طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون جذاب

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 21 بهمن 1399 در ساعت 12 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحان داخلی از چه نکات مهمی در دکوراسیون منزل استفاده می‌کنند؟در دکوراسیون خانه های زیبا و جذاب چه مواردی رعایت شده است ؟

در این مقاله از گروه معماری هیرادانا تصمیم داریم برای پاسخ به سوالات  مهم در دکوراسیون داخلی که در دکور های جذاب و حرفه ای برای طراحی  استفاده می‌کنند را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید با آنها خانه خود را جذاب و اصولی دیزاین کنید .

طراحی دکوراسیون جذاب

 قبل از هر نکته ای با عناصر اصلی دکوراسیون داخلی آشنا شوید !

عناصر اصلی تشکیل دهنده  طراحی داخلی فضا ، خط ، شکل ، نور ، رنگ و الگو هستند که هر کدام از آن‌ ها بر جلوه بخشی که قصد دکوراسیون آن را دارید  تاثیر بسزایی می گذارند .

طراحی دکوراسیون جذاب

در ادامه به صورت کوتاه این عناصر را برای شما عزیزان معرفی می کنیم تا با استفاده از آن ها دکوراسیون جذاب تری ایجاد نمایید ؛

  • فضا

این عنصر همان بخشی است که اسباب و اثاثیه را در ان می چینید به بخشی که  هیچ وسیله ای در آن قرار ندارد فضای منفی و به بخشی که در آن وسیله چیده شده است ، فضای مثبت می گویند .

  • خط

خط نیز شکل را بوجود می آورد و در طراحی داخلی به سه دسته افقی ، عمودی و مورب تقسیم می شود ، خط ها تاثیر چشمگیری جهت ایجاد دکوراسیون جذاب دارند البته خط ها با توجه به سبک انتخابی برای طراحی داخلی می توانند متفاوت باشند .

  • شکل

شکل از ترکیب چند خطی مختلف به وجود می آید که به دو نوع هندسی و ارگانیک دسته بندی می شود .

  • نور

    طراحی دکوراسیون جذاب

این عنصر هم‌ به صورت طبیعی و هم مصنوعی  برای زیبا و بهتر دیده شدن هر عنصر دیگری در دکوراسیون لازم و ضروری است که باید حتماً از آن به درستی استفاده کنید .

در واقع نورپردازی به طور مستقیم و جذاب و زیباتر شدن فضا های شما تاثیرگذار است باید کاملاً اصولی و به درستی از آن استفاده کنید نورپردازی نیز با توجه به سبک انتخابی انجام می گیرد .

  • رنگ

    طراحی دکوراسیون جذاب

رنگ ها برای زیبایی هر فضایی یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار محسوب می شود .

استفاده صحیح از رنگ ها علاوه بر ایجاد فضایی جذاب بر روحیه افراد نیز تاثیر تاثیر چشمگیری می گذارد بنابراین انتخاب آن یکی از انتخابات مهم در طراحی داخلی محسوب می شود .

نظر طراحان داخلی در تمامی وسایل و اجزایی که در دکوراسیون یک بخش به کار می برید نباید اهمیت برابری  داشته باشند تا محیط یکسان و خسته کننده ای ایجاد نکند شما برای ایجاد یک فضایی جذاب باید یک بخش را به عنوان نقطه کانونی انتخاب کنید و باقی وسایل را به گونه ای دور آن بچینید تا توجه  هر شخصی را در ابتدا به خود جلب کند .

 

 

3 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات