طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی ویلا در شهریار

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 30 خرداد 1400 در ساعت 10 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

زندگی شهرنشینی و دغدغه ها و فشارهای روانی ناشی از آن باعث شده است تا افراد برای فرار از این شلوغی و فشارها به طبیعت سرسبز اطراف شهر پناه ببرند و تعطیلات و اوقات فراغتشان را در طبیعت بکر و در فضای دنج و آرام و به دور از شلوغی ها و دغدغه‌های روزمره سپری کنند . این امر باعث افزایش تقاضای ساخت و ساز در حاشیه های خوش آب و هوای شهرهای بزرگی همچون تهران شده است و می توان گفت که در سال‌های اخیر مناطق خوش آب و هوای تهران به مراکز تفریحی شهروندان تبدیل شده است .

در میان مناطق مختلف ، شهریار جزو شهرهای حاشیه ای تهران می باشد که به دلیل آب و هوای خوب و طبیعتی که دارد مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است و ما شاهد ساخت و ساز ویلاهای مدرن و لوکس در آن منطقه هستیم .

اگر شما نیز قصد دارید تا در این منطقه یک ویلای زیبا و مدرن داشته باشید پیشنهاد می کنیم که این مطلب شرکت معماری هیرادانا را از دست ندهید چرا که در این مقاله به سوال های احتمالی شما در هنگام طراحی و ساخت ویلا در این منطقه پاسخ داده خواهد شد .

  • بررسی جغرافیایی منطقه

 این منطقه یکی از خوش آب و هواترین مناطق حاشیه شهر تهران محسوب می‌شود و محیطی سرسبز ، طبیعت زیبا و هوای پاکیزه موجب جذب گردشگران به خصوص در فصول گرم سال به این منطقه شده است و به دلیل نزدیکی اش به تهران و دسترسی آسان آن توجه بسیاری از شهروندان تهرانی را به خود جلب کرده است .

 طبیعت زیبا ، مناظر سرسبز و باغ های میوه شهریار از جاذبه های طبیعی این منطقه محسوب می شود علاوه بر آن وجود بناهایی مثل آتشکده تخت رستم و کوه تخت رستم ، تخت کیکاووس ، تپه و قلعه جوقین و سایر بناهای تاریخی این منطقه را به یک منطقه زیبای گردشگری تبدیل کرده است .

  • ساخت ویلا در شهریار

    طراحی ویلا در شهریار

 به دلیل وجود آب و هوای خوب ، فضای دنج و باغ های زیبا در سال های اخیر شاهد طراحی و ساخت ویلا های متعددی در این منطقه هستیم . اگر شما ساکن تهران هستید و قصد دارید در حاشیه شهر یک باغ کوچک و یا ویلا جهت گذراندن اوقات فراغت خود داشته باشید یکی از مناطق خوش آب و هوا و در دسترسی  که ما به شما پیشنهاد می کنیم این منطقه می باشد .

شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا مجموعه ای متخصص در زمینه  معماری و طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که در طی سال‌های فعالیت در کارنامه خود پروژه های مدرن  و کم نظیری را از لحاظ ساختاری در حوزه های مختلف طراحی از جمله طراحی ویلا طراحی و اجرا کرده است و شما می‌توانید با اطمینان طراحی و ساخت ویلای خود را در این منطقه خوش آب و هوا به تیم تخصصی هیرادانا بسپارید .طراحان تیم هیرادانا در طراحی و اجرای پروژه ویلای شما همواره در کنار شما بوده و شما را در این امر همیاری می نمایند .

  • طراحی ویلا

طراحی ویلا با استفاده از سبک های مختلفی قابل اجرا می باشد شما برای ساخت یک ویلا ابتدا باید بودجه و سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید البته اندازه فضای در دسترس نیز در انتخاب سبک تاثیرگذار می‌باشد به عنوان مثال اگر فضای شما کوچک می باشد پیشنهاد ما به شما طراحی داخلی مدرن و یا مینیمال می باشد .

طراحی ویلا در شهریار

ویلا بر اساس شکل طراحی و مصالح دسته بندی می شود به طور کلی انواع ویلا ها را بر اساس سبک معماری و سبک ساختاری دستبندی می کنند که هر یک از آنها دارای طراحی متفاوتی می باشد سبک های ساختاری در طراحی ویلا به شکل و تعداد طبقات آن بستگی دارد و بر همین اساس این ویلاها را به دسته های ویلا های همکف ویلای نیم پیلوت ، ویلای دوبلکس و ویلای تریبلکس دسته‌ بندی می‌کند .

انواع ویلا ها بر اساس سبک معماری نیز انواع مختلفی دارد که از سبک های معماری در سراسر دنیا در فرهنگ و کشورهای مختلفی به کار برده می شود اما در هر صورت از رایج ترین آنها در کشور ما می توان به سبک های طراحی ویلای کلاسیک ، طراحی ویلای مدرن ، سبک معاصر ،  ویلای مینیمال و ویلای ییلاقی اشاره کرد .

طراحی ویلا در شهریار

انتخاب سبک یکی از مهمترین انتخابات در طراحی ویلا به شمار می رود که بستگی به بودجه ، فضا و همچنین سلیقه شخصی افراد دارد به عنوان مثال اگر شما به فضاهای ساده علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که از سبک مدرن و مینیمال استفاده کنید اما اگر به دنبال ایجاد فضایی مجلل ، لوکس و لاکچری هستید پیشنهاد ما به شما سبک کلاسیک می باشد .برخی هم به دنبال خلق فضاهایی روستایی میباشند و ترجیح می‌دهند طبیعت را به شکلی خام وارد فضای خانه کنند که پیشنهاد ما به این افراد سبک روستیک می باشد به طور کلی سبک های زیادی برای طراحی داخلی وجود دارد که ما در مقاله انواع سبک های دکوراسیون داخلی به طور کلی درباره آنها صحبت کردیم شما میتوانید با مطالعه سایر مقالات  شرکت طراحی ویلا هیرادانا سبک مورد علاقه خود را جهت طراحی دکوراسیون ویلای خود انتخاب نمایید .

7 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
anita : 👍👍
0 0
awlii o mofid bood
مدیریت : پاسخ
0 0
سپاس
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات