طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون روستوران با آجر دکوراتیو

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 11 اسفند 1398 در ساعت 12 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت معماری و طراحی دکوراسیون داخلی هیرادانا سعی داریم که ساختمانی در کشورچین را بررسی کنیم.در همین راستا یکی از برگزیده ترین رستوران های کشور چین را درنظرگرفته ایم. این رستوران که بامساحت 235مترمربع در پکن در سال 2019 ساخته شده است،عنصراصلی خود را برای طراحی از آجر انتخاب کرده است.رستوران چینی "توجیا"که با تزئینات طبیعی و روستایی آن دارای سبک قومی و هنری مردم توجیا است. این معمار در طراحی داخلی خود  با برجسته کردن آجرهای قرمز بنای اصلی ،منظره چشم نوازی را ایجادکرده که دربین ساختمان های خاکستری اطراف ف شاخص میباشد.آجرهای قرمز در این ساختمان از جمله نما ، دیوارها و کف ها بطور گسترده استفاده شده است. برای حفظ ارزش اصلی خود ، بیشتر آجرهای قدیمی حفظ شده اند.فقط چند مورد جدید اضافه شده است.که این آجرهای اضافه شده ،تازه ساخته نشده اند بلکه از ساختمان های قدیمی شانگهای برداشته شده و سپس به پکن منتقل شده اند.آنها از همان کیفیت عالی و رنگ خالص آجرهای اصلی هستند که در پکن جایی یافت نمی شود.این نما برای ساختن الگوی توخالی و پارکت ساخته شده است که باعث رقیق شدن آفتاب مستقیم در طول روز می شود و در شب اثر مبهم ایجاد می کند.

طراحی ورودی

     در قسمتی که وارد رستوران میشویم.پارتیشن فولادی در ورودی دکوراسیون تجاری به داخل یک متر منتقل شده است تا یک فاصله بین فضای داخلی و خیابان شلوغ ایجادکند ، به گونه ای که مشتریان داخل مجبور نباشند مستقیماً با عابر پیاده روبرو شوند و افرادی که منتظر ورود هستند می توانند در جایی بایستند.

از فولاد نورد گرم،برای پله ها و قاب ها با رنگ خاکستری تیره طبیعی که سطح آن اکسیداسیون میباشد استفاده شده است. آجرهای قرمز دیوارها حفظ شده است. گچ خاکستری گرم روی قسمت فوقانی دیوارها برای پوشاندن علائم کابل ها و روشن تر کردن فضا استفاده شده است. زبان اصلی بازسازی ساختمان از خطوط تشکیل شده است. خطوط تراشیده شده طبیعی با منحنی های آهنگ های روشنایی و چراغ های حبابی مطابقت دارد.

طراحی دکوراسیون روستوران با آجر دکوراتیو

طراحی دکوراسیون داخلی

یکی دیگر از ویژگی های هنری گروه قومی "توجیا"، ژیلان کاپو ، یک کاردستی سنتی و منحصر به فرد از دستبند است. ملیله هایی که با رنگ ها و الگوهای مختلف توسط صنعتگران محلی ساخته می شوند تا با تم های مختلف اتاق ها متناسب باشند. روی دیوارها پرتره هایی از زنان توجیا آویخته شده است که توسط خود معمار به خطوط انتزاعی نقاشی شده است تا نمایانگر لباس و لباس های سنتی "توجیا"باشد.

 طراحی دکوراسیون روستوران با آجر دکوراتیو

بخش بندی فضاها

طراحی دکوراسیون داخلی  چیدمان اصلی طبقه دوم نگهداری می شود که به یک اتاق خصوصی بزرگ ، یک اتاق کوچک و یک فضای ناهار خوری عمومی تقسیم می شود. این دو اتاق به ترتیب با کاشی های چینی سبز و کاشی های سرامیکی قرمز مطابق با مضامین آنها تزئین شده است.که بسیار مورد توجه مشتریان رستوران قرارگرفته است.

کف تراس نیز با آجرهای قرمز آسفالت شده است تا با بیرون و داخل رستوران مطابقت داشته باشد. چراغ های حبابی که در اطراف دیوارها نصب شده اند موضوع خطوط داخلی را نشان می دهد. مشتریان می توانند از منظره دور از صحنه شلوغ خیابان یانگما، در طبقه پایین لذت ببرند.

طراحی دکوراسیون روستوران با آجر دکوراتیو

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات