طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون نشیمن با چند ایده جذاب

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399 در ساعت 10 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نشیمن های مدرن فضای راحت و گرم می باشند و برای طراحی نشیمن های سبک مدرن باید  در طراحی دکوراسیون داخلی به جای تزیینات مجلل و اغراق‌ آمیز و پر زرق و برق، فضای دل باز و کاربردی ایجاد شود تا برای افراد ساکن خانه فضای راحت و کاربردی طراحی کنید. نشیمن های مدرن دارای ظاهری زیبا و شیک می باشد در این سبک از طرح ها ،رنگ ها و جزئیات و مصالح به کار گرفته شده که زیبایی را به نمایش می گذارند ما در این مقاله شرکت معماری هیرادانا قصد داریم که به شما ایده های جالبی  معرفی کنیم تا علاوه بر این که فضای مدرن تری برای شما ایجاد کند فضای های جالب و زیبا و متفاوت را به وجود آورید.

  • استفاده از مبلمان راحت

     طراحی دکوراسیون نشیمن با چند ایده جذاب

همانگونه که اشاره کردیم یکی از ویژگی ‌های اصلی طراحی داخلی منزل به سبک مدرن ایجاد فضای کاربردی و راحت می باشد و به همین خاطر است که هنگام انتخاب مبلمان حتماً باید مبل های راحت و کاربردی تری را انتخاب کنیم در واقع می توان گفت مبلمانی که راحتی در بالاترین سطح  طراحی قرار دارد دارای یک طراحی منحصر به فرد و جذاب و زیبا می باشد.

  • استفاده از رنگ طوسی

در طراحی داخلی  از طیف های روشن تا تیره رنگ طوسی از محبوبترین رنگها به شمار می رود و بسیار کاربردی می باشد این رنگ با زیبایی و اعتماد به نفسی که در درون خود دارد در فضاهای نشیمن های مدرن محیطی فوق العاده را به وجود می آورد. از دیگر به ویژگی های این رنگ این است که زمانی که آن را با رنگ‌ های دیگر ترکیب میکنیم به آنها نیز شخصیت و هویت مدرن می بخشد به عنوان مثال اگر در طراحی داخلی منزل شما تمام دیوارها به رنگ  دیگر هستند می ‌توانید در بازسازی ساختمان رنگ یک دیوار را به رنگ طوسی در آورده تا فضای زیبا تر و مدرن تری در فضای نشیمن خود به وجود اورید.

  • شومینه های جدید

     طراحی دکوراسیون نشیمن با چند ایده جذاب

شومینه های نسل جدید بسیار متفاوت و جذاب می باشند و با استفاده از انها می توان به شکل ساده ‌تری و  به راحتی از گرمای شومینه استفاده کرد زیرا شومینه های نسل جدید  بدون دود کش بوده و دارای مدل های زیبا و خاصی هستند که هماهنگ با این سبک می باشد و ترکیب فوق العاده و بی نظیری را به وجود می آورد.

  • استفاده از روکش های طبیعی

به کارگیری بافت های طبیعی یکی از زیباترین و بهترین  راه ها برای رسیدن به فضای نشیمن مدرن می باشد روشهای طبیعی مثل دیوار پوش های سنگی و آجر قرمز می تواند فضای گرم و زیبایی را برای شما به وجود آورد.

  • از صندل های تابی استفاده کنید

اگر به دنبال طراحی داخلی رویایی و منحصر به فرد می باشید و در اتاق نشیمن خود تنها به مبلمان معمولی خود اکتفا نمیکنید میتوانید در کنار آنها از صندلی های تابی که دارای ظاهری مدرن هستند استفاده کنید.

  • بهره گیری از نور طبیعی

اگر قصد دارید که در فضای داخلی اتاق نشیمن فضای باز داشته باشید تا جایی که امکان دارد از نورهای طبیعی بهره بگیرید اگر نشیمن شما دارای پنجره های کوچکی است میتوان  در بازسازی دکوراسیون پنجره های بزرگ را جایگزین آنها کنید.

  • درهای اتاق نشیمن

     طراحی دکوراسیون نشیمن با چند ایده جذاب

معمولاً در طراحی داخلی اتاق های نشیمن توجه افراد به  اکسسوار ها، دیوارها و مبلمان  و دیگر عناصر می باشد در صورتی که یک عنصر تاثیرگذار دیگری نیز وجود دارد که باید به آن توجه ویژه ای کرد و ان درب هایی هستند که رو به اتاق نشیمن باز می شود گرچه در یک عنصر معماری می باشد اما تاثیر دکوراتیو آنها را نیز نباید نادیده گرفته شود، با انتخاب یک در خاص و زیبا می توانید یک تغییر جذاب در اتاق نشیمن خود به وجود آورید.

  • رنگ های پاستلی

     طراحی دکوراسیون نشیمن با چند ایده جذاب

سبک مدرن جزء سبک هایی  می باشد که در طراحی داخلی آن رنگ سفید یا رنگ های خنثی  به عنوان رنگ غالب استفاده میشود ایده دیگر به کارگیری رنگ های پاستلی پر انرژی و زنده در کنار رنگ‌های خنثی می باشد با این کار پویایی  بیشتری به فضای داخلی خود می بخشید.

  • پارتیشن های مدرن

    طراحی دکوراسیون نشیمن با چند ایده جذاب

امروزه پلان های بسیاری از خانه های مدرن دارای نقشه های باز می باشند که در طراحی آن ها اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن و آشپزخانه در ارتباط می باشند یکی از بهترین و زیبا ترین روش ها برای جداسازی فضاها و تقسیم بندی خانه هایی با پلان باز استفاده از پارتیشن های خاص و زیبا می باشد وه ظاهری مدرن به فضای داخلی شما می بخشد

  • اکسسوار های مسی

طیف های مختلف رنگ مسی در سال‌ های اخیر جزء محبوبترین رنگها به شمار می رود که می توان از آنها در طراحی  سبک مدرن استفاده کرد می توان گفت  راحت ترین و بهترین روش برای ایجاد فضای نشیمن منحصر به فرد و زیبا بدون استفاده زیاد از تزیینات باشکوه و مجلل بهره گیری از مس در بازسازی منزل می باشد برای بهره‌ گیری از مس در طراحی داخلی گزینه های زیادی پیش روی شما می باشد که می توان با توجه به سلیقه یک یا چند مورد را انتخاب کرد یکی از راحت ترین و کاربردی ترین آنها استفاده از لوستر های مسی می باشد.

 طراحی دکوراسیون نشیمن با چند ایده جذاب

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات