طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی و دکوراسیون داروخانه

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 12 اسفند 1398 در ساعت 12 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از بیشترین مکان هایی که نیاز همه مردم است و به طراحی آن اهمیت میدهند داروخانه میباشد.ما در شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا به بررسی یک مورد داروخانه زیبا پرداخته ایم.داروخانه 120مترمربعی که در تایوان ساخته شده است و در سال  2019 تاسیس شده است.

طراحی و دکوراسیون داروخانه

ایده طراحی

     صاحب این پروژه از یک خانواده داروسازی است ، به عنوان نسل سوم ، وی امیدوار است که بعد از بازسازی ساختمان ،تصویر سنتی داروخانه را زیر پا بگذارد و آن را در محیط متنوع و مدرن ذوب کند. بنابراین فضایی که طراحی شده است را "آزمایشگاه سبز" نامیده اند، ما دو ویژگی مولکول "اتصال" و "تجمع" را در طراحی داخلی خود استخراج کردیم.

دکوراسیون داخلی

طراحی و دکوراسیون داروخانه

     به عنوان مثال ، ما از سیمان برای چسباندن سنگ های سنگفرشی در دو دیواره برج در سمت چپ و راست استفاده می کردیم ،که بافت خشن آن به انسان حس واقعی بودن می بخشد. فلز ، شیشه سبک و آکریلیک های شفاف متلاشی می شوند و برای ساختن قفسه های صفحه نمایش که به شکل طول و عرض جغرافیایی است ، خطوط مستقیم اتخاذ شده اند. دقیقاً همانطور که مکرر در حال گسترش مولکول است ،با دارویی که بر روی آنها گذاشته می شود ، قفسه های صفحه نمایش از فضا ناپدید می شوند ، در حالی که داروهای رنگارنگ به عنوان نقاشی برای رنگ آمیزی دیوارها عمل می کنند. بنابراین فضایی با فضای خیره کننده طراحی داخلی شده است.

بازسازی  در دکوراسیون داخلی

طراحی و دکوراسیون داروخانه

     هسته اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه یک میز آزمایشگاهی است که داروسازان با مشتریان در تعامل هستند. میز آزمایشگاهی با چوب جامد انباشته شده ساخته شده است که از یک تنه بیش از صد سال قدمت دارد و به عنوان پایه میز قرار گرفته شده است .همراه با گیاهان آویزان سبز که بطور گسترده رشد می کنند ، به نظر می رسد یک جنگل اصلی است.این وضعیت گنگ یک داروخانه سنتی را زیر پا می گذارد و همچنین دارو و مراقبت های بهداشتی را به یک شیوه زندگی سالم تر تبدیل می کند.

به عنوان یک ادغام بی سابقه از سه نوع مشاغل - نمایش دارو ، آزمایش های گسترده و تجربه زندگی ، آنچه آنها در دکوراسیون لوکس این فضا درنظرگرفته اند  یک راه پله خمیده مسی است که باعث می شود افراد به ساختار مارپیچ مضاعف در زیست شناسی مولکولی فکر کنند. در بازسازی پله ها ،سوراخهای مثلثی بی شماری مانند مولکول توسط لیزر روی پله ها بریده شده است تا سایه هایی که ایجاد میکند نمادی از سایه پراکنده برگها است. این به عنوان طبیعت ذاتی عمل می کند.

مالک نه تنها از شر کلیشه ثابت داروخانه ها خلاص می شود ، بلکه داروخانه های سنتی سه نسل را با ظاهری کاملاً متفاوت به ارمغان می آورد و ارزش وجود صنعت داروسازی راکد تایوان را بهبود می بخشد ، ارزش سلامتی را از چهار جنبه تعریف می کند. : داروها ، غذای سالم ، رژیم غذایی و ورزش ، بلکه افرادی را که توجه بیشتری به سلامتی می کنند فضای جدیدی را ایجاد می کند که عملکرد ، زیبایی شناسی و روحیه تجربی را در خود ادغام می کند.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات