طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی و بازسازی دفتر اداری آرتک

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 17 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر با ما همراه بوده باشید مطمعنا به این موضوع واقف هستید که ما در حال حاضر برای ارتقای سواد بصری در زمینه های دکوراسیون داخلی و بازسازی و تعمیرات ساختمان شروع به بررسی و آنالیز پروژه های برتر زده ایم و نمونه های عالیی از طراحی دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری و تجاری را برای شما عزیزان آماده کردیم . حال ما در شرکت طراحی داخلی هیرادانا در این مقاله سعی داریم که آنالیز و بررسی یکی از پروژه های برتر طراحی و اجرای دکوراسیون اداری که به دلیل استفاده مناسب از مبلمان و فورنیچر و همچین تنالیته رنگی جذاب آن مورد توجه منتقدان قرار گرفته است و به همین دلیل هم ما این پروژه را برای شما در نظر گرفتیم .

این پروژه به متراژ 470 مترمربع در فنلاند واقع شده است و در اصل یک پروژه بازسازی ساختمان میباشد .

از ویژگی های اصلی که طراح برای دکوراسیون اداری این دفتر در نظر گرفته است استفاده از مبلمان ها در جهت ایجاد یک شخصیت و پرستیژ برای کل طراحی داخلی میباشد . البته باید دقت داشته باشیم که شرکت آرتک که کارفرما این پروژه میباشد یک شرکت تولید مبلمان و اکسسوری منزل است ، پس با این بکگراند اطلاعاتی ، مشخص میشود که چرا طراح از مبلمان هایی که تهیه شده این برند است برای کانسپت طراحی خود استفاده کرده است .

تمام مبلمان و اکسسوری های این دفتر اداری از برند آرتک میباشند ، با این کار طراح و معمار علاوه بر طراحی دکوراسیون اداری توانسته است که شورومی کاملا حرفه ای را برای بازدید کنندگان و مراجعین ایجاد کند که تاثیر روانی بسیار خاصی را بر انها دارد و میتواند به نحو احسنت برند آرتک را معرفی نماید . در اصل همین معرفی پرستیژ و نوع برند است که از اهداف مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری میباشد . حال اگر بخواهیم در باب نوع طراحی و چیدمان پلان صحبت کنیم . این پروژه هم به مانند پروژه های دیگر دکوراسیون اداری مدرن در سطح جهان دارای پلانی باز میباشد . پلان های گسترده و یا باز این امکان را میدهند که کارمندان در فضای بزرگ و ایده آل فعالیت نمایند و از اتاق های باریک و تنگ که باعث افسردگی و تنبلی کاری میشود رهایی یابند که نتیجه آن بالارفتن راندمان کاری میشود .

ولی در همین طراحی پلان باز طراح توانسته است با استفاده از کنتراست های بصری در مبلمان و میزهای کار جذابیت و تنوعی خاص را ایجاد کند که باعث میشود یکنواختی و آن دلمردگی که از معایب پلان های باز است جلوگیری نماید . استفاده از میزهای کنفرانس کوچک و یا میزهای طراحی و کارگروهی با رنگ ها و تناسباتی در کنتراست با دیگر بخش های طراحی داخلی ، زیبایی و جذابیتی خاص و منحصر به فرد را به فضاهای کار بخشیده است . حتی میزهای کنفرانس از میزهای ساخت برند آرتک تهیه شده اند و فرش های ساخت همین برند هم برای تکمیل چیدمان و طراحی آنها استفاده شده است با این کار مراجعین میتوانند به راحتی با محصولات ارتباط برقرار کنند و کیفیت آن ها را بسنجند .

ولی یکی از نقطه های  عطف طراحی استفاده از پرده های آرتک به عنوان جدا کننده ها و پارتیشن های جدا کننده فضاهای مختلف میباشند . رنگی که طراح برای آنها استفاده کرده است آبی نزدیک به سرمه ای میباشد که توانسته است تضادی مناسب برای جداسازی بخش های مختلف ایجاد کند . در اخر خالی از لطف نیست که اشاره ای به طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه این دکوراسیون اداری داشته باشیم که استفاده از ورقه های مات صورتی توانسته است که به این دکوراسیون آشپزخانه مدرن جسارتی خاص بدهد و بتواند دکوراسیون اداری ما را تکمیل کند . به طور کلی نیازی به فضاهای زیاد برای آشپزخانه در دکوراسیون های اداری وجود ندارد و طراحی هم به راحتی توانسته است که از یک ردیف کابینت شبه جزیره ای طراحی مدرن را به آشپزخانه و فضای کار این دکوراسیون اداری ببخشد .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات