طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون مغازه سیسمونی و اسباب بازی فروشی باید چگونه باشد ؟

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 14 اسفند 1400 در ساعت 8 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اجرای دکوراسیون داخلی فضاهایی که به نوعی با کودکان سر و کار دارد به تنهایی و بدون حضور افراد متخصص امکان پذیر نمی باشد . از این روی به منظور انجام فرآیندهایی چون طراحی دکوراسیون داخلی مغازه سیسمونی فروشی ها و یا اسباب بازی فروشی به همکاری با یک شرکت معماری معتبر نیازمند هستید .

طراحی دکوراسیون مغازه سیسمونی و اسباب بازی فروشی باید چگونه باشد ؟

 

در این مقاله شرکت دکوراسیون معبتر هیرادانا قصد دارد تا شما کاربران عزیز و محترم را با نکاتی در خصوص طراحی دکوراسیون مغازه سیسمونی آشنا کند . هم چنین به بررسی هزینه های احتمالی نیز بپردازد . بنابراین از شما عزیزان می خواهیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

طراحی دکوراسیون مغازه سیسمونی و اسباب بازی فروشی باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

مخاطب اصلی این سبک از مغازه ها کودکان هستند . از این روی تمامی طراحی ها باید باب میل کودکان باشد . طراحی این سبک از مغازه باید به نوعی باشد که توجه افراد خصوصا کودکان را به سوی خود جلب کند .

طراحی دکوراسیون مغازه سیسمونی و اسباب بازی فروشی باید چگونه باشد ؟

نحوه ی چیدمان ویترین و انتخاب رنگ ها هر یک از آیتم ها و ویژگی هایی است که در جلب توجه افراد و کودکان تاثیر گذار است . از این روی به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که این پروسه را با حضور یک شرکت دکوراسیون معتبر نظیر هیرادانا انجام دهید .

طراحی ویترین مغازه ی اسباب بازی فروشی باید به چه صورت باشد ؟

اولین چیزی که توجه هر کس را به سوی خود جلب می کند ، ویترین مغازه می باشد . از این روی می توان آن را جزو یکی از بخش های پر اهمیت در نظر داشت .

به یاد داشته باشید که همواره بزرگ ترین و البته بهترین اجناس موجود در مغازه را در ویترین قرار دهید . استفاده از رنگ های شاد نظیر قرمز و یا صورتی در ویترین می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای محسوب شود .

طراحی دکوراسیون مغازه سیسمونی و اسباب بازی فروشی باید چگونه باشد ؟

استفاده از نورپردازی و چراغ های ریسه ای در ویترین نیز می تواند نمای بسیار زیبایی در شب ایجاد کند . به یاد داشته باشید که همواره از شلوغ کاری بپرهیزید . زیرا شلوغی بیش از حد برای مشتریان چندان خوشایند نخواهد بود .

شما عزیزان برای طراحی یک ویترین جذاب می توانید از تم نیز استفاده کنید برای مثال در طول یک هفته تنها از عروسک های صورتی رنگ در ویترین استفاده کنید .

انتخاب پالت رنگ و تاثیر آن در جلب مشتری

دنیای کودکان سرشار از رنگ است . از این روی به منظور طراحی دکوراسیون داخلی مغازه سیسمونی و یا اسباب بازی فروشی نیز باید از پالت های رنگی شاد به این منظور استفاده کنید .

برای ایجاد تعادل در محیط شما می توانید برای رنگ زمینه به سراغ پالت های رنگی خنثی نظیر طوسی و یا کرم بروید .

طراحی دکوراسیون مغازه سیسمونی و اسباب بازی فروشی باید چگونه باشد ؟

استفاده از این سبک از رنگ باعث می شود فضا تا حد چشمگیری بزرگ تر به نظر برسد .

امکانات خاص برای مشتریان

برای ایجاد رفاه بیشتر برای مشتریان شما عزیزان می توانید خدمات خاصی برای آن ها ارائه دهید . برای مثال در مغازه ی سیسمونی می توانید بخشی از کفپوش را به سبک خیابان طراحی کنید تا افراد بتوانند آیتم هایی نظیر کالسکه را بر روی آن امتحان کرده و راحت تر به خرید کردن بپردازند . به یاد داشته باشید که این کار باعث افزایش مشتری نیز خواهد شد .

قرار دادن فضایی برای استراحت

قطعا کودکان هیچ گاه از بازیگوشی خسته نخواهند شد . از این روی شما می توانید فضایی به منظور استراحت بزرگ تر ها قرار دهید . بهتر است این فضا نزدیک مسیر ورودی و خروجی باشد تا افراد بتوانند کنترل بیشتری بر روی کودکان خود داشته باشند .

هم چنین در مغازه ی سیسمونی فروشی که محل رفت و آمد مادران باردار می باشد ، این فضا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است .

نورپردازی و اهمیت آن در مغازه

هنگام طراحی دکوراسیون داخلی ، بهتر است از اهمیت نورپردازی غافل نشوید . کودکان از تاریکی و کمبود نور وحشت دارند . از این روی به شما توصیه می کنیم تاحد امکان فضا را روشن کنید .

می توان به جهت تامین نور محیط از آیتم های و چراغ های فانتزی نیز استفاده کرد .

طراحی دکوراسیون مغازه سیسمونی و اسباب بازی فروشی باید چگونه باشد ؟

طراحی انبار و نصب قفسه ها

برای چیدن عروسک ها و جلوگیری از هرج و مرج در مغازه لازم است برای نصب قفسه اقدام کنید . متریال های گوناگونی به این منظور وجود دارد که برخی از آن ها به شرح ذیل می باشد .

  • شیشه
  • ام دی اف
  • چوب

شما عزیزان می توانید بر اساس بودجه ی خود اقدام به انتخاب کنید . از میان متریال  هایی که در بالا به آن اشاره کرده ایم شیشه جزو ارزان ترین و ام دی اف را می توان جزو گران ترین ها در نظر داشت .

چیدمان و دکوراسیون پلان آزاد

بهترین سبک به منظور چیدمان محصولات به اصطلاح پلان آزاد نام دارد . در این سبک هیچ دیوار اضافی و محدودیتی بر مسیر وجود ندارد . از این روی آزادانه می توانید به تمامی محصولات دسترسی داشته باشید .

سبک انتخابی به منظور طراحی دکوراسیون داخلی

تنوع در سبک های معماری و طراحی دکوراسیون داخلی بسیار بالا است . از این روی افراد می توانند با هر بودجه و سلیقه ای حق انتخاب داشته باشند .

از میان سبک های موجود به منظور طراحی مغازه ی سیسمونی و یا اسباب بازی فروشی ما به شما دکوراسیون مدرن را پیشنهاد می کنیم .

دکوراسیون مدرن یکی از کامل ترین و البته بهترین سبک های موجود به جهت طراحی دکوراسیون مغازه می باشد .

در سبک دکوراسیون مدرن عمدتا از رنگ های خنثی استفاده می شود . اما به منظور جلوگیری از یکنواختی می توان رنگ های جیغ را نیز به کار برد .

در این سبک از طراحی دکوراسیون داخلی تمامی امکانات مورد نیاز به منظور طراحی یک فضا وجود خواهد داشت .

تزئین دیوار ها

استفاده از برچسب های کارتونی و یا کاغذ دیواری های کودک می تواند گزینه ی بسیار مناسبی به جهت تزئین دیوار ها باشد . این کار تماما بر اساس سلیقه ی شخصی شما عزیزان انجام می شود .

کانتر و صندوق

بهتر است کانتر صندوق و حساب داری را در محل ورودی و خروجی مغازه قرار دهید تا افراد بتوانند راحت تر اجناس خود را تسویه کنید .

از طرفی قرار دادن این بخش در راه ورودی و خروجی باعث تسلط بیشتر کارکنان بر روی مغازه نیز می شود .

شما عزیزان می توانید از کانتر با رنگ های شاد نظیر صورتی و یا قرمز به این منظور استفاده کنید .  

طراحی دکوراسیون مغازه سیسمونی و اسباب بازی فروشی باید چگونه باشد ؟

هزینه ی نهایی

بسیاری از افراد تعیین هزینه ی نهایی را جزو مهم ترین بخش ها می دانند . قبل از این که به این نکته بپردازیم لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است برای جلوگیری از خرج اضافی بهتر است یک لیست تهیه کنید تا بتوانید بودجه ی خود را به صورت هوشمندانه مدیریت کنید .

متراژ یک مغازه مهم ترین عامل در تعیین هزینه ها می باشد . از این روی می توان نتیجه گرفت در مغازه با متراژ بالا به بودجه ی بیشتری نیاز است .

نصب قفسه یکی دیگر از هزینه ها می باشد که بر اساس متریال و هم چنین متراژ مغازه هزینه ی آن متغیر خواهد بود .

شما عزیزان می توانید به جهت تخمین قطعی هزینه ها با یک شرکت دکوراسیون معتبر مشورت کنید .

طراحی دکوراسیون مغازه سیسمونی و اسباب بازی فروشی باید چگونه باشد ؟

کلام آخر :

در این مقاله شما عزیزان را با طراحی دکوراسیون داخلی مغازه سیسمونی و یا اسباب بازی فروشی و آشنا کرده ایم . این کار فرآیندی بسیار تخصصی می باشد که بدون حضور افراد متخصص امکان پذیر نخواهد بود . از این روی به شما عزیزان توصیه می کنیم که به سراغ شرکت دکوراسیون های معتبر نظیر هیرادانا بروید . شما عزیزان می توانید به جهت برقراری ارتباط با این شرکت با شماره تلفن های موجود در وب سایت تماس حاصل بفرمایید .  

7 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات