طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی و اجرای خاص ترین دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 27 آذر 1398 در ساعت 14 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی فضایی مناسب برای ادارات باید براساس فعالیت آن اداره و طبق خواسته ی مشتری و براساس نیاز های کارکنان و مشتریان آنجا شکل بگیرد . ایجاد یک محیط کاری پر بازده با طراحی دکوراسیون داخلی جذاب میتواند هم برای کارمندان مناسب باشد که در چنین فضایی کار میکنند و هم برای مراجعه کنندگان میتواند اثرات مثبتی بر روی انها بگذارد . هم چنین مدیران این شرکت ها نیز با رضایت کارمندان و مراجعه کنندگان به خواسته های کاری خود میرسند .

طراحی دکوراسیون داخلی اداری مناسب و هوشمند در زمینه های مختلفی باید رعایت شود ، از این که چه رنگ یا متریالی قرار است فضای داخلی این اداره را شکل دهند ، چه مبلمانی برای فضاهای اداری و کار کارمندان مناسب است تا به سلامتی آنها آسیبی نرساند ، چه امکاناتی باید برای کارمندان ایجاد شود تا از خستگی و کلافگی در محیط های اداری جلوگیری شود ، چه فضایی باید ایجاد کنیم تا مراجعه کنندگان با ورود به آنجا احساسی خوشایند را نسبت به فضا پیدا کنند و بتوانند به این محیط اعتماد کنند ، چه امکاناتی برای مراجعه کنندگان باید در نظر گرفته شود و خیلی از موارد دیگر که شرکت معماری و طراحی داخلی  باید این موارد را در طراحی های خود در نظر بگیرد تا بتواند دکوراسیون اداری مناسب با فضای اداره را ایجاد کند .

برای این که فضایی خاص و چشم گیر را در فضاهای اداری ایجاد کنیم چه ایده هایی را میتوان اجرا کرد ؟

اتاق های کار شیشه ای

طراحی اتاقهای کاری که از شیشه به جای دیوار برای آنها استفاده شده است باعث میشود فضای اداره پویا تر و ارتباطات افراد و کارکنان در آنجا بهتر و صمیمی تر شود که همین صمیمیت ، فضای گرم و پر انرژی را در داخل دفتر ایجاد میکند و راندمان کاری شرکت را افزایش میدهد . اتاق های کار شیشه ای هم چنین حس اعتماد را در مراجعه کنندگان بالا میبرند و راحت تر به این فضاها اعتماد میکنند . برای جذاب کردن این اتاق های شیشه ای میتوان از شیشه های رنگی برای طراحی آنها استفاده کرد تا فضایی خاص را در داخل فضاهای اداری و بازسازی ساختمان اداری شاهد باشیم .

کفپوش های مناسب با محیط

به علت رفت و آمد زیاد در ادارات باید از کفپوش هایی استفاده کرد که هم تمیز کردن آنها کار راحتی باشد و هم رفت و آمد بر روی آنها تولید صدا و مزاحمت های صوتی برای افراد نکند . هم چنین نوع رنگی که برای این کفپوش ها در نظر گرفته میشود باید به روشن شدن فضا کمک کند و فضایی تیره و تاریک را جلوه گر نکند .

ایده ای که میتوان برای اجرای دکوراسیون داخلی و کفسازی در نظر گرفت این است که یکسری از اتاق ها را با موکت هایی زیبا پوشاند تا کارکنان بدون کفش بتوانند در آنجا به انجام امورشان بپردازند . این کار باعث میشود گرما و انرژی بیشتری از طریق صمیمیت و نزدیکی بین افراد ایجاد شود .

طراحی لابی و فضای انتظار های خاص

برای ادارات به غیر از توجه به نیاز های کارمندان باید به نیاز های مراجعه کنندگان نیز توجه شود . یعنی آسایش و راحتی آنها باید با طراحی های مناسب فراهم شود . یکی از فضاهای مورد نیاز برای مراجعه کنندگان در محیط های اداری فضاهای انتظار است . این فضا باید طراحی زیبا و مناسبی را داشته باشد که از طریق رنگ ها و متریال های خاصی که برای سطوح این قسمت استفاده میشود و هم چنین مبلمانی راحت که مراجعه کنندگان بتوانند مدت زمان انتطار برای رسیدن به کارشان را در آنجا سپری کنند ، این فضا ها شکل میگیرد .

اتاق مدیریت

برای طراحی اتاق مدیریت باید بهترین ایده ها را به کار بست تا مراجعه کنندگان با ورود به این اتاق تحت تاثیر زیبایی و جذابیت اتاق قرار بگیرند . طراحی فضایی ایده آل و آرامش بخش به همراه مبلمان ، متریال ، رنگ و نورپردازی های مناسب با فضا میتواند بر اعتبار مدیریت و شرکت بیافزاید .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات