طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی منزل

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 5 بهمن 1398 در ساعت 11 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

درک بهتر از سلیقه ی مشتریان در بازسازی منزل ، مجری دکوراسیون لوکس را قادر میسازد تا به وضوح آنچه را که آنها در خانه هایشان احتیاج دارند را در طراحی دکوراسیون داخلی منازل اجرا کنند .  شرکت معماری و طراحی داخلی میتواند با توجه به سلیقه ی مشتری ، فضاهایی با کیفیت را در دکوراسیون داخلی منازل ایجادکند . در بازسازی ساختمان این واحد مسکونی که در مساحت 160 متر مربع و در کشور تایوان قرار دارد ، مشتری خانه آرزو داشت که در خانه ای با نمای گسترده از پارک و طبیعت زندگی کند و بتواند از هر نقطه ای در خانه به مناظر زیبای بیرون از خانه دید داشته باشد .

1 - سلیقه های مختلف اعضای خانواده

طراحی سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی منزل

این خانواده سلیقه های مختلفی داشتند . والدین به سبک دکوراسیون کلاسیک علاقه داشتند در حالی که فرزندان آن ها دکوراسیونی ساده اما شیک را ترجیح میدادند .  شرکت طراحی داخلی تلاش کرد با در نظر گرفتن نیاز ها و سلایق مختلف هر فرد ، طراحی را در پیش بگیرد که همه ی سلیقه ها را پوشش دهد . با شناسایی قدرت آپارتمان و داشتن مناظر طبیعی در خارج از فضای داخلی ، طراحی دکوراسیون داخلی خانه شروع شد و همزمان سعی شد نیاز های همه اعضای خانواده بر حسب ترجیحات آنها برای سبک را برآورده کنند.

2 - تفسیر زیبایی های سبک کلاسیک با رویکرد مدرن

طراحی سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی منزل

برای این منظور ، معماران پروژه شکوه و عظمت سبک کلاسیک را که معمولا با پیچیدگی هایی همراه است را به روشی ساده تر در طراحی وارد کرده اند . برای نمایش ظریف جنبه های طراحی کلاسیک ، از عناصر نمادین در طراحی فضاها استفاده شده است و با تفسیر زیبایی های کلاسیک با رویکرد مدرن ، خطوط پیچیده را ساده تر کرده اند .  فریم های پنجره ها در نمای بیرونی ساختمان به رنگ سیاه هستند و در تضاد با رنگ سفید منزل ، هارمونی زیبایی را ایجاد کرده اند . پنجره اصلی فضای نشیمن قوس دار و گرد و به روش کلاسیک طراحی شده اند . هم چنین تزئینات و گچ بری های روی قوس های پنجره نیز با الهام از سبک کلاسیک است . هم چنین یکی از دیوار های فضای نشیمن نیز توسط همین گچ بری ها ولی به طور ساده و ظریف و بدون پیچیدگی های زیاد ، بازسازی شده است .

3 - رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی منزل

معماران برای این که بتوانند نمای تماشایی در خارج از پنجره ها را به عنوان نقطه کانونی در فضای داخلی خانه شکل دهند ، تصمیم گرفتند کل فضای داخلی خانه را خالی کنند . خالی نه به این معنا که از عناصر خالی باشد ، بلکه به این معنا که استرس ها و اضطراب های ایجاد شده در فضای داخلی خانه را از بین ببرند و برای این کار از رنگ سفید برای سطوح خانه استفاده کردند تا محیطی آرامش بخش و راحتی را در خانه ایجاد کنند.

4 - تماشای منظره بیرون از هر نقطه در محیط آپارتمان

طراحی سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی منزل

طراحی پنجره های بزرگ در سالن اصلی خانه که فضای نشیمن ، غذاخوری و اتاق مطالعه و طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در این سالن قرار دارند باعث شده است تمام فضاهای اصلی این خانه از نور طبیعی خورشید به میزان بالایی بهره مند شوند . علاوه بر آن از لحاظ چیدمان ، به گونه ای طراحی داخلی  شده است که میز ناهار خوری ، لامپ ها و مبلمان به سمت پنجره ها قرار دارند تا یک ارتباط بصری قوی بین فضای داخل و بیرون خانه شکل بگیرد . ایده ی جذاب طراحان در این قسمت ، اول یک بالکن زیبا و ممتاز در این قسمت است که محل دورهمی های خانوادگی است و دوم یک فضای نشستن وسیع در پشت پنجره قوسی شکل برای نشستن افراد بر روی آن و تماشای منظره بیرون است .

5- ایده های دیگر طراحی فضا

  • طراحی یک فضای مطالعه برای پاسخ دادن به علاقه ی آقای خانواده به مطالعه در نزدیکی پنجره
  • طراحی یک عنصر استیل مانند که در یک طرف آن تلویزیون نصب است و در طرف دیگر با طراحی قفسه ها فضایی برای قرار دادن کتاب ، گلدان ، عکس و آویزان کردن هدفون به وجود آمده و بصورت 360 درجه قابل چرخش است .
  • طراحی سه اتاق خواب برای آپارتمان که همه ی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند
10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات