طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی ویلا های لوکس دنیا

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 11 مرداد 1400 در ساعت 9 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

سالانه در سراسر دنیا انواع ویلا های لوکس و زیبایی طراحی داخلی و اجرا می گردد و در میان این ویلا ها برخی که دارای طراحی خاص و منحصر به فردی می باشد توجه اغلب افراد و طراحان را در سراسر دنیا به خود جلب می کند ، ما در این مقاله از شرکت معماری هیرادانا قصد داریم به معرفی چند مورد از این ویلا های لوکس در جهان بپردازیم با ما همراه باشید ؛

تقریباً می‌ توان گفت که برنامه ریزی و طراحی ویلای لوکس در جهان یک هدف بزرگ برای بسیاری از معماران و طراحان می باشد در واقع یک چالش برای به نمایش گذاشتن توانایی‌ ها و هنر آنان می باشد .

امروزه اجزای جدا نشدنی در طراحی ویلای لوکس پنل های خورشیدی و سیستم های تامین آب برای استخر شنا می باشند و این استخر ها در بعضی از خانه ها در طراحی داخلی و در بعضی در فضای باز و محوطه سازی طراحی می شوند .

ویلا های لوکس مکانی برای فرار از استرس و بازگشت به طبیعت و فضایی آرام می باشد و همین دلیل باعث شده است که در طراحی ویلا ، اغلب آنان ، توسط گیاهان محاصره شوند و به وسیله طراحی دیوار های شیشه‌ ای قابل مشاهده باشد .

  • ویلای مینیمال در ایبیزا

یکی از زیباترین ویلاهای مینیمال در جهان در جزیره ایبیزا ، اسپانیا ، طراحی شده است . این ویلا یک ویلای زیبا و مینیمال با مبلمان و طراحی داخلی فوق العاده زیبا ساخته شده است .

این ویلا یکی از زیباترین ویلا های مینیمال جهان به شمار می رود ، این ویلا در سانتا گرترودیس و سان ماتئو ( یکی از مناطق روستایی ) قرار دارد .

این ویلا توسط یک معمار اهل پاریس به نام Pascal Cheikh - Djavadi طراحی شده است .

طراحی ویلا های لوکس دنیا

این مکان تا چند سال پیش از ساخت یک منطقه ی کاملا رها شده بود اما بعد بحث پیشنهاد بازسازی ساختمان ها و اجرا کامل این منطقه پیش آمد و به معمار و مالک اجازه دادند اصول معماری بومی ایبیزا را استخراج و آنها را در یک نسخه خانه معاصر روستایی طراحی کنند .

این اصول شامل مواردی همچون طراحی ورودی اصلی به سمت جنوب ، طراحی مستطیلی شکل اتاق نشیمن ، تیرچه های درخت کاج برای تحمل وزن سقف می باشد .

طراحی ویلا مدرن و دکوراسیون داخلی خاص این خانه که با استفاده از خطوط مستقیم طراحی شده اند ، با ویژگی های طرح های قدیمی منطقه سازگار هستند .

از ویژگی های این ویلا می توان به سقف های بلند ، استفاده از رنگ سفید که یکی از پرکاربرد ترین رنگ ها در سبک مینیمال می باشد و وسایل دکوراتیو سبک مینیمال اشاره کرد .

در طراحی داخلی یک سوئیت مهمان مستقل با دو اتاق خواب و یک حمام و آشپزخانه کاملاً مجهز طراحی شده است .

در فضای بیرون این ویلا یک فضای سبز بزرگ و زیبا طراحی شده است و در محوطه ویلا یک استخر مستطیل شکل سبک مینیمال و یک تراس زیبا با ویژگی‌های مینییمالیستی طراحی و اجرا شده است تمام فضای این ویلا دارای سیستم گرمایشی کف مرکزی می باشد .

  • ویلایی در سنت تروپز فرانسه

این ویلا یکی از زیباترین ویلاهای لوکس در جهان می باشد که در سنت تروپز ، در قلب French  Riviera طراحی شده است .

شرکت معماری وینسنت کاست این ویلا را که یک ویلای مدرن با یک استخر خصوصی است طراحی کرده است و می‌ توان گفت یک نمونه معماری مدیترانه ای مدرن می باشد که بر روی دو لایه با اندازه های گوناگون توسعه یافته است و طبقه دوم به علت منطقه کوچک آن گسترش پیدا کرده است .

طراحی ویلا با گسترش دو سطح جدا از هم تمام عملکرد های اصلی طراحی داخلی که شامل فضاهایی از جمله اتاق نشیمن ، اتاق خواب ها و آشپزخانه می باشد را در طبقه بالا و تمام فضا های خدماتی مانند اتاق لباسشویی ، سرویس بهداشتی و حمام و گاراژ در طبقه همکف می باشد .

با توجه به اصول معماری مدیترانه ای و به کمک مجموعه ای از سیستم های ترکیبی از محیط داخلی کاملاً مراقبت می شود و مواردی مانند پرده های ساخته شده از پارچه های پنبه ای سبک ،  سیستم تهویه و سایبان ها از دیگر ویژگی های این ویلا می باشد .

فضای سبز ، استخر و ... جزئی از محیط بیرونی بی نظیر ویلا می باشد و استخر شنا به یک پاسیو سایه دار و یک تراس پانورامیک مجهز شده است .

نکته جالب این است که صاحب این ویلا تعداد زیادی از نقاشی‌ ها مجسمه‌ ها و آثار هنری از هنرمندان مختلف از سراسر جهان را در این ویلا جمع‌ آوری کرده است .

طراحی ویلا های لوکس دنیا

  • خانه Notre  Ntam em Lesvos

این ویلا یکی دیگر از ویلا های زیبا و لوکس در جهان به شمار میرود که خانه تعطیلات در Agios Fokas ، در جنوب غربی جزیره لسوبس یونان قرار دارد .

این ویلا دارای منظره طبیعی بسیار زیبایی که شامل منظره زیبای دریا و درختان زیتون اطراف آن می باشد است .

در واقع این ویلا به عنوان یک تفسیر مدرن از بنا های مزرعه سنتی محلی طراحی و اجرا شده است و شامل مبلمان مدرن می باشد .

این ویلا دارای یک فضای باز زیبا و استخر شنا می باشد که طراحی و اجرای آن توسط شرکت z _ level انجام شده است .

در اطراف طبقه همکف این ویلا یک تراس چوبی زیبا در نظر گرفته شده است چه فضایی مناسب برای نشستن و تماشای منظره زیبای اطراف می باشد .

در دور تا دور این ویلا از پنجره های سرتاسری سبک مدرن استفاده شده است تا در طراحی فضاهای داخلی بتوان تا جای امکان از نور طبیعی بهره گرفت .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/%DA%A9%D8%AC%D8%AC%DA%A9%D8%AC%DA%A9.jpg

به کمک طراحی داخلی و بازسازی ساختمان ویلای خود توسط گروه معماری هیرادانا فضایی دنج و دلپذیر را تجربه خواهید کرد .

8 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
قهرمانی : عالی بود 👍
0 0
نظر شما چیست ؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات