طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی ویلا در زاهدان همراه شرکت دکوراسیون هیرادانا

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 21 آذر 1400 در ساعت 11 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی داخل ویلا ، خانه و اداره از جمله نکاتی است که امروزه مورد توجه همگان است و از دغدغه های افراد محسوب می شود . از آنجایی که خانه بازتاب سلیقه و شخصیت شماست باید به خوبی آن را انجام دهید . مخصوصا این روزها که اغلب افراد وقت زیادی از روزمره ی خود را در داخل منزل می گذرانند و رفت و آمد به محیط های عمومی سخت شده است باید راه هایی برای شادابی بیشتر در منزل و سرگرم شدن در آن را پیدا کرد و به همین علت است که بهتر است به دکوراسیون داخلی اهمیت بیشتری داده شود تا بتوان با تغییر دادن جزییات و ایجاد هارمونی میان عناصر ، حس و حال بهتری به فضا بخشید و همچنین باعث حال خوب افراد خانواده شد . بهتر است برای داشتن یک دکوراسیون داخلی زیبا و مناسب باید با شرکت دکوراسیون و متخصصین این زمینه مشورت کنید و کارها را به آن ها بسپارید .

 

انواع سبک دکوراسیون داخلی

  • طراحی داخلی کلاسیک
  • طراحی داخلی روستیک
  • طراحی داخلی مدرن
  • طراحی داخلی صنعتی
  • طراحی داخلی معاصر
  • طراحی داخلی بوهمین
  • طراحی داخلی اسکاندیناوی
  • طراحی داخلی مینیمالیست
  • طراحی داخلی ایرانی
  • طراحی داخلی آلمانی
  • طراحی داخلی فرانسوی و ...

 

 

چرا باید سبک های مختلف طراحی داخلی را شناخت ؟

هر کدام از سبک هایی که در بالا نام برده شدند ، ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و برای اینکه بهتر بدانیم چه سبکی بیشتر با سلیقه ی ما جور است و برای منزل ، ویلا و یا دفتر کارمان مناسب است باید سبک های مختلف را شناخته تا بتوانیم یکی از آن ها را انتخاب کنیم . البته باید به این نکته هم توجه کرد که نمی شود سبک معماری ساختمان کلاسیک باشد و در کنارش از مبلمان و دکوراسیون مدرن استفاده شود . طراحی نما و طراحی داخلی باید در راستای هم و با یکدیگر دارای هماهنگی باشند .

طراحلی داخلی در زاهدان

شرکت معماری هیرادانا که یکی از موفق ترین شرکت های دکوراسیون و معماری در سطح کشور است و در سرتاسر ایران پروژه های موفق زیادی را به سرانجام رسانده است . در زاهدان هم پروژه های متعددی برای طراحی نما و کوراسیون داخلی انجام داده است که در این مقاله سعی در معرفی یکی از آن ها را داریم تا شما بیشتر با این کارهای این شرکت آشنا شوید .

پروژه ی خانه ی اربابی :

این خانه که دارای 125 متر مربع مساحت است دکوراسیون داخلی اش به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است و در آن از عناصری مانند کاغد دیواری پتینه و گچ بری و ... استفاده شده است .

 طراحی ویلا در زاهدان همراه شرکت دکوراسیون هیرادانا

در طراحی نشیمن این خانه از رنگ های کلاسیک و گرم مانند قهوه ای ، طلایی و بژ استفاده شده است که وقار خاصی به فضا بخشیده اند و باعث شیک تر دیده شدن فضا شده اند . در طراحی داخلی خانه ی اربابی همچنین به نورپردازی توجه ویژه ای شده است . به طوریکه هم نور طبیعی به داخل فضا به خوبی کشانده شده است و هم از نورهای مصنوعی به صورت نور مخفی و هالوژن ها و آویزهای سقفی و ... استفاده شده است تا به خوبی تمامی فضا روشن شود و رنگ و حس حال کلاسیک القا شود .

در طراحی آشپزخانه ی این خانه برای کابینت ها از رنگ کرم روشن استفاده شده است و تعدادی کابینت شیشه ای هم برای چیدن ظروف خاص طراحی شده است و هود در این آشپزخانه برای شیک تر شدن فضا به صورت مخفی قرار گرفته است .

این خانه دارای سه اتاق خواب است که برای حداکثر استفاده از فضاها ، اتاق خواب ها دارای کمد دیواری هستند و هم از نور طبیعی و هم از نور مصنوعی برای روشنایی استفاده می کنند . برای رنگ دیوار ها هم همچنین از رنگ های کلاسیک کرم و طلایی استفاده شده است تا هر چه بیشتر و در همه ی فضاهای خانه حس و وقار کلاسیک به بیننده القا شود .

 

کلام آخر

شرکت معماری هیرادانا در شهرهای مختلف ایران انواع پروژه های طراحی ویلا ، طراحی نما و ... انجام داده است و همچنان نیز در حال انجام پروژه های زیادی است که از نظر کیفیت در سطح بالایی هستند . می توان گفت این شرکت ، یکی از موفق ترین شرکت های معماری در سطح کشور است و کارنامه ی پرباری دارد که پروژه های مدرن ، کلاسیک و ... و در سبک های متفاوت دیگری را طراحی و اجرا کرده است . برای طراحی و ساخت پروژه های خود می توانید از این شرکت کمک بگیرید تا مطمئن باشید ساختمانتان و دکوراسیون داخلی آن به بهترین شکل ممکن انجام می شود .

2 / 10
از 6 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات