طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 22 مهر 1396 در ساعت 12 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شما بسته به سلیقه تان می توانید از رنگ یا کاغذ دیواری برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید. اگر شما دکوراسیون ساده دوست داشته باشید رنگ خیلی هم برای شما عالی است. اما اگر از داشتن طرح و نقش روی دیوار لذت می برید بوجود آوردن نقش روی دیوار برای شما غیر ممکن یا بسیار زمان بر و پرهزینه می باشد. اینجاست که کاغذ دیواری به کمک شما می آید.

استفاده از طراحی دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری به شما این امکان را می دهد که عیب دیوارها را به راحتی بپوشانید، در صورتی که رنگ به سادگی از عهده این کار بر نمی آید. و برای جاهایی که دیوارهایش زود به زود کثیف می شود استفاده از کاغذ دیواری مرغوب قابل شستشو موردخوبی است، ضمن اینکه کاغذ دیواری بعلت سادگی در نصب و هزینه ایده آل نسبت به رنگ می تواند گزینه مناسب تری باشد.

برای طراحی دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری بهتر است قبل از رفتن به بازار گزینه های مناسبی را در مجلات دکوراسیون یا اینترنت جستجو کنید تا طرح مورد علاقه تان را با توجه به دکوراسیون ،مبلمان، کف پوش و سبک منزل تان راحت تر انتخاب کنید چون ممکن است بعلت تنوع محصولات و طرح ها دچار سردر گمی شوید و انتخاب نامناسبی کنید.
در طراحی دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری می توانید طرحی حیرت انگیز را برای منزل یا محیط کارتان انتخاب کنید.

هنگام رفتن به بازار جهت انتخاب کاغذ دیواری سعی کنید نمونه رنگ قسمت های اصلی دکوراسیون منزل تان را همراه خود ببرید تا بتوانید از فروشنده نیز در انتخاب رنگ کاغذ دیواری کمک بگیرید چون استفاده نامناسب از سبک کاغذ دیواری نسبت به دکوراسیون منزل می تواند ظاهر منزل شما را به کلی تخریب کند.

دراینجا راهکارهایی برای انتخاب راحت تر کاغذ دیواری به شما می دهیم:

برای خانه هایی با سقف بلند بهتر است از کاغذ دیواری هایی با خطوط افقی استفاده کنید تا علاوه بر آنکه سقف را کوتاه تر نشان می دهد صمیمیت بیشتری را نیز بوجود می آورد.

اگر از محیط شلوغ و بی نظم فراری هستید باید کاغذ دیواری هایی را در طراحی دکوراسیون داخلی انتخاب کنید که گل هایی با رنگ هایی کم رنگ داشته باشد ولی اگر خواهان انرژی و هیجان هستید بهتر است از کاغذهایی با رنگ های پر انرژی و شاد استفاده کنید.

اگر دیوار منزل تان دارای ترک و مشکلاتی می باشد بهتر است از طرح هایی استفاده کنید که تصاویری تکرارشونده دارند و همچنین این کاغذها می تواند فضاهای کوچک را بزرگ تر نشان می دهد.

کاغذ دیواری باید با سبکی که می خواهید منزل تان را بچینید نیز هماهنگی داشته باشد مثلا اگر خانه تان را مدرن چیده اید باید از کاغذ دیواری های ساده و خلوت استفاده کنید و اگر خانه ای با مبل های استیل دارید بهتر است از کاغذ دیواری های سنگین تری استفاده کنید.

به این نکته نیز توجه کنید که اگر شخصی هستید که از تکرار خسته می شوید، از کاغذهایی ساده استفاده کنید زیرا استفاده از اشکال خاص ممکن است شما را به سرعت دلزده کند و هماهنگ کردن وسایل با کاغذ دیواری برای شما سخت و اذیت کننده شود. شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا می تواند تمام مراحل بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان شما را در زمانی کوتاه و با قیمتی مناسب انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات