طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی نمای ساختمان و ویلای مدرن با ایده های نو و لوکس

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 16 ارديبهشت 1399 در ساعت 11 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از دغدغه های امروزه ی ما ، طراحی نمای ساختمان مدرن است که مطابق با سلیقه ی ما باشد. به همین علت ما مقاله ای را برای شما آماده کردیم تا بتوانید با بررسی ایده های موفق مطرح شده ، نمایی متناسب با سلیقه و علاقه ی خود طراحی کنید که چشم هر بیننده ای را به سمت خود جذب می کند. پس برای آشنایی بیشتر با ایده های جدید به منظور طراحی نمایی لوکس ، جذاب ، فوق العاده و مطابق میل و سلیقه ی خود ، همراه ما در شرکت معماری  هیرادانا باشید.

بررسی چند نمای مدرن و لوکس

طراحی نمای ساختمان و ویلای مدرن با ایده های نو و لوکس

نمای  مدرنی که در نمونه ی اول بررسی خواهیم کرد ، نمای یک ویلای لوکس بزرگ و با شکوه است. در این نما با کمک خلاقیت های منحصر به فرد ، استفاده از بتن ، خطوط مستقیم ، رنگ سفید ، چوب با برش تمیز ، نمایی مدرن در کنار طبیعت زیبا طراحی شده است. علاوه بر عناصر زیبایی که در نما به کار رفته است ، طراحی شگفت انگیز استخر شنا ، سنگفرش های جذاب ، تراس های آفتاب گیر و... نمای بیرونی این ویلا را به یک نمای زیبا و خیره کننده تبدیل کرده اند.

این مجموعه از احجام مکعب مکعب که در اطراف یک تراس بسیار زیبا و چشمگیر قرار دارند ساخته شده است. در حیاط این مجموعه یک تو رفتگی یا گودال ایجاد شده است که با چیدمان زیبای مبلمان و قرار گیری یک شومینه در وسط آن ، فضایی بسیار زیبا خلق شده است. از تکنیک بام سبز بر روی حجم های بیرونی ، برای تلفیق مرز بین بنا و باغ استفاده شده است.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید ، استفاده از گیاهان به عنوان ایجاد مرزی سبز در نما است. به طور مثال در طراحی و اجرای نمای مدرن این بنای ماسه سنگی و آجری ، در طول طبقه ی فوقانی از تکنیک مرز سبز استفاده شده است که نمایی زیبا و جذاب را به وجود آورده است.

طراحی نمای ساختمان و ویلای مدرن با ایده های نو و لوکس

مورد بعدی ، طراحی نمای ساختمان  ویلاهای صخره ای هستند. این ویلاها با برداشتن تخته سنگ هایی از صخره ها ، بر روی سطح صخره ها بلند شده اند. با طراحی تخته هایی که به سمت آب حرکت می کنند یک نمای مدرن و لوکس برای این ویلا طراحی شده است. در طراحی نمای مدرن این مجموعه ، از چراغ هایی استفاده شده است که شکاف بین کف و سایبان را برجسته تر جلوه می دهند.

در نمای بیرونی این ویلا که بر روی تپه های تایلند قرار گرفته است ، یک استخر بسیار زیبا و چشمگیر دیده می شود که گویا به دنبال پیوستن به دریا است.

طراحی نمای ساختمان و ویلای مدرن با ایده های نو و لوکس

مورد چهارم ویلایی با نمای شیشه ای شیک و مدرن است. از متریال شیشه برای نشان دادن قلب خانه استفاده شده است. با باز کردن سقف طبقه ی فوقانی در این ویلا ، امکانی فراهم شده است تا بتوان ستاره ها را دید اما نگران قسمت های خصوصی نباشید این قسمت ها با دیوارهای چوبی پوشانده شده اند.

در پنجمین مورد طراحی و اجرای نمای ساختمان  که بررسی خواهیم کرد ، طراحی راه پله هایی که در قسمت ورودی نمای بنا قرار دارد به گونه ای است که انگار پله ها از سقف آویزان شده اند. اتاق های نشیمن روباز برای تشویق تعامل بین اعضای خانواده و پذیرایی از مهمانان در فصول گرم سنگاپور طراحی شده اند. همچنین در این ویلا هم از تکنیک بام سبز برای جلوه ی بیشتر بنا استفاده شده است و استخر شیشه ای طراحی شده در جلوی این ویلا به جلوه این بنا افزوده است.

آخرین ایده ، اجرای پله های بتنی و یا سنگی است که در لبه آن ها با استفاده از نورپردازی زیبا ، جلوه ای شگف انگیز در نمای ورودی ایجاد می شود

طراحی نمای ساختمان و ویلای مدرن با ایده های نو و لوکس

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات