طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی ویلا به سبک انگلیسی و ده نکته جذاب در آن

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 10 بهمن 1400 در ساعت 12 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آلودگی هوا ، شلوغی و دیگر مشکلاتی از این دست باعث شده تا بسیاری از افراد به مناطق بکر و دست نخورده ی کشور تمایل داشته باشند و اقدام به ساخت و طراحی ویلا در این مناطق کنند .

در چند سال اخیر ویلا سازی رشد بسیار چشمگیری داشته است از این روی احتیاج به انجام فرآیند هایی نظیر طراحی ویلا نیز به دنبال آن افزایش پیدا کرده است .

سبک های گوناگونی به منظور بازسازی ویلا و یا طراحی آن وجود دارد که افراد می توانند بر اساس بودجه و یا سلیقه ی شخصی خود اقدام به انتخاب کنند .

از میان سبک های موجود در این مقاله قصد داریم تا شما کاربران عزیز و محترم را با سبک انگلیسی و ویژگی های آن آشنا کنیم تا شما عزیزان بتوانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید .

سبک انگلیسی چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟

این سبک را می توان جزو یکی از شیک ترین و در عین حال زیباترین سبک های موجود در نظر داشت . می توان از این سبک در طراحی ویلا و یا دیگر فضاهای مورد نظر استفاده کرد . جالب است بدانید که طراحی داخلی ویلا بر اساس این سبک نیز می تواند ظاهر بسیار زیبا و منحصر به فردی برای فضای مورد نظر شما خلق کند .

متریال های با کیفیت در طراحی ویلا به سبک انگلیسی

یکی از نکاتی که قبل  از شروع کار باید به آن توجه داشته باشید ، متریال انتخابی می باشد . استفاده از آیتم های با کیفیت و لوکس در این نوع از طراحی حرف اول را می زند . از این روی می توان آن را تا حد زیادی به دکوراسیون کلاسیک و یا رومی شبیه دانست .

از میان متریال های موجود سنگ بیشترین کاربرد را در این سبک از طراحی ویلا دارد .

شما می توانید به منظور بازسازی ویلا نیز از این سبک استفاده کنید . ایجاد تغییراتی در نما و یا کفپوش می تواند کار بسیار هوشمندانه ای محسوب شود .

طراحی ویلا به سبک انگلیسی و ده نکته جذاب در آن

پنجره های بزرگ

آب و هوای کشور انگلیس در بیشتر اوقات سال ابری و بارانی است . از این روی در این سبک از طراحی ویلا برای جذب بیشتر نور خورشید از پنجره های بلند و قدی استفده می شود . این سبک از پنجره نمای فوق العاده ای برای ویلا ایجاد خواهد کرد . هم چنین برای مناطقی چون شمال کشور که اغلب ابری و بارانی است بسیار مناسب می باشد .

رنگ در طراحی ویلا به سبک انگلیسی

در طراحی داخلی و یا نما می توانید از رنگ های آرام و ملایم چون سفید و یا کرم استفاده کنید . این سبک از رنگ ها بسیار شیک و زیبا می باشند .

شما می توانید آیتم های داخلی منزل چون مبلمان ، پرده و یا دیگر وسایلی از این دست را نیز بر اساس این رنگ ها انتخاب کنید .

سقف و نمای ویلا

جالب است بدانید که به دلیل بارانی بودن انگلیس در بیشتر اوقات سال اغلب سقف ویلا و یا منازل به صورت شیب دار ساخته می شود . وجود شیب در سقف ظاهر بسیار زیبایی را به همراه خواهد داشت .

شما می توانید در شیب سقف از رنگ های گوناگونی چون قرمز و یا خاکستری استفاده کنید تا جلوه ی زیباتری به نمای ویلا ببخشید .

فضای سبز

استفاده از گل و گیاه در فضای سبز و یا باغ ویلا می تواند نما و ظاهر فضا را تا چندین برابر زیبا و جذاب کند . شما می توانید به منظور گل کاری و طراحی این فضا از افراد متخصص و یا شرکت های معماری یاری بجویید .

شرکت هیرادانا با سال ها تجربه در امر طراحی و بازسازی ویلا می تواند گزینه ی بسیار مناسبی به این منظور برای شما عزیزان باشد .

نمای ویلا

شما می توانید از سنگ های لوکس و یا معمولی به این منظور استفاده استفاده کنید . اگر قصد صرفه جویی در هزینه ها را دارید ما به شما استفاده از سنگ های ارزان قیمت را پیشنهاد می کنیم .

مبلمان

بعد از انجام طراحی نمای ویلا ، نوبت به طراحی دکوراسیون داخلی می رسد . شما می توانید از مبلمان آنتیک و چوبی به این منظور استفاده کنید .

روکش مبلمان نیز بهتر است از سبک وینتیج پیروی کند تا ظاهر ویلای شما را هر چه بیشتر به این سبک نزدیک کند . شما می توانید در فرآیند بازسازی ویلا نیز از آیتم های قدیمی و یا دست دوم نیز استفاده کنید . این روش باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود .

کاغذ دیواری

شما می توانید از کاغذ دیواری با طرح وینتیج به این منظور استفاده کنید . رنگ هایی چون آبی آسمانی ، کرم و یا سفید انتخاب بسیار مناسبی به جهت طراحی داخلی ویلا می باشد .

در طراحی ویلا با متراژ بالا نیز می توانید هر یک از دیوارها را با یک نوع کاغذ دیواری طراحی کنید .

در فرآیند بازسازی ویلا نیز می توانید کاغذ دیواری را به صورت کلاژ و یا همان تکه چسبانی انجام دهید .

طراحی ویلا به سبک انگلیسی و ده نکته جذاب در آن

کاربرد و نقش اکسسوری در طراحی ویلا به سبک انگلیسی

استفاده از گل های طبیعی در این سبک از طراحی بسیار رواج دارد . بهتر است به سراغ چیدن گلدان های کوچک در هر جایی از خانه بروید تا نمای داخلی منزل شما تغییرات اساسی پیدا کند .

شما می توانید از ظروف قدیمی به رنگ مس و یا نقره نیز به عنوان دیوار کوب استفاده کنید .

تابلوهای نقاشی بزرگ نیز گزینه ی بسیار مناسبی به این منظور محسوب می شود .

شما می توانید در بازسازی ویلا نیز به سراغ آیتم های قدیمی اقوام و یا وسایل دست دوم نیز بروید .

پرده و پوشش پنجره ها

همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کرده ایم در طراحی ویلا به سبک انگلیسی عموما از پنجره های قدی و بلند در نما استفاده می شود . به منظور پوشاندن پنجره ها در شب شما می توانید به سراغ پرده های گلدار با رنگ های کرم و یا سفید بروید .

این اطمینان را داشته باشید که استفاده از این آیتم نمای فوق العاده ای برای منزل و یا ویلای شما پدید خواهد آورد .

کلام آخر :

در این مقاله شما کاربران عزیز و محترم را با طراحی ویلا به سبک انگلیسی و نکاتی در خصوص آن آشنا کرده ایم . این سبک از طراحی شباهت بسیار زیادی با سبک دکوراسیون کلاسیک و رومی دارد با این تفاوت که از نظر هزینه می تواند اندکی مقرون به صرفه تر باشد .

شما عزیزان برای طراحی ویلا بر اساس این سبک می توانید به شرکت معماری هیرادانا اعتماد کنید . این شرکت با سال ها تجربه در زمینه ی طراحی و یا بازسازی ویلا می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های موجود در وب سایت این شرکت تماس حاصل بفرمایید .

7 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات