طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 12 شهریور 1399 در ساعت 10 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان دارای چنان شور و نشاطی است که با نگاه اول به آن حس بسیار خوبی همراه با شور و هیجان به افراد منتقل می شود. با این حال اگر سعی کرده اید با قرار دادن تکه هایی تصادفی این سبک را در فضای داخلی منزل خود اجرا کنید اما نتوانسته اید همراه ما در شرکت معماری هیرادانا باشید و این مقاله را از دست ندهید ، زیرا دستیابی به این سبک آن چندان هم که فکر می کنید ساده نیست و ما می خواهیم با بررسی دکوراسیون داخلی این چند فضای هیجان انگیز و جذاب به شما در این راه کمک کنیم تا بتوانید با الهام گرفتن از آن ها بهترین فضا را برای خود و خانواده تان طراحی کنید.

رنگ های شاد و متنوع

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

اولین فضای داخلی طراحی شده به سبک بوهمیان دارای پایه رنگی زیبا از رنگ های صورتی و مرجانی است که با تزئینات ، وسایل و لوازم دکوراتیو چوبی بسیار زیبا و چشم نواز در هم آمیخته شده است. دکوراسیون آشپزخانه اِل شکل پس زمینه ی جذابی را در پشت مبلمان صورتی پاستلی ارائه می دهد که با مجموعه از کوسن های بوهمی زیبا تطبیق داده شده است.

خانه بوهمی شماره دو به نسبت خانه ی قبلی بزرگ تر است و دارای پایه رنگی خاکستری و سفید می باشد. مبل مدرن موجود در سالن به رنگ خاکستری انتخاب شده است که با استفاده از کوسن های رنگارنگ و طرحدار از خنثی بودن آن کاسته شده است. با انتخاب هوشمندانه ی فرشی زیبا ، وسایل دکوراتیو و گلدان های تزئینی ، رنگ های جذابی به این دکوراسیون بوهمی اضافه شده است.

استفاده از متریال چوب

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

در قسمت سقف این خانه از تیرهایی چوبی که با رنگ سفید پوشانده شده اند استفاده شده است که آن ها باعث می شوند فضای بزرگ نشیمن دنج تر و دوستانه تر به نظر برسد. میز قهوه خوری تو در تو به طور مستقیم از برش تنه ی درخت و از چوب طبیعی ساخته شده است.

در طراحی داخلی خانه بوهمی بعدی مبلمان صورتی و سبز پر رنگ به نمای اتاق نشیمن قهوه ای و خاکستری جلوه ای چشم نواز می بخشند. علاوه بر مبلمان صورتی و سبز جذاب با پارچه های لطیف که یک دکوراسیون لوکس را خلق کرده اند یک فرش زیبا ، یک آینه دیواری تزئینی بزرگ با قاب طلایی و گیاهان سبز آپارتمانی باعث شده اند که سبک بوهمیان این فضای داخلی به صورت ویژه و باشکوه به نمایش گذاشته شود.

سبک مدرن بوهمی

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

در ادامه می خواهیم به بررسی طراحی داخلی بوهمی دو خانه بپردازیم که کمی متفاوت تر عمل کرده اند و دارای یک عنصر مشترک ، یعنی انبوهی از زیبایی های گیاه شناسی هستند. طراح اولین خانه از پایه رنگ مدیترانه ای و طراح خانه ی دوم از استایل مونوکروم برای جلوه ی بیشتر دکوراسیون بوهمی استفاده کرده اند.

این خانه ی بوهمی مدیترانه ای با استفاده از رنگ قرمز مایل به قهوه ای و لهجه هایی از آبی اقیانوسی گرمای بسیار زیادی را در خانه به وجود آورده است. فرش قبیله ای به کار رفته در مرکز اتاق الهام گرفته از حوزه هایی از زندگی مردم در نقاط مختلف جهان است.

همان طور که گفته شد ، انبوهی از گیاهان سبز در سالن نشیمن این خانه ی 55 متری واقع در مسکو دیده می شود. علاوه بر آن بر روی یک جفت پرده بلند که در دو طرف پنجره آویزان شده اند طرح برگ سبز گیاهان چاپ شده است. روبه روی مبل دو نفره پایه هایی مخصوص نگهداری گیاهان و قفسه های دیواری با طراحی منحصر به فرد و زیبا وجود دارند که در اولین برخورد توجه همه را به سمت خود جلب می کنند. علاوه بر گیاهان سبز یک کنسول و یک میز و صندلی چوبی در کنار پنجره دیده می شود که با لکه های آبی رنگ ، نشاط را به این قسمت از خانه آورده اند.

و اما آخرین طراحی داخلی مدرن بوهمی با استایل مونوکروم بر روی یک بوم غالبا سفید طراحی و اجرا شده است. یک فرش بوهو الگوی تک رنگ و بافت داری را به کف چوبی اضافه می کند و یک مبل خردلی با دکورهای حصیری روی دیوار سفید رنگ ، بر جلوه ی این طراحی تاثیر چشم گیری می گذارند.

در آخر باید بگویم که این سبک شامل لوازم ، رنگ ها والگوهایی از زندگی مردم جهان از نقاط مختلف جهان می شود و کم تر کسی است با نگاه کردن به آن علاقمند نشود.

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

 

6 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات