طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری از دیروز تا به امروز قسمت دوم

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 19 آبان 1399 در ساعت 15 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
  • فضای کار مکعبی

استفاده از دیوارهای ارزان و پیش ساخته و کاربردی بودن این دیوارها و کاهش هزینه ها و افزایش پیدا کردن سود شرکت ها و کارایی بهتر کارمندان باعث ایجاد طرحی به نام فضای کار مکعبی شد .

در این مدل از اجرای دکوراسیون اداری ، محیط های بزرگ با دیوارهای جداکننده به شکل مکعب های کوچک قسمت بندی می شدند .

فضای کار مکعبی

  • عوامل موثر در بهینه سازی دکوراسیون اداری

مرکز اصلی یک شرکت یا اداره محلی می باشد که کارمندان در آنجا برای انجام دادن کارها مستقرمی‌شوند ولی باید محیطی خصوصی و آرام برای کارکنان آماده باشد تا بدون حواس پرتی به کارهای خود در محیط کار بپردازند .

وجود یک فضای کاری مشترک برای مشورت و نیز همفکری با یکدیگر و استفاده از تجربه های نیروهای متخصص موضوع مهمی می باشد . پس باید محیط مناسب برای جمع شدن و ارتباطات گروهی کارمندان در کنار یکدیگر در محیط کاروجود داشته باشد .

  • چیدمانی از صندلی های رنگارنگ

صندلی و میز های اداری در اتاق کار ، جای خود را دارد ولی بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی ، از صندلی های رنگارنگ با طرح های مختلف و متنوع در چیدمان استفاده شود .

در طراحی داخلی یک شرکت یا اداره به کار بردن رنگ های زیبا و طرح های متنوع باعث آرامش ذهن می شود و به افراد کمک می کند تا ایده های تازه تری به ذهنشان برسد .

چیدمان اداری رنگی

  • چشم اندازهای مختلف

در طراحی دکوراسیون اداری برای انجام چشم اندازهای مختلف باید چیدمان های مختلف و متنوع از مبلمان به کار برد . منظورازطراحی این چیدمان تغییردکوراسیون خسته کننده و یکنواخت اتاق های اداری سنتی می باشد .

این روش برای استراحت فکر و ارامش اعصاب و تحریک مغز بسیار ترفند مناسبی است .

برای انجام دادن این کار می‌توان از اتاق های با تزیینات هنری و لوازم جانبی مفرح و سرگرم کننده و از الگوها به کار برد که چیدمانی زیبا و آراسته داشته باشیم .

  • طراحی چشمگیر

اکثر اوقات طراحی چشمگیر و زیبای فضا باعث جذب افراد به خود می شود خصوصاً در محیط‌های کاری مشترک هیجان زده شدن کارمندان در آن محیط را به چشم می بینیم .

بازتاب روی شخصیت افراد برای اینکه آنها را تحت تاثیر قرار دهد  که دلیل زیبایی طراحی  دکوراسیون اداری است و این حاصل تفکر عمیق دراین مورد است.

مزیت هایی که این مورد دارد از این قبیل است؛ اول هدف گذاری دقیق باعث جذب افراد درشرکت می شود و دوم تعلق خاطر است که کارمندان نسبت به فضای کاری خود پیدا می‌کند و این احساسی بسیار زیباست .

طراحی چشمگیر

  • عوامل موثر برای طراحی کاری شاد

سه مورد برای اضطراب و شادی کل کارمندان در فضای کاری تاثیر می گذارد .

1_شرایط محیطی   2_ نیازهای عاطفی   3_ انعطاف پذیری

همه این عوامل از اهمیت ویژه برخوردارند اما در اکثر موارد به این سه عامل بی توجهی می شود به خصوص زمانی که ادارات دکوراسیون خود را بازسازی می‌کند و یا نقل مکان می‌کنند .

  • مایحتاج اداری

در دکوراسیون اداری امکانات اولیه مورد نیاز کارمندان حتماً باید مهیا شود مانند نورپردازی های گوناگون؛

نورپردازی اصولی می‌تواند اثر بسیار مناسب و خوبی برای کارکنان داشته باشد .

نور کافی در فضای دکوراسیون اداری از خستگی و کسالت کارکنان جلوگیری می کند .

با طراحی پنجره های مناسب می‌توان نور طبیعی را به فضای دکوراسیون اداری وارد کرد .

دکوراسیون اداری

یکی از عوامل تاثیرگذار در محیط کار کنترل دمای محیط می باشد . این  امکان وجود دارد که در بخش‌های مختلف فضاهایی با دما های گوناگون فراهم کرد .  لامپ های گرمایشی علاوه بر نور ، گرما نیز تولید می کنند . استفاده از طرح های رنگی خاص و زیبا در درک ما از دمای محیط و احساس سرما و گرما بی تاثیر نیست .

 شما میتوانید برای مطالعه ی بیشتر مقالات در رابطه با انواع دکوراسون اداری، دکوراسیون لوکس، طراحی نما و ... به بخش مقالات موجود در سات گروه معماری و بازسازی ساختمان هیرادانا مراجعه کنید.

 

8 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات