طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی ویلا های لوکس جزیره ایبیزا در اسپانیا

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 18 دی 1400 در ساعت 9 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با اندکی جست و جو در دنیا می توان به مکان های بکر و خوش آب و هوایی دست پیدا کرد . این مکان ها اغلب به صورت جزیره هستند . از این روی طراحی ویلا در آن می تواند تجارت پر سودی باشد .

بسیاری از افراد برای گذراندن اوقات فراغت و یا تعطیلات ، به این مناطق سفر می کنند . بنابراین لوکس بودن هر چه بیشتر ویلا می تواند مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب کند .

یکی از مناطقی که برای سفر در فصل تابستان بسیار مناسب و البته پرطرفدار است ، جزیره ی ایبیزا نام دارد . این جزیره ی بسیار زیبا در اسپانیا قرار دارد .

خوب است بدانید که گردشگران در فصل زمستان به این جزیره سفر نمی کنند . از این روی بهتر است طراحی ویلا بر اساس فصل تابستان صورت بگیرد .

همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کرده ایم ، طراحی ویلا در مناطق توریستی می تواند تجارت پرسودی باشد . از این روی شرکت معماری هیرادانا قصد دارد تا شما عزیزان را با نکاتی در خصوص طراحی ویلا در یکی از محبوب ترین جزیره ها یعنی ایبیزا آشنا کند .

سبک معماری به منظور طراحی ویلا در جزیره ی ایبیزا

از میان سبک های موجود به منظور طراحی ویلا ، سبک مدرن از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است . اغلب ویلاهای طراحی شده در این جزیره نیز از سبک مدرن پیروی می کنند .

طراحی ویلای لوکس جزیره ایبیزا در اسپانیا

علت انتخاب این سبک را می توان همه پسند بودن آن در نظر داشت . افراد زیادی برای مدت زمان کوتاهی به این جزیره سفر می کنند . از این روی ساختن فضایی که مورد علاقه ی همه ی افراد باشد اندکی دشوار است . اما سبک مدرن با برخورداری از تمامی استاندارد های لازم این مشکل را نیز حل می کند .

جالب است بدانید که سبک مینیمال بعد از مدرن ، کاربرد فراوانی به منظور طراحی ویلا در جزیره ی ایبیزا دارد .

ویژگی ها و امکانات ویلا در جزیره ی ایبیزا

این جزیره یکی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری محسوب می شود . از این روی ویلا و مناطق مسکونی موجود در آن باید از تمامی ویژگی ها و امکانات لازم برخوردار باشد .

طراحی ویلا در این جزیره بسیار لوکس و تجملاتی انجام می شود . از این جهت وجود امکاناتی چون سالن ورزشی ، سینما ، استخر و ... ضروری است .

استفاده از متریال های طبیعی در طراحی ویلا

به منظور ایجاد آرامش بیشتر در فضا ، می توان از متریال های طبیعی نظیر چوب و یا سنگ در هر جایی از ویلا استفاده کرد . برای مثال می توان در قسمت هایی از کفپوش از سنگ مرمر و یا چوب استفاده کرد .

هم چنین به منظور استفاده از نور خورشید در طول روز ، بهتر است پنجره های ویلا به صورت قدی و با ارتفاع بلند طراحی شود .

 بالکن

طراحی بالکن نیز یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید . وجود یک بالکن دنج با تعدادی میز و صندلی می تواند فضایی دلنشین برای گذراندن اوقات در ساعات عصر و یا غروب باشد .

لازم نیست فضای بسیار زیادی برای بالکن اختصاص دهید . دنج بودن بالکن خود یکی دیگر از نکته هایی است که جذابیت این فضا را افزایش می دهد .

فضای سبز و گیاهان

به هنگام طراحی ویلا در این جزیره ، هیچ گاه از اهمیت گل و گیاه غافل نشوید . گیاهان سرشار از انرژی مثبت هستند از این روی طراحی فضا را تا صد ها برابر زیبا خواهند کرد .

شما می توانید با توجه به آب و هوای این منطقه اقدام به انتخاب گل و گیاه کنید .

آشپزخانه

یکی از مهم ترین قسمت های یک ویلا ، آشپزخانه است . قطعا بارها جمله ی آشپزخانه قلب منزل است به گوشتان رسیده  است . همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کرده ایم ، طراحی ویلا در این جزیره معمولا بر اساس سبک مدرن و یا مینیمال صورت می گیرد .

در آشپزخانه به سبک مدرن و یا مینیمال ، می توان از کابینت های چوبی با رنگ های خنثی استفاده کرد . هم چنین وجود میز کانتر نیز در آشپزخانه ضروری است .

می توان به منظور زیباتر کردن فضا ، یک دست میز و صندلی غذاخوری نیز در آشپزخانه قرار داد .

استفاده از رنگ های روشن در هر یک از بخش های این فضا نظیر کفپوش ، کابینت و غیره انتخاب بسیار هوشمندانه ای خواهد بود . زیرا در صورت وجود آلودگی و لکه می توان به راحتی آن را تمیز کرد . از این روی بهداشت این محیط رعایت خواهد شد .

طراحی ویلای لوکس جزیره ایبیزا در اسپانیا

طراحی اتاق خواب

استفاده از عناصر طبیعی نظیر چوب و سنگ در اتاق خواب ، می تواند در آرامش افراد تاثیر بسیار زیادی داشته باشد . می توان از اکسسوری با متریال های چوب و سنگ نیز به این منظور استفاده کرد .

معمولا از اتاق خواب به تراس و یا بالکن نیز دسترسی وجود دارد . بنابراین بهتر است به هنگام طراحی ویلا به این نکته نیز توجه کنید .

چشم انداز

در صورت وجود چشم انداز های جذاب و مناسب ، می توانید از پنجره های قدی استفاده کنید . این نکته می تواند تا حد زیادی ارزش و بهای ویلای شما را بالا ببرد و هم چنین توجه افراد را به سوی خود جلب کند .

نورپردازی

به منظور ایجاد ظاهری زیبا و منحصر به فرد در شب ، می توان از نورپردازی استفاده کرد .

می توان نور را به صورت محدود در نمای ویلا به کار برد . هم چنین به منظور تامین نور ویلا می توان از لوستر های فانتزی استفاده کرد .

به کار بردن چراغ های تزئینی کوچک نیز گزینه ی بسیار خوبی برای اکسسوری و تامین نور محیط خواهد بود .

سبک روستیک در طراحی ویلا چه نقشی دارد ؟

استفاده از سبک مدرن و مینیمال به منظور طراحی ویلا در جزیره ی ایبیزا اسپانیا ، کاربرد فراوانی دارد . خوب است بدانید که بسیاری از طراحان به منظور ایجاد فضایی منحصر به فرد و خارج کردن طراحی از یکنواخت بودن ، اقدام به استفاده از سبک روستیک نیز می کنند .

استفاده ی محدود از این سبک می تواند طراحی ویلا را بیشتر به حال و هوای یک جزیره نزدیک کند . از این روی افراد حس بسیار خوبی در این مکان خواهند داشت .

استفاده از عناصر طبیعی را می توان جزو ویژگی های سبک روستیک در نظر داشت .

طراحی ویلای لوکس جزیره ایبیزا در اسپانیا

کلام آخر:

در این مقاله شما عزیزان را با طراحی ویلا در جزیره ی ایبیزا آشنا کرده ایم . همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کرده ایم ، طراحی ویلا در این منطقه باید لوکس و به روز باشد . زیرا جاذبه ی گردشگری در این منطقه بسیار بالا است .

طراحی ویلا فرآیندی تخصصی و حرفه ای است که نیازمند افراد توانمند می باشد .

شرکت معماری هیرادانا با کادری مجرب می توان گزینه ی بسیار مناسبی به منظور طراحی ویلا و یا موضوعاتی از این دست باشد .

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید و یا به وب سایت این شرکت مراجعه کنید .

7 / 10
از 7 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات