طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک درمانی

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 11 اسفند 1398 در ساعت 15 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی دیگر از فضاهایی که امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی وبازسازی ساختمان از اهمیت بالاتری برخوردار شده اند و به چشم میخورد طراحی داخلی کلینیک میباشد.در این مقاله سعی داریم در شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا یک کلینیک را مورد بررسی قراردهیم .

سبک طراح داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک درمانی

معمار این کلینیک به نام  ریگی است که امیدوار است از طریق طراحی فضا ، از احساس ناراحتی ایجاد شده توسط فضای پزشکی خلاص شود و فضایی متفاوت را برای کل فضا ایجاد کند. او امیدوار است این ایده را که فضای پزشکی برای نشان دادن اعتماد و امید از طریق بینش های مختلف طراحی نیاز دارد ، ابراز کند. و اعتقاد دارد که باید در زندگی ،گرمی ، حسن نیت ، گشودگی ، برقراری ارتباط و لبخند وجود داشته باشد. آرزو می کند که همه این موارد را با بازسازی ساختمان در این فضا نشان داده است.

رویکرد کلینیک

طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک درمانی

مساحت کلینیک 250 متر مربع میباشد که درسال 2019 در چین ساخته شده است. این پروژه در یک پارک خلاق واقع شده است. از نظر ریگی،درمانگاه باید محلی باشد که امید را به ارمغان بیاورد ، یا حداقل باید یک فضای گرم باشد. شاید مراجعه به دندانپزشک چیز دلپذیری نباشد،بنابراین ریگی از طریق طراحی داخلی  جادویی به این فضا می کند ، و آن را به محیطی گرم و شاداب در می آورد.

طراحی داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک درمانی

نشان و نام تجاری این کلینیک دندانپزشکی به رنگ نارنجی است. بنابراین دایره به عنوان عنصر اساسی در کل طرح دیده میشود ، و چوب و ترکیب رنگ های انتخابی ، یک بافت گرم را از لحاظ احساسی به شما منتقل می کند ماهیت خاص این صنعت مشخص می کند که در این فضا نیازی به استفاده از علائم چشم نواز برای جذب مشتری نیست و یک نمای دوستانه می تواند حس فاصله بین فضای پزشکی و بیماران را ایجاد کند.

سیرکولاسیون کلینیک

طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک درمانی

این فضا شامل چهار بخش ورودی ، منطقه کودک ، محل انتظار و درمانگاه است. علاوه بر کارکرد اصلی خود ، هر یک از مناطق دارای طراحی منحصر به فرد می باشند و و با بازسازی  جدید فضای پزشکی سرد را به یک ترمینال زندگی تبدیل می کنند که به مردم متصل می شود و گرما و مراقبت را گسترش می دهند. صندلی های انتظار در بیمارستان های سنتی به صورت موازی و به ترتیب قرار گرفته می شوند. با این حال ، این حس نظم است که باعث افزایش اضطراب در بیماران می شود

نما از طریق دایره به فضای داخلی گسترش می یابد ، در بازسازی ساختمان از دایره برای ایجاد فضای گرم اداری استفاده می شود. در دکوراسیون اداری ، میز در وسط کلینیک نیز سعی دارد نگرشی آرام و برابر داشته باشد. با شروع از ورودی ، مردم می توانند بگویند این یک فضای دوستانه و یک کلینیک گرم است.

فضا به صورت جداگانه وجود ندارد این کلید اصلی در اینجا افراد می توانند رو در رو بنشینند. آنها می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند یا بیصدا منتظر بمانند.در طراحی داخلیناحیه نارنجی و شفاف در سمت چپ محل انتظار ، اتاق تهیه مرکزی کلینیک است. تمام وسایل پزشکی و گاز در این قسمت قرار داده شده اند .وقتی افراد ردیف درب مانند بخش کاشت دندان و بخش رادیولوژی را مشاهده می کنند ، تا حدی احساس ناراحتی و اضطراب میکنند. او تمام آرم ها را لغو می کند و علائم متنی را  جایگزین آن می کند.او همچنین در طراحی داخلی ساختمان از علائم شماره برای متصل کردن راهرو و بخش ها استفاده می کند. اعداد مختلف روی زمین فضاهای عملکردی مختلفی را نشان می دهد.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات