طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری به سبک اروپایی

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 11 بهمن 1396 در ساعت 12 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون اداری همانند دکوراسیون منزل از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چه دکوراسیون یک اداره به روز و مدرن تر باشد در روحیه کارمندان و همچنین ارباب رجوع تاثیرمثبتی خواهد گذاشت. در واقع میتوان گفت هرچه دکوراسیون اداری از المان ها و وسایل به روز و مدرن تری تشکیل شود راندمان کاری پرسنل را بالاتر خواهد برد و فضا را از حالت یکنواختی و کسلی در خواهد آورد.

طراحی دکوراسیون اداری امروزه به یک علم تبدیل شده و یک فرد برای اینکه بتواند فضای  اداری و دکوراسیون مناسب و مدرنی ایجاد کند باید دانش انجام آن را نیز داشته باشد. برای طراحی دکوراسیون و اجرای نورپردازی ها، چینش مبل و صندلی ها، رنگ دیوار، سقف و لوازم باید علم آن نیز وجود داشته باشد.

شاید بتوان در محیط منزل از طراحی دکوراسیون نسبت به سلیقه فرد بهره برد ولی در اجرای دکوراسیون اداری کاملا متفاوت است. شما باید از المان ها و طرح هایی استفاده کنید که مناسب با محیط های اداری تعریف شده است. چیدمان، رنگ ها و تمام وسایل باید کاملا با یکدیگر هماهنگی داشته باشند.

در رنگ بندی طراحی دکوراسیون داخلی باید از رنگ های عامه پسند استفاده شود و هر گونه رنگ دلخواه و مورد علاقه شخص میتواند طراحی دکوراسیون اداری را تحت تاثیر قرار داده و نتوان به نتیجه دلخواه رسید. در ضمن باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بسته به نوع صنف شما رنگ بندی فضای اداری شما هم تغییر خواهد کرد. نورپردازی از دیگر عوامل در طراحی دکوراسیون اداری میباشد که همانند رنگ بندی دکوراسیون اداری باید از نورپردازی های مناسب با صنف استفاده کرد.

انتخاب مبل ها و چینش مبل ها نیز باید بتواند سلیقه ارباب رجوع و اشخاصی که به به محیط اداره رفت و آمد میکنند را به خود جلب کند. در طراحی دکوراسیون اداری به سبک اروپایی اغلب مشاهده میشود که رنگ بندی، چیدمان مبل، لوازم دکوراسیون در اتاق مدیریت با سایر بخش ها متفاوت است. اتاق مدیریت به دلیل جایگاه مدیر و مدیریت باید تفاوت های چشمگیری نسبت به سایر قسمت ها داشته باشد. استفاده از مبلمان های خاص مدیریتی، رنگ بندی  و نورپردازی های متفاوت و همچنین نحوه چینش دکور در اتاق مدیرت بسیار متفاوت است.

یک شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی خوب در واقع شرکتیست که تمامی موارد فوق را برای طراحی دکوراسیون اداری در نظر بگیرد و اجرا کند. طراحی دکوراسیون اداری به سبک اروپایی از جمله سبک هایی به شمار میرود که میتواند در این راستا به شرکت ها کمک بسزایی کند. اروپا به دلیل پیشرو بودن در زمینه مدرنیزه کردن دکوراسیون ادرای میتواند الگوی بسیار خوبی برای یک شرکت دکوراسیون داخلی باشد و ایده های مدرن و بسیار زیبای جدیدی را در اختیار آنها قرار دهد.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات