طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی زنانه

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 29 ارديبهشت 1399 در ساعت 12 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه با توجه به حساسیتی که دارد از اهمیت زیادی برخوردار است .

بیشتر کسب و کار ها از جایی موفق می شوند که تصویری از مشتری خود در ذهن دارند ابتدا به مشتری فکر کنید و سپس شروع کنید به بر اورده کردن نیاز هایش در تمام جنبه های طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی.

مثلا در طراحی دکوراسیون داخلی اگر مشتری های ثروتمند دارید سعی کنید از کانتر های مرمری و ترکیب رنگ های لوکس مثل مشکی طلایی و سفید طلایی و ... استفاده کنید.کسانی که سبک زندگی سالم دارند و به دنبال ماساژ های سلامت هستند زیاد به سالن زیبایی شما رفت و امد دارند، عناصر ابی ، ارامبخش و از فضا های روشن استفاده کنید. اولین نکته که باید در طراحی دکوراسیون سالن های زنانه به ان توجه داشت این است که فضای سالن زیبایی باید به گونه ای طراحی شود که به دور از استرس، غم و ناراحتی طراحی شود طراحی باید به گونه ای باشد که افراد در ان حس و حال خوشایند بدست اورند.

طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی زنانه

نکات اصلی در طراحی داخلی سالن زیبایی زنانه

نکته ای دیگر در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی باید به ان توجه شود این است که بهتر است لز رنگ های روشن برای ایجاد حس شادی و طراوت در مشتریان استفاده شود. انتخاب رنگ در دکوراسیون سالن زیبایی همانطور که در مقاله های قبلی شرکت معماری هیرادانا به ان پرداختیم  انتخاب رنگ یکی از مهم ترین انتخابات طراحی دکوراسیون منزل و... می باشد که تاثیر چشم گیری بر روی روحیه افراد می گذارد؛ در حالت کلی در طراحی های دکوراسیون سالن های زیبایی زنانه از دو رنگ متضاد هم استفاده می شود. انتخاب سبک دکوراسیون نیز تاثیر زیادی بر روی انتخاب رنگ می گذارد. ولی به طور کلی رنگ های سفید و خاکستری روشن با تزیینات و ترکیبات رنگ صورتی ، بنفش ، قرمز و سایر رنگ های زوشن نیز می توان در بازسازی ساختمان سالن زیبایی زنانه استفاده کرد. پیشنهاد می شود برای طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه حود از رنگ های روشن به عنوان رنگ غالب استفاده کنید. نکته مهم بعدی نور پردازی در سالن زیبایی زنانه است نور پردازی از نکات بسیار مهم در طراحی دکوراسیون منزل ، سالن زیبایی و ... است در نتیجه باید به نوع نور پردازی ، رنگ چراغ ها و محل قرار گیری چراغ ها توجه ویژه ای کرد.نور پردازی در مکان های مختلف با توجه به کار کرد متفاوت است مثلا مکان هایی که مخصوص آرایش است بهتر است روشن تر باشد و از نور سفید و زرد برای این مکان ها استفاده کنیم و در مکان هایی که مخصوص ماساژ است بهتر است از نور ملایم استفاده کنیم.

طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی زنانه

نکات کوچک ولی مهم در طراحی داخلی سالن زیبایی

  • نقش آینه در طراحی دکوراسیون ارایشگاه
  • آینه یکی از اصلی ترین تجهیزات سالن زیبایی زنانه به شمار می رود، بهتر است در ارایشگاه ها رو به روی تمام صندلی ها از آینه استفاده شود علاوه بر این استفاده از آینه بر روی درب کمد ها و آینه های قدی بر روی دیگر دیوار ها استفاده شود با این کار محیط دلباز تر و روشن تر دیده می شود.
  • چیدمان در سالن زیبایی زنانه

چیدمان در طراحی داخلی سالن زیبایی زنانه باید به گونه ای باشد که عبور و مرور در بخش های مختلف سالن ساده و بدون ایجاد مانع  و به راحتی انجام شود.برای داشتن یک سالن زیبایی حرفه ای پیشنهاد می شود سالن خود را بخش بندی کنید و برای هر کدام مثلا کوتاهی مو، آرایش عروس و .... بخشی جدا قرار دهید بهتر است یک اتاق یا بخشی جدا را فقط مخصوص عروس قرار دهیم و با یک دکوراسیون لوکس با ترکیب رنگی لاکچری مثلا ترکیب رنگ سفید و طلایی ان بخش را طراحی کنیم بهتر است بخش مدیریت و بخش پذیرش را جدا قرار دهیم با این کار از ورود افراد متفرقه به بخش ارایش و دیگر بخش ها جلو گیری می شود.

چیدمان فضای سالن زیبایی نباید به گونه ای باشد که در نگاه اول شلخته به نظر برسد استفاده از وسایل غیر ضروری و گل و گیاه زیاد و اضافی در سالن زیبایی توصیه نمی شود.

طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی زنانه

 

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات