طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری در استانبول با شرکت هیرادانا

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 18 آبان 1400 در ساعت 16 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

استانبول را که پایتخت کشور همسایه ی ما ، ترکیه است و یکی از زیباترین شهرهای آسیا و حتی دنیا به شمار می رود . می توان شهری مدرن در زمینه ی هنر و معماری دانست که کارهای با کیفیت و فوق العاده ای را در زمینه های مختلف هنری از صنعت مد گرفته تا دیزاین و معماری به همه ی جهان نشان داده است . این شهر یکی از قدیمی ترین شهرها در منطقه محسوب می شود و می توان گفت مرکز اقتصادی و فرهنگی کشور ترکیه است و به دلیل زیبایی هایی که دارد یکی از مراکز گردشگری افراد در سطح جهانی است .

شرکت معماری هیرادانا که پروژه های معماری و دکوراسیون زیادی را در سرتا سر ایران انجام داده است و آماده ی انجام پروژه های مختلف در کشورهای همسایه از جمله ترکیه می باشد . در این مقاله سعی در توضیح نکاتی که در دکوراسیون اداری های مختلف و مدرن این شهر که به آن ها توجه می شود را دارد .

 

دکوراسیون داخلی

امروزه دکوراسیون داخلی در تمامی فضاها از خانه و اداره گرفته تا یک مجتمع تجاری و ... دارای اهمیت است . چرا که علاوه بر این که مناسب کارکرد فضای شما طراحی می شود و می تواند تا حد زیادی به کیفیت فضاهایتان بی افزاید باعث زیبایی و جلب نظر دیگران هم می شود . همچنین از آنجایی که امروزه بیشتر افراد وقت زیادی از روز خود را در فضاهای بسته می گذرانند ، نیاز است که این فضاها به گونه ای باشد که از کسل شدن آن ها و پایین آمدن کیفیت فعالیت هایشان جلوگیری کند و همینجاست که پای طراحی دکوراسیون به میان می آید .

طراحی دکوراسیون اداری در استانبول با شرکت هیرادانا 

دکوراسیون اداری

همه ی ما می دانیم که یک فضای گرم و راحت با دکوراسیون اداری مناسب ، زیبا و استاندارد تا چه حد می تواند میزان خلاقیت افراد را بالا ببرد و باعث بالا رفتن کیفیت کاری آن ها و جو خوب و مناسب میان کارمندان شود . برای همین است که امروزه در سرتاسر دنیا در شرکت ها و کمپانی های بزرگ شاهد طراحی داخلی های فوق العاده با ترند های روز دنیا هستیم که همگی سعی در منحصر به فرد کردن و هر چه بهتر کردن فضای داخل شرکت ها را دارند تا هم برای خودب برند سازی کرده و نظر ها را به خود جلب کنند و هم رفاه کارمندان خود را تامین کرده و باعث رضایت آن ها شوند . برای رسیدن به همچین دکوراسیون اداری ای نیاز است که یکسری نکات را در نظر گرفته و از ترند های روز دنیا با خبر باشیم که کشور دوست و همسایه ی ما ، ترکیه ، یکی از کشورهایی است که در این زمینه پیشرفت زیادی داشته است و توانسته است کارهای فوق العاده ی زیادی را در اداره ها و شرکت های خود پیاده کند .

 

نکات قابل توجه در طراحی امروزی دکوراسیون اداری در استانبول :

  • طراحی فضاهای باز

امروزه دیگر از اتاق های فراوان و جدا کردن کارمندان از یکدیگر در فضاهای اداری جایی ندارند . طراحی فضاهای بازی که کارمندان با یکدیگر در حال تعامل هستند و هماهنگی و همکاری و به طور مختصر کار تیمی میان آن ها بیشتر شده است جز ترندهای دکوراسیون اداری در سرتاسر دنیاست و اغلب شرکت های بزرگ و محبوب از نظر مراجعه کنندگان و کارمندان از همین روند طراحی پیروی کرده اند و نتیجه خوبی هم گرفته اند . چرا که هم میزان رضایت کارمندان را بالا برده است و هم نظر مشتریان بیشتری را برای اداره جلب کرده اند .

  • استفاده از گیاهان در طراحی فضاها

به دلیل انرژی بالایی که گیاهان دارند و تاثیر مثبتی که همواره در همه جا از خود نشان می دهند ، راه خود را به دکوراسیون داخلی باز کرده اند و دکوراسیون اداری هم از این قضیه مستثنا نیست . استفاده از گیاهان در جاهای مختلف یک فضا و یا طراحی فضایی یا گوشه ای مخصوص گیاهان در یک اداره ، باعث بالا رفتن نشاط و انرژی میان کارمندان می شود و ناخودآگاه حس و حال خوب در فضای اداره ایجاد می کنند و باعث تهویه ی هوا و کمتر شدن آلودگی در فضای اداری می شود . از نظر روانشناسی هم استفاده از گیاهان در فضای داخلی باعث کمتر شدن استرس و اضطراب و در نتیجه باعث بالا رفتن رضایت کامندان و بهتر شدن کیفیت کاری آن ها می شود .

طراحی دکوراسیون اداری در استانبول با شرکت هیرادانا

  • توجه به منعطف بودن فضاها

به دلیل شیوع بیماری های مختلف مانند بیماری کرونا در سرتاسر کره ی زمین ، دکوراسیون اداری دچار تحول هایی شده است تا بتواند نیازهای گوناگون افراد را پاسخ دهد ، که یکی از این تغییر ها منعطف طراحی کردن فضاهاست . دیگر نمی توان گفت یک فضای اداری صرفا باید یک فضای کاملا اداری باشد . می توان به گونه ای طراحی کرد که کارمندان بتوانند در صورت لزوم در فضای کاری خود استراحت کنند و یا اوقاتی را به عنوان فراغت بگذارنند تا انرژی خود را بازیافته و به ادامه کار خود بپردازند .

  • طراحی فضاهای مفرح

در شرکت های بزرگ در دنیا برای بهتر گذراندن اوقات فراغت کارمندان خود رو به طراحی فضاهای مفرح در فضای اداری خود آورده اند ، تا در تایم ناهار و یا هنگام خستگی بتوانند به آن فضا روی آورده و وقت خود را صرف استراحتی مفرح کنند و انرژی از دست رفته ی خود را بازیابند و دوباره مشغول به کار شوند . وجود این فضا حتی به بالا رفتن کار تیمی کارمندان هم کمک می کند و باعث هماهنگی و همکاری بیشتر آن ها می شود و می تواند نتیجه ی بسیار مثبتی در جو داخلی اداره و میان کارمندان بگذارد .

  • توجه به طراحی پایدار

طراحی پایدار سبکی است در طراحی که امروزه در سرتاسر جهان دغدغه محسوب می شود و به همین دلیل مهندسان و همچنین کمپانی های بزرگ به دنبال استفاده از این سبک در دکوراسیون اداری خود هستند ، زیرا احترام افراد را به شما بیشتر می کند و علاوه بر این به حفظ محیط زیست کمک کرده اید و در کنار همه ی این ها باعث زیبایی بیشتر و کارآیی بیشتر اداره تان می شود . برای مثال می توان از با استفاده از پنل های خورشیدی انرژی های موردنیاز اداره تان را تامین کرد و در حالت کلی می توان گفت طراحی پایدار تلاش می کند تا میان محیط زیست و فضایی که برای شما طراحی می شود تعادل ایجاد کند .

  • رعایت استاندارد ها در عین زیبایی

یک دکوراسیون تجاری یا اداری حتی اگر زیباترین و مدرن ترین دکوراسیون در کل جهان هم باشد ، اگر استاندارد ها را رعایت نکرده باشد ، به ویژه در طراحی صندلی ها و میزها که عناصر مورد استفاده ی کارمندان به صورت طولانی است ، می تواند باعث نارضایتی کامندان باشد . به همین دلیل نیاز است که به استاندارد ها برای حفظ سلامتی کارمندان و کمتر خسته شدن آن ها توجه نشان داد .

طراحی دکوراسیون اداری در استانبول با شرکت هیرادانا 

سخن آخر

همانطور که در مطالب بالا گفته شد ، دکوراسیون داخلی و به طور تخصصی تر دکوراسیون اداری از جمله چیزهایی است که امروزه در سرتاسر دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته است و می توان گفت حتی در میان شرکت های بزرگ رقابتی برای منحصر به فر بودن تر طراحی داخلی فضاهایشان و بیشتر در چشم بودنشان وجود دارد . علاوه بر جلب نظر مشتریان و مورد توجه افراد مختلف قرار گرفتن ، یکی از دلایلی که شرکت ها انقدر تلاش برای داشتن دکوراسیون خود می کنند جذب نیروها و کارمندان با استعداد تر و باهوش تر می باشد تا بتوانند کیفیت کاری اداره شان را بالاتر ببرند یا بالا نگه دارند و در بازار موقعیت خوبی داشته باشند . به هر حال برای داشتن یک دکوراسیون اداری مناسب و خوب نیاز است که با یک شرکت دکوراسیون و معماری مشورت کنید که شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا که پروژه های موفق گوناگونی در این زمینه در سطح کشور و همچنین کشورهای همسایه داشته است می تواند گزینه ی مناسبی باشد . این شرکت از هر لحاط آماده انجام پروژه های مختلف در شهر استانبول و کشور ترکیه می باشد و شما در صورت نیاز می توانید از این شرکت کمک گرفته و از نتیجه ی کار خود مطمئن باشید . 

9 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات