طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با پالت رنگی آبی و قرمز

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 19 شهریور 1399 در ساعت 14 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رنگ های آبی و قرمز فضای داخلی مدرن ، روشن و پر نشاطی را برای شما ایجاد می کنند که باعث می شوند افراد از وقت گذراندن و زندگی در این قبیل مکان ها و فضاها ، احساس شادمانی و خرسندی کرده  و از کنار هم بودن و لحظات شاد لذت ببرند. سر زنده و با نشاط بودن امری مسری است. این رنگ ها باعث می شوند روحیه کسانی که در این گونه فضا ها زندگی می کنند یا فقط برای مهمانی و یا دیداری کوتاه به این مکان آمده اند ، شاداب تر ، تازه تر و پر انرژی تر شود. این پالت رنگی ، گرما ، قدرت و شخصیت را در فضای داخلی منزل شما برقرار می کند و چشم مخاطب و بیننده را به حرکت در می آورند.

برای روشن تر شدن نحوه ی استفاده از این پالت رنگی در طراحی داخلی منزل ، به گونه ای که باعث جذابیت و ایجاد حس خوب در فضای داخلی منزل شما شود ، ما قصد داریم یک سر به این دو نمونه دکوراسیون بسیار زیبا که با پالت رنگی آبی و قرمز طراحی شده اند بزنیم. این دو فضای داخلی هرکدام با یک رویکرد و بودجه ی متفاوت ، اما هر دو بسیار جسورانه طراحی و اجرا شده اند. اگر قصد دارید با ایده های بیشتری در خصوص استفاده از این پالت رنگی آشنا شوید با ما در شرکت معماری هیرادانا همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با پالت رنگی آبی و قرمز

اولین دکوراسیون مدرن ما در اوکراین واقع شده است. طراح این دکوراسیون مدرن و بسیار جذاب دیوار پشت تلویزیون یا همان  Tv wall را به رنگ سفید انتخاب کرده و آن را به صورت شناور اجرا کرده است. یک چراغ خطی LED باعث جلوه ی بیشتر تفاوت بافت موجود در دیوارها می شود. علاوه بر آن دو مبل مدرن به رنگ خاکستری فضای سالن نشیمن را مانند نگاره ای بسیار ساده تزئین می کنند.

یک واحد قفسه ی قرمز رنگ که زیر تلویزیون طراحی شده است ، تنها رنگ و انرژی این سالن غالبا خاکستری را فراهم می کند.

فضای غذاخوری این فضای داخلی مدرن و جذاب در مجاورت سالن نشیمن قرار گرفته است و به طور رنگارنگی توسط یک میز لاجوردی رنگ تعریف می شود. در بازسازی منزل این قسمت از خانه با یک کتابخانه و مبل سفارشی که مخصوص گوشه پنجره این فضای داخلی طراحی و ساخته شده است در نهایت زیبایی به پایان می رسد. این گوشه یک محیط بسیار دنج را در کنار پنجره فراهم می سازد که می توان ساعت ها این گوشه روی مبل استراحت کرده و به مطالعه پرداخت. البته این مبل همچنین به عنوان یک نیمکت برای میز ناهار خوری در هنگامی که تعداد افراد زیاد تر می شود به کار می رود.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با پالت رنگی آبی و قرمز

یک فضای ناهار خوری دیگر در آشپزخانه ی جذاب و بی نظیر این خانه وجود دارد. الگوی جذاب و رنگ سفید و مشکی به کار رفته در جزیره ی آشپزخانه این خانه ، نمای بسیار چشمگیر و برجسته ای را در مقابل آشپزخانه ی قرمز تیره به نمایش گذاشته است. چراغ های آویز با طراحی منحصر به فرد و یک شیر آب به رنگ مشکی مات با طراحی جدید و هیجان انگیزی که دارد به جلوه و جذابیت این خانه می افزایند.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با پالت رنگی آبی و قرمز

اتاق خواب دیوار شیشه ای با قاب آبی رنگ اجرا شده است و تضاد بسیار جذابی را با طرح آشپزخانه قرمز تیره که در مجاور آن قرار دارد ، ایجاد کرده است. این جریان آبی رنگ از طریق پرده ها به اتاق خواب نیز راه پیدا می کند.

استفاده از رنگ آبی در مبلمان

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با پالت رنگی آبی و قرمز

و اما فضای داخلی بعدی یک استودیو می باشد که فقط توسط یک مبل آبی ، صندلی راحتی ، صندلی های غذاخوری به رنگ یاقوت کبود و یک تخت خواب قرمز رنگ آمیزی شده است. البته طراح این دکوراسیون جذاب با استفاده از چند کوسن به صورت پراکنده ، از انسجام و ترکیب عناصر ، لوازم و قطعات جداگانه به کار رفته در این استودیو اطمینان حاصل کرده است. همچنین با به کار بردن یک میز قهوه خوری گرد در مرکز سالن که از سنگ مرمر سفید ساخته شده است ، با دکوراسیون آشپزخانه مرمری هماهنگی بر قرار کرده است. همچنین آشپزخانه به صورت L طراحی و اجرا شده است که طراح با این کار توانسته پس زمینه ای بسیار جذاب و زیبایی را پشت سالن نشیمن به تصویر بکشد.

 

6 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات