طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی و بازسازی خانه ی پوشکا در کیف اکراین

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 17 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

از آنجا که هدف ما در شرکت بازسازی ساختمان  هیرادانا معرفی برترین و جذاب ترین آثار معماری در اقصی نقاط جهان است ، امروز در ادامه روند مجموعه مقالات مربوط طراحی دکوراسیون منزل  و  تعمیرات ساختمان   قصد داریم یکی از پروژه های مربوط به طراحی خانه ای در کشور اکراین را برای شما معرفی کنیم .

این خانه ی 180 متری در سال 2018 به مرحله اجرا در آمده است .

تیم طراحی مامور شد که برای یک متخصص جوان و مجرد ، یک آپارتمان طراحی کند ، جایی که او بتواند از زندگی مجردی خود یا در کنار شریک زندگیش لذت ببرد .

ارزیایی اولیه از یک فضای دو طبقه در شهرکیف انجام شد که در نهایت به یک آپارتمان قدیمی رسیدند که دارای آجرکاری هایی با همان قدمت بود و دارای تیرچه های سقفی الواری بود .

در بازسازی ساختمان هنگامی که معماران در یک ساختمان با اهمیت تاریخی کار میکنند ، همیشه سعی میکنند تا حد ممکن بسیاری از ویژگی های اصلی را حفظ ، بازیابی و استفاده کنند . آنها بر این باورند که ضمن تاکید بر خلوص اشکال ، متریال ها و بافت های مدرن که توسط معماران معرفی میشوند ، پیش زمینه ای اصیل برای پروژه ایجاد خواهد کرد .

اصلی ترین چالشی که تیم طراحی با آن دست و پنجه نرم میکردند ، یافتن تعادل مناسب بین قدیم و مدرن و در عین حال حفظ تمامیت فضای نخستین بود .

طراحان این ساختمان تصمیم گرفتند که از رنگ های روشن پرهیز کنند ، پس با ایجاد ترکیبی از عناصر معماری متنوع که توسط یک پالت تک رنگ ساخته شده بود ، به دنبال راه حل های خلاقانه معماری بودند تا گذر زمان در این خانه را حفظ کنند .

پس در شروع کار بازسازی منزل ، تیم طراحی با ترمیم آجر های قدیمی به جای مانده و روشن کردن آنها ، تعمیر تیرهای سقفی و تیرهای فلزی ، بازسازی منزل را انجام دادند . هم چنین تیرهای چوبی تمیز و با لاک الکل پوشانده شدند . آنها توانستند 90 درصد از تیرچه های اصلی را حفظ کنند .

اما مشکلی که در ترمیم آجرهای قدیمی وجود داشت این بود که بسیاری از این آجرها دیگر قابل استفاده نبودند ، و تیم طراحی اصرار داشت که از آجرهایی که در همان زمان استفاده شده بود ، در این پروژه استفاده کنند که پیدا کردن این آجرها کمی وقت گیر بود .

اما دیگر عناصری که در روند بازسازی به همان صورت در خانه باقی ماند ، دودکش سفید رنگ گوشه ی آپارتمان است.

پس از این کار ، معماران پروژه یک پس زمینه گرم و طبیعی از چوب های مناسب فضای قدیمی خانه ، در سطح زمین ایجاد کردند که با عناصر مدرن خانه از جمله مبلمان و میزها در هماهنگی کامل بود .

اما در طبقه اول ساختمان و اتاق زیر شیروانی ، از آجرکاری های قدیم خبری نیست و یک فضای مدرن در آن ایجاد شده است که استفاده از متریال روشن و تیره ای که در طبقه همکف شاهد آن بودیم ، تضادی جالب برای این طبقه ایجاد کرده است .

در تقسیم فضایی پلان این خانه در طبقه همکف ، اتاق نشیمن با یک پروژکتور برای فیلم دیدن ، اتاق غذاخوری ، آشپزخانه و سرویس و کمد ها قرار دارد و در طبقه اول اتاق خواب اصلی و مهمان ، دفتر کار و سرویس های بهداشتی و حمام است .

در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه   نیز با استفاده از رنگ های به کار رفته در کل فضای خانه ، کل مبلمان و وسایل از پوششی تیره رنگ در پس زمینه ی سفید است .

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات