طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دیوار در بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 26 فروردین 1396 در ساعت 10 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

استفاده از چوب های آماده و برش خورده در طراحی دیوار ها نقشی اساسی دارند. بازسازی ساختمان بیشتر به منظور رفع ایرادات کلی انجام می شود. ولی هیچ ایرادی ندارد ضمن برطرف کردن ایرادات کلی بازسازی و دکوراسیون را به جهت زیبایی نیز بکار ببرید. شما با استفاده از چوب می توانید طرح های هندسی متفاوتی را رقم بزنید. در هر اندازه ای که مناسب می دانید. به هر شکلی که می پسندید.

در بازسازی ساختمان های اداری طراحی دیوارها اهمیت بیشتری دارد. دیوارها فضاهایی هستند که روی آنها را می توان از لوگوی شرکت یا طرح هایی برای جذب بیشتر مشتریان استفاده کرد. دیوارها را در بازسازی ساختمان دست کم نگیرید. آنها برای زیبایی به شما کمک بیشتری می کنند.

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/TV-wall-2.jpg

دیوار ۳D در بازسازی ساختمان

شما می توانید از گچ و پتینه نیز روی دیوارها بهره ببرید. دیوار اتاق پذیرایی مناسب ترین فضا برای پتینه کاری است. پتینه کارها معمولاً طراحی سقف را فوق العاده انجام می دهند و سپس به سمت دیوارها کشیده می شوند. ولی شما می توانید از همان ابتدای بازسازی ساختمان ایده های خود را روی دیوارها پیاده سازی کنید.

کاغذ دیواری نیز امروزه وسیله ای پر طرفدار برای بازسازی ساختمان و تزئین دیوارها به شما می آید. کاغذ دیواری هایی که به شکل های برجسته و قابل شستشو ساخته می شوند. آنها به شما کمک می کنند که از رنگ ها و طرح های بیشتری روی دیوارها استفاده کنید. اتاق خواب کودک را به شکلی کاملاً کودکانه تزئین و دیگر فضاها را به صورت کلاسیک طراحی داخلی کنید. کاغذ دیواری های جدید چراغ دار هم جلوه ای جدید به دیوارهای ساختمان شما می دهند. در بازسازی ساختمان بکارگیری تمام این عناصر با داشتن دیدگاهی زیبا موثر است.

از پروژه ها شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات