طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری و عوامل موثر در آن

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 19 بهمن 1396 در ساعت 11 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. محیط های اداری به دلیل رفت و امد مدیران، پرسنل، مهمانان داخلی و خارجی، ارباب رجوع باید از طراحی بسیار زیبا و اصولی برخوردار باشد.محیط های اداری باید از طراحی دکوراسیون داخلی زیبایی برخوردار باشند که پرسنل در زمان فعالیت دچار خستگی و کسلی نشده و فضای محیط باعث شادابی انها شود.هر چه محیط کاری برای کارمندان شاداب تر و راحت تر باشد به طبع راندمان کاری پرسنل نیز افزایش خواهد یافت.در ادامه شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا به برخی از مواردی که در طراحی دکوراسیون اداری نقش بسزایی دارند اشاره میکنیم:

رنگ یکی از عوامل بسیار مهم در طراحی دکوراسیون اداری میباشد.رنگ های تیره باعث میشود که محیط اداری تاریک و غم بار به نظر برسد و به مرور باعث خستگی و کسالت میشود.کارشناسان طراحی دکوراسیون رنگ سفید را برای دیوارها و همچنین سقف محیط های اداری به دلیل روشن و شاداب بودن پیشنهاد میکنند.

نور و نورپردازی از عوامل بسیار تاثیر گذار در اجرای دکوراسیون اداری هستند.هر چه نورپردازی قوی تر و اصولی تر باشد باعث افزایش راندمان کاری پرسنل و همچنین باعث ایجاد محیطی زیبا و خوشایند برای ارباب رجوع و مدیران خواهد شد.

یکی از عوملی که در گذشته کمتر به چشم میخورد ولی امروزه در اکثر محیط های اداری دیده میشود پارتیشن بندی در محیط های اداری است.پارتیشن بندی و جدا نمودن مکان فعالیت کارمندان باعث ایجاد ارامش در کارمندان و همچنین به عنوان یک عایق صوتی برای افزایش راندمان پرسنل بسیار تاثیرگذار میباشد.

یکی از مواردی که در بسیاری از محیط های اداری کمتر دیده میشود استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون اداری است.گل و گیاه به دلیل خاصیت نشاط اوری که دارند تاثیر بسیار زیادی در نشاط و بالا بردن روحیه پرسنل دارد.شما میتوانید در قسمت هایی از محیط اداری از جمله روی میز منشی شرکت از یک گلدان کوچک گل تزیینی استفاده کنید.ویا برای قسمتهای بزرگ یک محیط اداری که بلااستفاده هستند از گلدان های بررگ گل استفاده کنید.

حتما تا کنون با محیط های اداری زیادی برخورده اید که وسایل، پرونده هاو بسیاری از لوازم دیگر در جای مناسبی قرار ندارند و باعث شلوغی و ایجاد منظره ای ناخوشایند شده اند که همین موضوع باعث نازیبا و شلوغ شدن محیط میشود.استفاده از قفسه بندی یکی از مواردیست که در این مواقع بسیار کاربرد دارد.کارمندان میتوانند وسایل ، پرونده ها، وسایل شخصی و هر وسیله دیگری را در این قفسه ها قرار داده و از شلوغی و نازیبا شدن محیط جلوگیری کنند.

روش های دیگری نیز برای طراحی دکوراسیون اداری وجود دارد که شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا میتوانند شما را در این زمینه یاری کنند.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات