طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون لوکس برای خانه های کوچک

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 24 اسفند 1398 در ساعت 15 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خانه اگر کوچک هم باشد میتواند به گونه ای دکوراسیون لوکس شود که حس بزرگی روح خانه را به مالک القا کند.در طراحی خانه های کوچک دقت بیشتری لازم است برای هارمونی همه اجزا با یکدیگر،که جلوه زیبائی را به خانه و چشم بیننده القا کند. این یک خانه کوچک میباشد که علی رغم درجه بندی شورای میراث فرهنگی شورای محلی ، به نظر می رسید از ویژگی ها یا ویژگی های بسیار کمی برخوردار است. از ابتدا ، این برای دستیابی به مختصر مشتاق مشتری ، چالش هایی را ایجاد می کرد. محدودیت های برنامه ریزی به این معنی بود که گزینه یک پسوند دو سطح عقب قابل دستیابی نیست و خلاصه مشتری باید کمی چگال و سازگار باشد اما هنوز به ضروریات عملکردی مورد نیاز خود دست پیدا می کند . به همین دلیل هم ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا در این مقاله سعی داریم تا با بررسی این پروژه و جزییاتی که برای آن به کار رفته است به جزییات روند طراحی مناسب و زیبا که همه ما از آن به عنوان یک دکوراسیون لوکس نام میبریم آشنا شویم و بتوانیم از این ایده های جدید و نو برای طراحی و بازسازی خانه و یا محل کار خود استفاده کنیم .

سیرکولاسیون داخلی

خانه کوچک لوکس

بازسازی منزل در سال  2015 انجام شد. در بازسازی و دکوراسیون داخلی فضاهایی از قبیل : خواب مستر و قدم زدن در آن ، اتاق خواب دوم ، دفتر ، حمام ، لباسشویی مجزا ، آشپزخانه و یک فضای باز و بزرگ با اتاق و ناهار خوری در نظر گرفته شده است.

یکی از مواردی که برای مختصر مشتری ضروری بود ، نمای باغ پشتی بود. به نظر می رسد وقتی از ورودی با درهای باز وارد  می شوید ، چیزی بیش از راهرو وجود ندارد.

با داشتن سقف بالاتر از معمول و انباشت دوتایی ، درهای کشویی با قاب استیل لعاب دار ، نمایی بدون مانع حاصل شد. یک حیاط داخلی یک فضای آرامش بخش از فضای آشپزخانه و همچنین امکان تهویه متقابل اتاق را فراهم می کند که معمولاً از ناتوانی در انجام این امر رنج می برد. ورود و شروع منطقه جدید مسکن بسیار جالب توجه است ، و با رعایت شرایط ورودی میراث ، از طریق نمای ورودی و در عین حال به طور واضح موقعیت ورودی را با یک دیوار چوبی خاکستر سوخته تاریک ، مشخص می کند. این تضاد با ادامه کار آجری با پوشش سیمانی سفید موجود به نمای جلو  منتقل شده است. این طرح سنتی است با اتاقهایی که از یک راهرو مرکزی منتهی به ناهار خوری عقب و محل زندگی می شوند که در آن سقف تا ارتفاع قابل ملاحظه ای قرار دارد. این امر باعث ایجاد فضایی چشمگیر در منطقه ای با ابعاد متوسط  می شود که با نور خورشید شمالی کنترل می شود.در اجرای دکوراسیون منزل درهای دو جداره را در  محوطه سازی محیطی متصل می کنند.

جزئیات طراحی

خانه کوچک لوکس

نقاشی های طراحی داخلی از بافت های منحصر به فرد از مواد به کار رفته است. جزئیات دقیق و تمیز است و  جزئیات بیشتر از نظر مشتری نیز بسیار مهم است .کاربردهای پایدار شامل مصالح ماندگار و بادوام مانند کفپوش های چوبی مهندسی شده ، روکش چوب با گرما اصلاح شده ، استفاده از گرمایش هیدرونیک پهنه دار و پنجره های استیل دو جداره و درهای کشویی است. همچنین ، هماهنگی طراحی معماری و سازه ای که از چوب های مساعد استفاده می کند اما از نظر پایداری ، کاربرد معقول از طراحی حرارتی منفعل خوب ، زندگی راحت را فراهم می کند. مشتری ها نتیجه را دوست دارند و ما آن را به خانه ای تشبیه می کنیم که محلی مناسب برای  مهمانی است!

خانه کوچک لوکس

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات