طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون لوکس و ارتباط نماهای خارجی و داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 27 اسفند 1398 در ساعت 11 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه برای طراحی دکوراسیون لوکس از فاکتورهای زیادی استفاده می شود. نورپردازی, هماهنگی و تناسب رنگ وسایل با رنگ منزل و نحوه چیدمان آن ها از جمله این فاکتورها می باشند. علاوه بر موارد بیان شده, طراحی دکوراسیون داخلی باید با توجه به فضای آن صورت گیرد.ما در شرکت معماری هیرادانا نمونه از خانه ای با دکوراسیون لوکس را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم.

روند طراحی

طراحی دکوراسیون لوکس و ارتباط نماهای خارجی و داخلی

این ساختمان در بالای تپه های بنیکت کانیون واقع شده است و مشرف به تمام منظره بی نظیر محله بورلی هیلز است. این پروژه بطور شفاف در زیر پایتخت یک محل اقامت یک طبقه ،که  در حال حاضر تخریب شده ، واقع شده است.ساخت و ساز و توسعه با چالش های مختلفی روبرو بوده است ، از جمله طرح ارتفاع کوتاه و شیب تند در سایت موجود ، که تنها بخش مسطح امکان پذیر برای طراحی و اجرای ساختمان بوده است. مجری دکوراسیون داخلی آگاهانه تصمیم گرفت استخر بیرونی و بی نهایت را در دامنه شیب دار ، گسترش دهد و ردپای موجود در ساختمان اصلی را حفظ کند. این بازسازی ساختمان این امکان را فراهم می آورد تا به عنوان یک اقامتگاه بازسازی شده اجازه دهد که بر بازدارندگی شدید و محدودیت های ساختمانی آئین نامه پایه محلی غلبه کند. علیرغم محدودیت های فیزیکی ردپای موجود ، این ساختمان از یک طرح دو طبقه باز و ساختار عمودی در دامنه های لس آنجلس استفاده کرده است.یک روش ساخت طراحی با استفاده از فرآیند طراحی پویا که در طول ساخت و ساز تحول یافته است ، برای دیدار با یک برنامه حرکت سریع انجام می شود. محدودیت های روش شناختی این پروژه منجر به کاوش در معماری ، با تمرکز بر ترازهای سیستم و سوء استفاده از سیستم به عنوان ابزاری برای ایجاد یک نمای پویا همراه بوده است.

سیرکولاسیون داخلی

طراحی دکوراسیون لوکس و ارتباط نماهای خارجی و داخلی

ورودی توسط یک دیوار با بال بالایی بلند ، سنگین محافظت شده است که نه تنها بخشی از طبقه همکف و محوطه کنار صندلی را تشکیل می دهد بلکه یک حیاط داخلی را نیز با یک حوضچه ورودی پذیرایی می کند. این اجازه می دهد تا نمای شرقی بیش از دو داستان کاملاً باز شود در حالی که از نظر بصری تقریباً غیرقابل دسترسی از خیابان است.

طبقه همکف با استفاده از معماری به عنوان چارچوبی برای نمای منظره از آن ، به عناصر باز می شود.

طبقه دوم که از خصوصی ترین مناطق برخوردار است دارای یک تراس سقف با احتیاط است که برای انجام گفتگوی دیگری بین حریم خصوصی و باز بودن در سطح سقف قرار گرفته است.

جزئیات طراحی

طراحی دکوراسیون لوکس و ارتباط نماهای خارجی و داخلی

عناصر ، رسمی ، ظریف ، برجسته و اغراق آمیز هستند. عرشه استخر و محفظه استخر بر فراز تپه شیب دار طراحی دکوراسیون داخلی  شده است و به جای عناصر چشم انداز ، طرح های کف هستند. این تعامل مداوم بین محیط داخلی و خارجی در کل خانه را تقویت می کند و به طور مصنوعی جای پای خود را افزایش می دهد.

بازسازی منزل این پروژه به سه عنصر مرتبط کاهش می یابد. لعاب گسترده ، با سطوح منعکس کننده و شفاف و قاب های لعاب تیره نازک ، با نما های گچ سفید رنگ کاملاً تضاد دارد.  برش های چوبی به عنوان واسطه بافت از طریق استفاده از آببندی پارامتری تولید می شود. در داخل ، تضادهای مواد همچنان ادامه دارد. از طریق هندسه های لبه تیز و داده های مفصلی ، ترکیبات گچ سفید ، سنگ خاکستری ، و سطوح نرم و گرم چوب را در سراسر محیط گسترش می دهد.

استفاده از سنگ مرمر سیاه برای دستشوئی و حمام از دیگر طرح هایی بوده است که در سبک مدرن استفاده شده است.

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات