طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی ویلای رویایی بیانسه خواننده مشهور

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 12 بهمن 1400 در ساعت 13 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سلبریتی ها افراد شناخته شده ای هستند که همواره بهترین ها را انتخاب می کنند . ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که خانه ی سلبریتی ها با چه سبکی طراحی شده است ؟

در ادامه ی این مقاله شرکت معماری هیرادانا قصد دارد تا شما کاربران عزیز را با طراحی دکوراسیون داخلی جذاب خانه ی بیانسه خواننده ی مشهور آشنا کند .

بیانسه کیست ؟

بیانسه با نام اصلی بیانسه جیزل نولز کارتر خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی زاده ی سال 1981 می باشد . این هنرمند در طول زندگی کاری خود جوایز بسیار زیادی کسب کرده و از ثروت بسیار زیادی برخوردار است .

سلبریتی ها همواره به دنبال بهترین ها هستند . بیانسه نیز جزو یکی از افرادی است که همواره بهترین لباس ، جواهرات و خانه ها را دارد .

طراحی ویلای رویایی بیانسه خواننده مشهور

طراحی ویلا بیانسه خواننده ی مشهور چه ویژگی هایی دارد ؟

سلبریتی ها معمولا در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا صاحب یک ویلا و یا خانه هستند . بیانسه نیز صاحب یکی از بزرگ ترین ویلاهای دنیا با ارزش 55 میلیون دلار می باشد .

بیانسه بعد از به دنیا آوردن دو قلوهایش در این عمارت مستقر شد .

طراحی ویلای رویایی بیانسه خواننده مشهور

عمارت مجلل بیانسه دارای چه ویژگی هایی می باشد ؟

این عمارت بسیار لوکس و مجلل دارای ده اتاق خواب می باشد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد . هم چنین یک استخر بسیار بزرگ 25 فوتی در این ویلا قرار دارد که به لوکس تر شدن هر چه بیشتر این ویلا کمک کرده است .

جالب است بدانید که در این عمارت 2787 متری ، بیست سرویس بهداشتی و حمام نیز قرار دارد .

سبک طراحی ویلا بیانسه چیست ؟

این ویلا تا حد زیادی بر اساس ترند های قرن 18 میلادی طراحی شده است . می توان تا حد زیادی اکسسوری ، مبلمان و پارچه های متعلق به این سبک را در این ویلا شاهد بود برخی از نکات این سبک از طراحی ویلا به شرح ذیل می باشد .

  • استفاده از آیتم های لوکس و گران قیمت
  • کفپوش های براق
  • به کار بردن رنگ های پاستیلی نظیر فیروزه ای
  • استفاده از مبلمان راحتی و چوبی
  • به کار بردن گلدان و ظروف به عنوان اکسسوری
  • کاغذ دیواری با طرح های شلوغ

طراحی ویلا بیانسه بر اساس سبک های گوناگونی صورت گرفته است . متراژ بالای ویلا این امکان را میدهد تا بتوان هر قسمتی از آن را بر اساس یک سبک خاص طراحی کرد .

طراحی اتاق خواب ویلای بیانسه خواننده ی مشهور ، چه ویژگی هایی دارد ؟

همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کرده ایم ، این ویلا دارای 10 اتاق خواب می باشد . طراحی این اتاق خواب ها معمولا بر اساس سبک مینیمال می باشد . این انتخاب تا حد بسیار زیادی هوشمندانه و دقیق است زیرا باعث افزایش آرامش این فضا شده است .

کف پوش اتاق خواب با موکت خاکستری رنگ تزئین شده است و اکسسوری خاصی به چشم نمی خورد .

نورپردازی عمارت بیانسه

طراحی ویلا بیانسه به نوعی است که دارای یک نورپردازی فوق العاده جذاب در شب می باشد . این نورپردازی نمای بسیار زیبایی ایجاد کرده است . به طوری که هر چشمی را به سمت خود خیره خواهد کرد . شما عزیزان نیز می توانید به جهت ایجاد نورپردازی در نمای ویلای خود از شرکت معماری هیرادانا یاری بجویید .

 

آیا ویلای لوکس بیانسه پارکینگ اختصاصی دارد ؟

پاسخ این سوال بله است . این ویلای لوکس دارای یک پارکینگ بسیار بزرگ می باشد به طوری که ظرفیت تقریبی پنجاه اتومبیل را دارد .

محوطه ی این ویلا به چه صورتی طراحی شده است ؟

در محوطه ی این ویلا ی مجلل ، یک آبنمای بسیار زیبا با نورپردازی خارق العاده ای قرار دارد که باعث شده این باغ را از دیگر موارد مشابه متمایز سازد .

 وجود انواع گیاهان و گلدان ها نیز محیط بسیار آرامش بخشی را ایجاد کرده است که در طول روز می توان ساعت ها در آن وقت گذراند .

طراحی نمای ویلای بیانسه بر اساس چه سبکی طراحی شده است ؟

طراحی نمای این ویلا پیرو سبک مینیمال می باشد . طراحی نما ویلا با استفاده از آجر های سه سانتی به رنگ سفید و رگه های مشکی صورت گرفته است .

طراحی ویلای رویایی بیانسه خواننده مشهور

وجود پنجره های قدی در طراحی نمای این ویلا علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا ، امکان دریافت نور خورشید در طول روز را فراهم خواهد کرد .

به جرئت می توان گفت طراحی نما ویلا این خواننده ی معروف یکی از خاص ترین ها طراحی نما ها می باشد .

مبمان خانه ی بیانسه از چه سبکی پیروی می کنند ؟

در بخش هایی از این ویلا از مبلمان مربوط به قرن 18 میلادی استفاده شده است . در بخش دیگری این عمارت بسیار بزرگ نیز می توان شاهد مبلمان با طرح و رنگ های مینیمال نیز بود به طور کلی می توان گفت طراحی ویلا این خواننده ی مشهور ترکیبی از سبک های فرانسوی (قرن 18 میلادی ) و مینیمال می باشد .

طراحی سقف

در کمتر عمارتی می توان شاهد طراحی سقف بود . اما خوب است بدانید که برخیز از قسمت های عمارت بیانسه ، طراحی داخلی فوق العاده خاصی در سقف را نیز شامل می باشد .

بخشی از سقف با استفاده از شیشه تزئین شده است و ترکیب آن با یک لوستر بزرگ توانسته ظاهر فوق العاده خاصی را ایفا کند .

چه رنگ هایی مورد توجه این خواننده ی مشهور می باشد ؟

غالب رنگ های مورد استفاده در این عمارت لوکس ، خنثی خواهد بود . با نگاهی مختصر به این ویلای لوکس می توان شاهد استفاده از رنگ های چون سفید ، لیمویی ، کرمی و ... بود .

برخی از دیوارها نیز با رنگ سفید پوشیده شده است . این یکنواختی در طراحی ویلا ممکن است باب میل بسیاری از افراد نباشد. اما این زوج هنرمند از ظاهر لوکس ویلای خود بسیار راضی می باشند .

اکسسوری و اهمیت آن در طراحی ویلا

تنها اکسسوری که می توان در ویلای این خواننده ی مشهور آن را شاهد بود ، آینه است . بیانسه علاقه ی چندانی به استفاده از اکسسوری در محیط منزل ندارد . این امر باعث شده تا ظاهر بسیار ساده ای برای این عمارت رقم زده شود .

طراحی ویلای رویایی بیانسه خواننده مشهور

طراحی آشپزخانه ی ویلای بیانسه به چه صورت است ؟

یک پنجره ی سرتاسری و بسیار بزرگ در آشپزخانه وجود دارد که ویوی آن به سوی باغ ویلا می باشد . از این روی حین آشپزی می توان از آب نما و گیاهان موجود در باغ لذت  برد .

آشپزخانه با دیگر فضاها مشترک است . این جمله به این معنی است که هیچ دیوار و یا پارتیشنی این دو را از هم جدا نکرده است .

طراحی ویلای رویایی بیانسه خواننده مشهور

برای پوشش کف آشپزخانه از سرامیک با رنگ سفید براق استفاده شده است  . کابینت ها نیز به رنگ سفید براق می باشند . بار دیگر می توان یکنواختی در انتخاب رنگ را در آشپزخانه نیز شاهد بود .

کلام آخر :

در این مقاله به بررسی طراحی ویلا یکی از مشهورترین خوانندگان دنیا یعنی بیانسه پرداخته ایم . این ویلای لوکس دارای ویژگی های بسیار زیادی است که تنها در تعداد انگشت شماری از عمارت ها می توان آن را یافت .

وجود سینمای خانگی ، بار ، باشگاه ، اتاق های مخصوص برای کیف و کفش نیز بخش دیگری از ویژگی های این عمارت جذاب می باشد .

شما عزیزان برای آشنایی با عمارت دیگر سلبریتی ها می توانید به بخش مقالات وب سایت شرکت معماری هیرادانا مراجعه کرده و به مطالعه ی آن ها نیز بپردازید .

8 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات