طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون داخلی آشپزخانه | طراحی دکوراسیون آشپزخانه | اجرای دکوراسیون آشپزخانه از صفر تا صد 44890732 09125754921

یکی از عملیات بازسازی آشپزخانه باید انجام شود تعویض شیر آلات آشپزخانه می باشد که امروزه مدل های متفاوتی از شیر آلات در بازار می باشد که با اطمینان باید گفت که با تعویض شیر آلات در آشپزخانه که با هزینه ای کم صورت میگرد میتواند تغییری چشمگیری در فضای آشپزخانه باشد .

امکان دارد کارفرما هزینه ای آن چنانی برای تعویض کابینت های خود نداشته باشد برای همین کار برای بازسازی ساختمان ایشان برای اینکه آن تغیییرات را به وجود آورد می توان با رنگ کردن بر روی کابینت های قدیمی ظاهر آشپزخانه را دگرگون کرد که این رنگ کردن می تواند با سمباده کردن بر روی کابینت ها با رول و قلم مو و چند لیتر پرایمر و رنگ مورد نظر تغییری بسیار در مکان آشپزخانه به وجود آورد .

مسله بعدی در دکوراسیون آشپزخانه نورپردازی آن می باشد . با نورپردازی به جز زیبایی می توان فضا را بزرگتر جلوه کرد و فضا را کاربری تر کرد . برای نورپردازی در آشپزخانه که تنوع زیادی را به وجود می آورد استفاده نور در زیر کابینت ها  یا نورهای فعالیتی بر روی سطح کابینت ها و نورهای محیطی می باشد .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/a%D8%A7%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87.jpg

یکی از راه های دیگر برای تغییر چهره آشپزخانه ها تعویض دیوار کابینت آشپزخانه می باشد که با گذاشتن کاشی ها و یا رنگ کردن آنها و استفاده از مصالح جدید در دیوار پشت کابینت ها که آن هم بستگی به نوع طراحی داخلی آشپزخانه می باشد که به چه صورتی انجام شده است (طراحی مدرن،کلاسیک) با استفاده از آن ها دیوار پشت کابینت را میتوان تغییر داد .

اگر کارفرما میخواهد هزینه بیشتری برای بازسازی و تعمیرات ساختمان انجام دهد بهتر است کفپوش آشپزخانه را تعویض کرد با اینکه این کار زمان بر و هزینه بر است ولی میتواند تغییری زیادی در آن فضا ایجاد کند که با گذاشتن کف پوش های چوبی فضا را گرم تر و صمیمی تر نشان میدهد و با گذاشتن کف پوش های سنگی ظاهر روشن و درخشان تری در فضای آشپزخانه به وجود می آورد .

یکی از راه حل های بازسازی در آشپزخانه تعویض سطح روی کابینت می باشد که هزینه کمتری در مقابل هزینه کفپوش ها را دارد ولی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی آن دارد با این نظر که سطح تیره و ماتی تبدیل به سطح روشن و براق شود چه حسی ایجاد میکند که با تغییر این مصالح در آشپزخانه می تواند خیلی چشم گیر باشد و مصالحی که استفاده میشود مانند لمینیت ، گرانیت ، مرمر سفید ، بتن یا فلزاتی مانند استیل ضد خش و مس میتواند باشد .

از پروژه های بازسازی منزل و اجرای دکوراسیون شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات