طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دیوارها در دکوراسیون داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 16 فروردین 1399 در ساعت 15 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در این مقاله شرکت معماری  هیرادانا قصد دارد تا ایده هایی برای تزیین دیوارها در دکوراسیون داخلی منزلتان به شما معرفی کند تا بتوانید با توجه به علاقه ی خود ، در هر اتاق که می خواهید بافت و شخصیت ایجاد کنید.

استفاده از پانل ها در طراحی داخلی دیوارها

استفاده از پانل های دیواری یک ایده و راهکار بسیار عالی ، زیبا و هوشمندانه است که می تواند نمای دیوارها و به عبارتی فضای داخلی منزلتان را به طور کلی تغییر بدهد.

برای داشتن یک اتاق خواب مدرن و مینیمالیستی می توانید از این ایده برای دیوارهای اتاق خواب خود استفاده کنید.اگر نمی خواهید خطوط پانل ها بر روی دیوار به سقف برسند می توانید آن را تا نیمه ی دیوار اجرا کنید و از دو رنگ متفاوت ولی هماهنگ برای آن ها استفاده کنید.به طور مثال با به کار بردن رنگ سفید  و آبی روشن ، فضایی ایجاد کنید که حس آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

طراحی داخلی دیوارها با کاغذ دیواری

کاغذ دیواری گزینه ای مرسوم است که می توانید با آن دیوارهایتان را از سادگی در بیاورید وبا انتخاب رنگ و طرح آن ، بین مبلمان و دیگر وسایل در طراحی داخلی منزلتان یک هماهنگی با دیوار ایجاد کنید.با این حال بسیاری از افردا از پانل های فلزی و یا حتی نقاشی برای طراحی دیوار خود استفاده می کنند به این دلیل که این گزینه ها مقرون به صرفه تر از کاغذ دیواری هستند.

به طور مثال در تصویر زیر از کاغذ دیواری با طرح جذاب گل برای هماهنگی و تکمیل رنگ مبل به کار رفته است.این یک ایده ی جسورانه برای ایجاد هماهنگی بین دیوارها و مبلمان به حساب می آید.

طراحی داخلی دیوارها با پانل های سه بعدی

طراحی دیوارها در دکوراسیون داخلی

یک ایده ی بسیار جالب ، جذاب و چشمگیر برای طراحی دیوارها استفاده از پانل های سه بعدی است. این ایده ی بسیار هیجان انگیز چشم هر بیننده ای را به طرف خود جلب می کند.شما می توانید با اضافه کردن نور مناسب بر روی این نوع دیوارها بر بافت آن تاکید کنید.

طراحی دیوار مدرن با پانل ها

برای داشتن دیواری مدرن اجرای اینگونه پانل ها در طراحی دیوارها بسیار مناسب است.این ایده کمی زمانبر است زیرا برای تشکیل یک بافت شش ضلعی باید چوب را به صورت تکه تکه و با دقت به دیوار بچسبانید.

 طراحی دیوار لوکس با سنگ مرمر

طراحی دیوارها در دکوراسیون داخلی

شما می توانید با به کار بردن این بافت لوکس در آشپزخانه ی خود در کنار پانل ها چوبی تیره با کابینت هایی سفید رنگ یک فضای لوکس و زیبا بسازید.بافت مرمر اجازه می دهد تا تخته های چوبی با کابینت سفید رنگ مخلوط شوند و ترکیبی زیبا در دکوراسیون آشپزخانه  به وجود آورند.

استفاده از پانل هایی در طراحی دیوار به سبک روستیک مدرن

طراحی دیوارها در دکوراسیون داخلی

 اگر سبک بازسازی ساختمان و منزل شما روستیک است با به کار بردن دیوارهای پانلی به صورت افقی یا عمودی که عموما جنسی زبر و خشن دارند به طراحی دیوار منزلتان بپردازید.به طور مثال با نصب پانل های افقی با رنگ سفید شما می توانید بقیه اتاق را آزادانه رنگ آمیزی کنید.

دیوارهای آیینه ای

طراحی دیوارها در دکوراسیون داخلی

یکی از راهکارهای ساده برای روشن تر شدن فضای منزل شما استفاده از دیوارهای آیینه ای است.آیینه ها جزئی فراموش نشدنی در طراحی دکوراسون داخلی منازل هستند که می توانند فضای اتاق شما را بزرگ تر و نورانی تر جلوه دهند.اگر شما یک اتاق نشیمن کوچک دارید این ایده بسیار مناسب دیوارهای منزل شما خواهد بود.

طراحی دیوار با خطوط هندسی

این خطوط هندسی زیبا بر روی دیوارها، بسیار خیره کننده هستند.اینگونه طراحی دیوار به بازسازی منزل  و اتاق نشیمن شما ظاهری زیبا ، شیک ، لوکس وسلطنتی می بخشد.

طراحی دیوارها در دکوراسیون داخلی

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات