طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی و بازسازی دفتر استودیو 11 در بلاروس

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 17 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی  هیرادانا تلاش میکنیم برترین و به روز ترین پروژه های معماری در زمینه های مختلف و در کاربری های بازسازی منزل ، تجاری و دکوراسیون اداری را برای شما عزیزان معرفی و به اتفاق هم آنها بررسی کنیم که در خلال همین مقاله ها و پروژه ها میتوانیم ایده های بکر و مناسب را پیدا کنیم.

در ادامه ی این مقالات امروز میخواهیم طراحی داخلی اداری  یک دفتر معماری را نگاهی بیندازیم . این دفتر که تنها در فضایی به مساحت 92.0 m2  طراحی شده است ، توانسته است در همین فضای کم بهترین استفاده را از محیط بکند .

بازسازی ساختمان این دفتر ، فضای کار استودیو 11 ، تیم جوانی از معماران و طراحان بلاروسی است که خودشان طراحی این پروژه را بر عهده داشتند . این دفتر شامل دو اتاق کار ، یک آشپزخانه ، یک فضای نشیمن بود .

آنچه که تیم معماری این استودیو در مورد این پروژه بیان کرده اند این است که این فضا تمام اولویت های حرفه ای آنها را جمع میکند و بیان فیزیکی فلسفه شخصی آنها در طراحی است . آنها تعدادی از تکنیک ها و اشیا مورد استفاده در پروژه های قبلی خود را در این دفتر استفاده کردند . یکی از آنها یک ماژول سرامیکی است که برای یکی از پروژه های طراحیشان استفاده کرده بودند . عناصری که برای آنها ارزشمند است و باعث شده است فضای کاری استودیو را با سابقه شخصی و تجربه های ویژه شان ترکیب کنند .

متریالی که در این پروژه استفاده شده است ، بر جنبه عملکردی فضا تاکید میکند . کف و سقف این ساختمان از یک تکه بتن زبر و زمخت است که به رنگ خاکستری روشن است و سطح آن بسیار پر جنب و جوش و منافذ و ترک های روی آن نیز همانگونه حفظ شده است .

ترکیب رنگی فضای داخلی که ترکیبی از رنگ سفید گچ در نیمه بالایی و رنگ آبی در نیمه پایینی است و به گونه ای رنگ شده اند که انگار یک تابلو ی نقاشی را مشاهده میکنیم . نکته جالب توجه این فضا ، پرده های پنجره هاست که همان طرح رنگی سفید و آبی را دارند که باعث میشود یکپارچگی ترکیبی به دیوار ها اضافه شود .

در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه  که حالت جزیره ای مانند دارد بصورت یکپارچه صورتی رنگ است و هارمونی فضایی رنگ آبی و سفید را تکمیل میکند . در آشپزخانه شاهد لامپ های معلق از سقف هستیم . جمع دیوار ها ، آشپزخانه جزیره ای و لامپ های توپی یک ترکیب رسمی و واضح از رنگ و شکل ایجاد میکنند .

در اتاق کار اصلی یک نقاشی از هنرمند جوان بلاروسی ، زاخار کودین ، بر روی دیوار نقش بسته است. روحیه ی بی بدیل این نقاشی یادآور آثار فائویست های قرن قبل را یادآوری میکند . این نقاشی سبب میشود شخصیت محدود فضا نرم و ملایم شود .

تیم طراحی تلاش کرده است تا فضایی بروتال ایجاد کند اما در عین بروتال بودن با ایجاد ترکیباتی رنگی و شکلی ، فضا را نرم تر کند و یادآور خانه های قدیمی روسی و بلاروسی شود . که این سردی و خشنی توسط گیاهان سبز مخصوص آن منطقه ، کارهای گرافیکی نصب بر دیوار ، مبلمان مربوط به دوران شوروی و انواع نمونه پارچه ، مواد و محصولات تکمیل شده است .

در آخر در کنار تمام مواردی که گفته شد ، تیم معماری تلاش کرده است تا فضا را از پیچیدگی و مدرن بودن دور کند و تا حد ممکن فضا را ساده با مبلمان کم ایجاد کند تا جا برای خلاقیت و آرامش تیم باز شود .

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات