طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون لوکس مهدکودک

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 14 اسفند 1398 در ساعت 12 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از فضاهائی که نیازمند طراحی متفاوت و زیبایی است محیطی برای کودکان است.محیطی که مخصوص کودکان است . شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا دراین مقاله به جستجو در یک مهدکودک وسیع و کاربردی می پردازد. موقعیت این مهدکودک کشور چین میباشد.وسعت این ساختمان 888مترمربع میباشد و بازسازی و ساخت آن درسال 2019 بوده است. هنگامی که در شنژن در جنوب چین ، گروه آموزش شبه جزیره با ایده ای بینایی ایجاد فضای یادگیری جدیدی را برای کمک به پرورش نسل بعدی مطرح کرد. شبه جزیره ضرورت ساختن یک مکان جادویی را که متعلق به خود کودکان است احساس کرد. آنها معتقد بودند که یک محیط جدید و آزاد برای کودکان لازم است تا چیزهای جدید را بطور فعال یاد بگیرند و مهارت های اجتماعی خود را توسعه دهند.

روزی در میان جنگل وحشی کوه نهنگ ، شبه جزیره را مکان مناسبی برای تبدیل شدن به این فضای یادگیری جدید پیدا کرده بود. دو برج آپارتمان قدیمی یکسان با 4 طبقه وجود داشت ، و هر برج در طبیعت گرمسیری شنژن با فضای کافی برای یک زمین بازی بین این دو ساختمان غوطه ور بود. شبه جزیره تصمیم گرفته بود که محل کودکستان شبه جزیره Jingshan را نام ببرد ، و این زمانی بود که ماجراجویی واقعی آغاز شد..

دکوراسیون داخلی خلاق و جسورانه

این پروژه چالش برانگیز به ، یک تیم طراحی جسورانه و خلاق اعطا شد. به راهنمایی معمار ایتالیایی میشل لاناری ، پیشنهاد ایجاد یک مرکز آموزشی جدید برای کودکان در مجتمع مسکونی را صادر کرد.

مجری دکوراسیون داخلی ، فضای داخلی را تغییر داده و هر یک از آپارتمان های قدیمی را به کلاس تبدیل کرده و کارکردهای خانه را به یک فضای واحد تطبیق می دهند. آپارتمان ها اتاق های زیادی داشتند. طراحی جدید بخشی از آن چیدمان ها را نگه داشته و از آنها به عنوان یک مزیت برای بهینه سازی فضا استفاده می کند. این هدف برای ایجاد یک محیط خانه دنج است که در آن کودکان احساس راحتی می کنند تا از احساس پرش تکان دهنده از خانه به کلاس دیگر جلوگیری کنند.

طراحی دکوراسیون لوکس مهدکودک

تعادل کامل در طراحی داخلی

در طراحی جدید نیازهای معلمان برای راهنمایی کودکان به راحتی و عملی به طور کامل مورد توجه قرار گرفته است. پنجره های جدیدی در داخل کلاس ها طراحی داخلی شده است که به معلمان امکان می دهد فعالیت های کودکان را رعایت کنند. در داخل ، طاق های هماهنگ برای کاهش موانع و تضمین آزادی حرکت کودکان نصب شده است ، ضمن حل مشکل کمبود روشنایی و ایجاد فضای روشن و شفاف.

بافت مواد طبیعی مانند چوب می تواند حس لمس کودکان را تحریک کند و رنگ سفید روی همه دیوارها باعث ایجاد محیط راحت می شود. علاوه بر این ، طراحان ، پالت رنگ پاستلی را برای حمام و مبلمان آشپزخانه انتخاب می کردند که با کاشی های راهرو مطابقت داشتند تا یک محیط متعادل و ظریف را برای ایجاد آرامش ذهن و ایجاد الهام از خلاقیت کودکان انتخاب کنند. با به روز کردن مؤلفه های دقیق ، طراحی دکوراسیون داخلی ، بر اساس سبک معمول هوشیار مدارس ، ایجاد کاخ رویایی را برای کودکان در نظر گرفته است.

طراحی دکوراسیون لوکس مهدکودک

طراحی فضاها و نماهای داخلی

نمای جدیدی بر روی ساختار هر ساختمان با لایه دوم پانل های آلومینیومی در یک رنگ آجری قرمز نصب شده است که به عنوان راه حل پناهگاه برای بهبود عایق کاری و نگهداری ساختمان ها ، که آنها را از رطوبت و درجه حرارت بالا شنژن محافظت می کند ، نصب شده است.

تابلوها به یک قالب تزئینی با فلز سفید متصل شده بودند ، هر طبقه را جدا می کردند و پنجره ها را به قاب ها می چسبانند. زمین های بازی در تراس ها و باغ ها برای تقویت جذابیت جادویی در یک محیط یادگیری و نزدیک تر کردن کودکان به طبیعت برنامه ریزی شده بود. بازسازی  تقریباً دو سال طول کشید. از آن زمان تاکنون ، کوه نهنگ مکانی پر از شادی و شگفتی بوده است. مهد کودک شبه جزیره خود را متعهد می کند تا نسل های جدید چین را در یادگیری و رشد آنها همراهی کند ، و تمام تلاش خود را برای کمک به سعادت و سلامتی آنها انجام می دهد.

طراحی دکوراسیون لوکس مهدکودک

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات