طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری دفتر اوبر در لندن و علت محبوبیت آن

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 28 دی 1400 در ساعت 10 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اوبر یک شرکت بزرگ اینترنتی است که در زمینه ی جابه جایی مسافرین مشغول به فعالیت است . این شرکت در بسیاری از کشورهای بزرگ نظیر انگلستان و یا آمریکا خدمت رسانی می کند .

شرکت اوبر با هزاران کارمند و عظمت بسیار بالایی که دارد ،  توانسته با احداث یک سری دفاتر کار به انجام بسیاری از امور نظم می بخشد .

طراحی دکوراسیون این دفاتر بسیار خاص می باشد . وجود ویژگی هایی باعث شده که طراحی این فضا با دیگر مکان ها متمایز باشد . یکی از خاص ترین دفاتر اوبر در لندن تاسیس شده است .

در این مقاله قصد داریم تا شما کاربران عزیز را با طراحی دکوراسیون اداری دفاتر اوبر در لندن  آشنا کنیم .

وجود رنگ

می توان یکی از مهم ترین ویژگی های این دفاتر را وجود رنگ و تنوع بالای آن در نظر داشت . رنگ آبی یکی از پرکاربرد ترین ها در این زمینه محسوب می شود . جالب است بدانید که بر اساس روانشناسی رنگ ها ، آبی باعث کاهش استرس و افزایش روحیه ی کارمندان خواهد شد . از این روی آن ها می توانند با آرامش بیشتری مشغول به کار شوند .

استفاده از رنگ های اکرلیک صورتی و یا مسی نیز کاربرد فراوانی در طراحی دکوراسیون اداری این شرکت دارد .

کفپوش

استفاده از متریال با کیفیت سنگ در طراحی دکوراسیون اداری شرکت اوبر بسیار کارایی دارد . سنگ مرمر از میان متریال های موجود به دلیل استقامت بالا و هم چنین ظاهر زیبا کاربرد بالا تری دارد .

آب و هوای لندن در اغلب روزهای سال مرطوب و بارانی است . از این روی استفاده از کفپوش های چوبی به دلیل عدم مقاومت در برابر رطوبت چندان توصیه نمی شود .

طراحی دکوراسیون اداری دفتر اوبر در لندن و علت محبوبیت آن

پارتیشن بندی

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های دکوراسیون اداری شرکت اوبر ، پارتیشن بندی است . با انجام این کار فضا تفکیک خواهد شد و کارمندان با داشتن حریم شخصی مربوط به خود می توانند با آرامش بیشتری مشغول به فعالیت شوند .

پارتیشن از متریال های مختلفی ساخته می شود که برخی از آن ها به شرح ذیل می باشد .

  • چوبی
  • شیشه ای
  • فلزی

از میان گزینه هایی که در بالا به آن اشاره کرده ایم ، متریال شیشه ای کاربرد بسیار بالایی در طراحی دکوراسیون اداری اوبر در لندن دارد .

به یاد داشته باشید که وجود حریم خصوصی برای کارمندان علاوه بر ایجاد نظم در محیط ، باعث وجود آرامش و حس بهتر نیز خواهد شد .

مبلمان و میز و صندلی

می توان از هر نوع متریال موجود بخشی از آن را در شرکت اوبر مشاهده کرد . این تنوع و تضاد تاثیر بسیار زیادی در زیبای دارد .

 متریال پارچه ، چوب و یا پلاستیک بخش اندکی از موارد استفاده در این شرکت می باشد .

محل استراحت کارمندان

یکی دیگر از فضاهایی که جای خالی آن در بسیاری از شرکت های ایرانی حس می شود ، فضای اختصاصی برای استراحت کارمندان می باشد .

در طراحی دکوراسیون اداری اوبر فضایی به منظور استراحت کارمندان طراحی شده است . کارمندان می توانند در این فضا با استفاده از امکانات خاصی نظیر اینترنت ، تلویزیون و ... زمانی را با همکاران خود صرف کنند .

وجود این فضا باعث افزایش روحیه ی تیمی و ایجاد صمیمیت میان کارمندان خواهد شد .

با گذراندن مدت زمان کوتاهی درکنار کارمندان و داشتن اوقات فراغت ، انرژی کارمندان برای انجام کار بسیار بالا خواهد رفت .

اکسسوری

در طراحی دکوراسیون اداری شرکت اوبر ، می توان در هر جایی از شرکت شاهد به کار بردن اکسسوری بود . استفاده از تابلو که در آن جملات انگیزشی درج شده است یکی از مهم ترین و محبوب ترین اکسسوری های موجود می باشد .

وجود چراغ های تزئینی نیز یکی دیگر از مواردی است که علاوه بر افزایش زیبایی محیط ، در تامین نور نیز تاثیر گذار خواهد بود .

نورپردازی

آب و هوای لندن در بیشتر روزهای سال ابری و مه آلود است . از این روی با تاریکی و کمبود نور مواجه هستیم . بهتر است به منظور طراحی دکوراسیون اداری از فضا با پنجره های بلند استفاده شود تا در طول روز بتوان از تمامی نور خورشید استفاده کرد . استفاده از چراغ با نور بالا می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای باشد . به یاد داشته باشید که کمبود نور باعث خستگی چشم کارمندان خواهد شد . از این روی آن ها توان و انرژی زیادی برای کار کردن نخواهند داشت .

نظافت محیط

 مساحت شرکت اوبر در لندن معمولا از 8300 متر مربع به بالا می باشد . از این روی می توان نظافت این شرکت را جزو یکی از سخت ترین کارها در نظر داشت . انتخاب متریالی که به آسانی دچار آلودگی و کثیفی نشود نیز یکی دیگر از نکاتی است که در طراحی دکوراسیون اداری  باید به آن پایبند بود .

استفاده از فرش ایرانی در طراحی دکوراسیون اداری اوبر

جالب است بدانید که به منظور ایجاد صمیمیت بیشتر در اتاق استراحت کارمندان ، از فرش ایرانی در این محیط استفاده می شود .

 اتاق جلسات در فضای باز

به منظور برگزاری جلسات ، بخشی از فضای باز شرکت به این منظور اختصاص داده شده است . با چیدن یک دست مبلمان راحتی و استفاده از پاف جذابیت این فضا تا حد زیادی افرایش پیدا خواهد کرد .

پلان باز بودن فضا

این اصطلاح برای فضاهایی به کار می رود که با یکدیگر ارتباط دارند یعنی به منظور جداکردن هر قسمت لازم است از پارتیشن به این منظور استفاده می شود . این ویژگی را می توان جزو یکی از مهم ترین ها در طراحی دکوراسیون اداری شرکت اوبر در نظر داشت .

گیاهان

یکی دیگر از آیتم هایی که در این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد ، گیاهان و گلدان های فانتزی می باشد . می توان با توجه به آب و هوای لندن برای انتخاب گیاهان اقدام کرد .

وجود گل و گیاه در محیط باعث ایجاد حس مثبت و افرایش انرژی کارمندان خواهد شد .

سیستم های گرمایشی

همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کرده ایم ، آب و هوای لندن اغلب سرد و زمستانی است . از این روی استفاده از سیستم گرمایشی هوشمند یکی از ضرورت ها می باشد .

نام شرکت

با ورود به این شرکت اولین چیزی که با آن رو به رو خواهید شد نام شرکت و لوگوی آن می باشد . نام شرکت با فونت بزرگ بر روی کانتر ، دیوارها و بسیاری از بخش های شرکت حک شده است . با انجام این کار نام شرکت به صورت ناخودآگاه در ذهن افراد نقش میبندد و در صورت نیاز آن ها به این شرکت مراجعه خواهند کرد .

طراحی دکوراسیون اداری دفتر اوبر در لندن و علت محبوبیت آن

کلام آخر :

در این مقاله شما کاربران عزیز را با طراحی دکوراسیون اداری شرکت اوبر در لندن آشنا کرده ایم که از شرکت های بزرگ و کاربردی در لندن میباشد . موارد بالا تنها بخش اندکی از ویژگی های موجود در این شرکت می باشد .

شما عزیزان می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و طراحی فضاهای اداری با مشاورین ما در شرکت معماری تماس حاصل بفرمایید و یا به وب سایت این شرکت مراجعه کنید .

7 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات