طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی و بازسازی آزمایشگاه ساپلای فریم در کالیفورنیا

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 22 مهر 1398 در ساعت 12 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ادامه روند شناخت پروژه های برتر طراحی داخلی و بازسازی ساختمان در دنیای معماری در این مقاله در شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی هیرادانا قصد داریم یکی از موفق ترین طراحی داخلی اداری در سال 2016 ، در شهر کالیفورنیا آمریکا را با هم بررسی کنیم .

این فضا در متراژی به مساحت 450 متر مربع توانسته است یک محیط جذاب و منحصر به فرد را ایجاد کند تا در چشم بیننده جذاب بنظر برسد .

آشنایی با کانسپت طراحی

طراحی دکوراسیون اداری

این شرکت ساپلای فریم یک وب سایت فوق العاده محبوب در زمینه فناوری با یک انجمن آنلاین تشکیل شده از 5 میلیون مهندس است که ایده های نوآورانه خود را بصورت روزانه ی در آنجا به اشتراک میگذارند . این جامعه الهام بخش با مفهوم طراحی آزمایشگاه مکانی است که افراد خلاق میتوانند در کنار هم جمع شوند و از طریق همکاری و دسترسی به ابزارهای صحیح ، ایده های ذهنی و دیجیتالی خود را در مکانی فیزیکی ، به واقعیت برسانند.

این شرکت به دنبال خلق دکوراسیون داخلی اداری بود که مرکز همکاری و الهام بخشی باشد تا مخترعین و کار آفرینان در آن گرد هم بیایند تا پروژه های سخت افزاری خود را تولید کنند و بعد به فروش برسانند . فضای استودیو 450 متری قرار بود فضایی برای نوآوری سخت افزاری ، تفکر کارآفرینی و آموزش باشد .

این محیط دارای عملکردها و فضایی چون اتاق نمونه سازی و ماکت سازی ، فضای کار با برق ، کار با کامپیوتر ، اتاق کار با لیزر ، فضای کاری و گروهی و یک گالری بزرگ است .

بازسازی و تعمیرات ساختمان

اجرای دکوراسیون اداری

این بنای تاریخی که دارای سقف های بلند قوسی با پوشش طاق فلزی ، تیرهای چوبی و دیوار های آجری است که پس از بازسازی و تعمیرات ساختمان اکثر این خصوصیت ها حفظ و در کنار این ها متریال ها و مواد مدرن تری اضافه شده است مانند سازه های سقفی سفید ، کف های بتنی جلا یافته و سرامیک های سفید رنگ و دیوارهای فلزی فولادی .

تیم طراحی به جای خلق فضایی سبک ، مطبوع و گرم و دکوراسیون لوکس در صدد خلق فضایی محکم ، صنعتی و ظریف بود ، فضایی که برای تشویق انرژی خام و اشتیاق لازم برای ایجاد عناصر و اشیایی کاملا جدید مناسب باشد . این آزمایشگاه یک فضای گرم و نرم نیست ، بلکه طرحی است با مفهوم شبانه روزی و کار در شب ، جلسات رسمی و کارهایی که ممکن است از نور طبیعی روز بهره کمتری را ببرند اما کماکان وجود پنجره های قدیمی این ساختمان میتواند برای فعالیت هایی که نور لازم دارند نیز مناسب باشد .

با استفاده از پالت ماده ای از جنس فولاد سرد ، بتن خام ، چوب در کنار شیشه و سطوح براق سیاه و سفید و مبلمانی مناسب فضای کاری در انواع مختلف برای انواع فعالیت ها ، فضایی برای تمرکز بر کار و پیشرفت بوجود آمده است .

اتاق های طراحی داخلی اداری

در اجرای دکوراسیون داخلی اداری این دفتر ، حضور اتاق هایی با نمایی شیشه ای است تا بتواند ارتباط بصری بین فضاها ایجاد شود . در کنار این ها استفاده از رنگ سیاه برای سطوح و صندلی ها و میزها در کنار رنگ زرد مبل های راحتی ، میزهای کار و صندلی های اتاق جلسات و کنفرانس توانسته است هارمونی رنگی فضایی جذابی را برای این محیط ایجاد کند .

بازسازی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه

در کنار این فضاها یک آشپزخانه وجود دارد که به عنوان محلی برای جمع شدن افراد در کنار هم و بحث و تبادل نظر درباره ی ایده ها و تفکراتشان است که در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه از رنگ سیاه برای آنها در زمینه ای از آجرهای قرمز قدیمی ساختمان استفاده شده است.

هم چنین یک گالری بزرگ برای قرار دادن آثار و ساخته های افرادی که در این محیط به خلق ایده هایشان پرداختند ، وجود دارد که میتوانند این آثار را در آنجا به معرض دید عموم بگذارند و آنها را به فروش بسپارند.

تیم طراحی هم چنین به دلیل وجود سر و صدا و چالش های صوتی که در این مکان حضور داشت ، دیوار هایی ضخیم عایق صدا را در این اتاق ها استفاده کردند و چیدمان فضاها به گونه ای بود که فضاهای پر سر و صدا از  فضاهای آرام فاصله ی مناسبی داشتند .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات