طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری شرکت های بزرگ

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 26 اسفند 1398 در ساعت 16 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

محیط های اداری با وسعت زیاد اغلب افراد بیشتری را در خود جای میدهند.قاعدتا هم امکانات بیشتری را درخواست میکنند.در سبک مدرن به ساختمان غول پیکری در سه طبقه با نمای متفاوت اشاره کرده ایم.ما در این مقاله در شرکت معماری هیرادانا سعی داریم تا با جزییات بیشتری از نحوه طراحی داخلی و دکوراسیون اداری فضاهای بزرگ و شرکت های بزرگ آشنا شویم و موارد و مسائلی را که باید در بازسازی این گونه از فضاها رعایت کنیم را مورد بررسی قرار دهیم .

ایجاد دفتر مرکزی جدید در پارک فناوری پیترهاوس ، جایگاه طراح فناوری را به عنوان یک رهبر جهانی به رسمیت می شناسد. با تحکیم سایر دفاتر در اطراف کمبریج ، انگلستان ، این پیشرفت در ابتدا 1700 کارمند را در خود جای داده و از ادامه رشد آن در بخش فناوری پشتیبانی می کند. طراحی ساختمان از ساختار سیلیکون الهام گرفته است. دو ساختمان اداری مجزا با یک پذیرش مرکزی در ارتباط هستند و یک دروازه جدید را به پارک فناوری تبدیل می کنند. دو پارکینگ عرشه فولادی برای اتومبیل و دوچرخه نیز فراهم شده است. متناسب با هویت ARM Holding به عنوان پیشرو در فن آوری جهان طراحی دکوراسیون داخلی شده است.

سیرکولاسیون داخلی

طراحی دکوراسیون اداری شرکت های بزرگ

طراحی اسکات براونریگ ازنظر علمی که اساس فناوری مدارهای مجتمع است ، اشاره دارد. یک فناوری اساسی که همه چیز را از رایانه ها و تلفن های همراه گرفته تا فناوری پوشیدنی کنترل می کند. ساختمان از سه طبقه ساخته شده است که دور تا دور یک حیاط مرکزی میچرخد.حیاط مرکزی برای رستوران و محیطی برای نشستن کارمندان یا مراجعین در نظر گرفته شده است.در دکوراسیون اداری هرطبقه محیط های دو نفره برا گپ و گفتمان در نظر گرفته شده است.

ساختمان با استفاده از ساختار سیلیکون ، محیط کار الهام بخش را برای کارمندان فراهم می کند و نقش جهانی ARM در توسعه فناوری مدار یکپارچه را منعکس می کند. این در فضای دفتر مرکزی نمایش داده می شود ، جایی که بازدید کنندگان و کارمندان با یک طراحی نمای سیلیکونی چشمگیر مواجه می شوند.

طراحی داخلی مضامین سیلیکون را به هر جزئیات منتقل می کند. مناطق کار متمرکز از هم جدا شده اند و پارتیشن های دارای لعاب واضح، امکان اتصال قابل مشاهده در همه فضاها را فراهم می کنند ، در حالی که مناطق مشترک اشکال چهار گوش را به مناطق "الماس" تجزیه می کنند . بارزترین ویژگی طراحی شرکت معماری استفاده از خطوط شکسته است که نشان از قدرت میدهد و آن را به افراد و فضا القا میکند.

جزئیات طراحی

طراحی دکوراسیون اداری شرکت های بزرگ

جزئیات طراحی داخلی اداری  به هر عنصر از جمله جزئیاتی از قبیل دستگیره های کریستالی درب محاصره شده نفوذ می کند. ساختار سیلیکون همچنین از تلاش اسکات براونریگ برای کاهش مصرف انرژی در ساختمان عالی پشتیبانی کرده است. مجری دکوراسیون داخلی میگوید: طراحی ارتفاعات در کاهش مصرف انرژی بسیار مهم است و بنابراین ، نما ویژگی های طراحی منفعل را در قالب باله های آلومینیومی" سیلیکون "متناسب با جهت گیری هر ارتفاع در نظر گرفته است. این باعث می شود تا 25٪ از انرژی تنظیم شده صرفه جویی شود. "

اطراف محوطه توسعه دروازه ، منظره ای طراحی شده است که شامل یک بلوار رسمی از درختان لیمو ، یک علفزار مرتع گل آفتابگردان ، یک پلاستیک مرکزی با جزئیات ویژه در مورد پیاده رو و یک منطقه برای تعامل اجتماعی ، است. این طرح شامل ایجاد تنوع زیستی از طریق ایجاد زیستگاه های جدید مانند سقف های قهوه ای و افزایش ارتباط زیستگاه بین مناطق همسایه است.

استفاده از تزئیات در طراحی داخلی به شکل مثلث در قسمت ورودی را میبینیم که از سقف آویزان شده اند و همچنین برای دیوار راهرو ها از خطوطی که شکل مستطیل را نشان میدهد، استفاده شده است.

طراحی دکوراسیون اداری شرکت های بزرگ

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات