8 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات