طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اتاق خواب با سلیقه شخصی

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 20 ارديبهشت 1399 در ساعت 16 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بیشتر افراد داشتن اتاق خواب شیک و زیبایی را که متناسب با روحیات و علاقه ی شخصی آن ها طراحی شده باشد را دوست دارند ، اما شاید این موضوع برای نوجوانان و جوانان مهم تر باشد. اتاق نوجوان فقط برای خوابیدن نیست بلکه آن ها بیشتر زمان خود را در این اتاق ها با پرداختن به کارهایی مانند مطالعه ، دیدن دوستان حالا چه به صورت حضوری چه تصویری و ... می گذرانند پس باید در طراحی داخلی اتاق خواب آن ها بسیار دقت شود.

اگر قصد طراحی اتاق خوابی شیک ، زیبا و مطابق با سلیقه ی شخصی را برای خود و یا نوجوان خود دارید همراه ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا باشید و این مقاله را از دست ندهید.

تخت خواب

طراحی دکوراسیون اتاق خواب با سلیقه شخصی

اولین ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب های شیک که به آن خواهیم پرداخت ، در مورد ایجاد یک سکویی است که بتوان تشک را در آن جای داد به گونه ای که در نگاه اول ، تخت مانند یک پتوی ساده روی زمین ظاهر شود. از کارهای دیگری که در این اتاق خواب می توان انجام داد ، استفاده از یک یا چند آویز چراغ در بالای این سکو است که مانند بالون هایی به نظر رسند که در آسمان شناورند در حالی که با قرار دادن مجموعه ای از چراغ ها در کف ، محیط اتاق خواب را به فضایی منحصر به فرد تبدیل کرده اند.

میز تحریر و مطالعه

طراحی دکوراسیون اتاق خواب با سلیقه شخصی

همان طور که گفته شد از آن جایی که این اتاق خواب ها ممکن است برای یک نوجوان دانشجو و یا حتی کسانی که به فضای مطالعه نیاز دارند طراحی شود ، بهتر است یک میز مطالعه و به طور کلی یک فضای دعوت کننده برای مطالعه در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خوابمان بگنجانیم. در طراحی لوکس و شیک این اتاق خواب زیبا با استفاده از یک تقسیم صحیح ، یک میز مطالعه به زیبایی در کنار تخت قرار گرفته است. تخت خواب به کار رفته در این اتاق خواب بر روی یک پلتفرم عمیق قرار گرفته است که علاوه بر زیبایی به عنوان قفسه ی کتاب استفاده می شود. طراحی این اتاق با نورپردازی جذاب و کاربردی اش در کنار تخت تکمیل می شود زیرا نور لازم برای مطالعه را فراهم می کند.

حال اگر فضای کافی برای تقسیم اتاق را ندارید و اتاق خواب شما کوچیک است ، می توانید این تقسیم بندی را با انتخاب دو رنگ متفاوت برای دیوار انجام دهید و تقسیم بصری ایجاد کنید. با تطابق رنگ قفسه های دیواری و مبلمان با رنگ دیوار قسمت مربوط به خود ، جلوه ی این شکاف را تقویت کنید.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب بزرگ

طراحی دکوراسیون اتاق خواب با سلیقه شخصی

در صورتی که فضای زیادی در اتاق خواب خود دارید واتاق خواب شما بسیار بزرگ است ، می توانید آن را به یک اتاق خواب چند منظوره تبدیل کنید به این صورت که با استفاده از پارتیشن یا دیوارهای جزئی در پشت تخت که خود هم می توانند به عنوان عنصری کاربردی مانند کتابخانه و ... به کار روند ، فضایی به مطالعه اختصاص دهید یا با قرار دادن یک وان حمام مستقل طراحی لوکس و مدرنی را برای اتاق خواب خود به ارمغان آورید. برای داشتن ظاهری منسجم در اینگونه اتاق خواب ها ، دو یا یک رنگ مشترک را در دو طرف اتاق خواب ، به کار ببرید.

تکسچرها و ایجاد بافت

آخرین ایده ای که به آن برای بازسازی  اتاق خواب ها خواهیم پرداخت ، استفاده از تکسچرها و یا طرح ها بر روی دیوارهای اتاق خواب است. به طور مثال شما می توانید با اضافه کردن تکسچر آجری شکل بر روی دیوار ، یک دکوراسیون خاص و منحصر به فرد را در اتاق خواب اجرا کنید. در طراحی این اتاق خواب از رنگ طلایی بر روی آجرهای سیاه رنگ استفاده شده است که به طراحی لوکس این اتاق خواب ، جلوه ی بیشتری بخشیده است.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب با سلیقه شخصی

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات