طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون خانه

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 4 ارديبهشت 1396 در ساعت 16 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جهت طراحی و اجرای دکوراسیون خانه خود با ما تماس بگیرید : 

44274146 - 44890732 - 09125754921

دکوراسیون خانه

یکی از مهمترین زیر شاخه های بخش طراحی دکوراسیون داخلی مربوط به منازل مسکونی یا دکور خانه می باشد . چرا که تمامی افراد اوقات بسیار زیادی را در منزل خود سپری میکنند و به همین جهت لازم است تا ساعاتی که در منزل و در جوار خانواده میگذرانیم در محیطی آرام بخش و صمیمی سپری کنیم و رضایتمندی کامل داشته باشیم .

در طراحی داخلی منزل لازم است تا جنبه های بصری نیز در نظر گرفته شود تا به این ترتیب طراح و یا دکوراتور بتواند روحی تازه را در کالبد خانه به وجود بیاورد موارد بسیار زیادی در رسیدن به یک طرح جامع و منحصر بفرد تاثیر گذار است . همچنین مبلمانی که در دکوراسیون منزل استفاده می شود و حتی نوع نور پردازی و سیستم روشنایی در این زمینه موجب دلنشین شدن مجموعه می گردد پس لازم است تا موارد بسیار زیادی را در نظر بگیریم . 

یکی از مهمترین عواملی که در طراحی داخلی منازل حایز اهمیت است بحث هزینه ها یی که کارفرما می تواند در این بخش مصرف کند می باشد . در صورتی که هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته شده است اگر کمی بیشتر باشد طراح می تواند با آزادی بیشتری اقدام به طراحی و خلق فرم های تازه کند و در نتیجه خروجی کار بهتر خواهد بود .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/a10.jpg

هدف ما از نوشتن این مقاله تنها بحث چیدمان و و مبلمان نیست بلکه می خواهیم گام هایی فراتر گذارده و ابتدا نوع معماری کلی فضا را بررسی کنیم و و در صورت نیاز تغییران را در سقف ، کف و دیوارها ایجاد کنیم و بعد از آن به مبحث رنگبندی و محیط می رسیم که باید رنگی انتخاب کنیم که هم با نوع دکوراسیون انتخاب شده و هم تمامی مجموعه با یکدیگر همخوانی داشته باشند و به این ترتیب آرامش بر محیط منزل حکم فرما شود .

متریال هایی که می توانند ما را برای رسیدن به یک دکوراسیون لوکس برای منزل یاری کنند مواردی چون چوب طبیعی ، mdf ، شیشه های رنگی و یا ساده و حتی فلز است . طراح باید بتواند با مد نظر قرار دادن تمامی ویژگی های داخلی محیط و طرح هایی که قصد پیاده سازی آن را داریم بهترین مصالح را به کار ببرد و در طراحی خود نو آوری داشته باشد . 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات