طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی ویلاهای دوبلکس و تریبلکس با بهترین شرکت طراحی ویلا

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 29 مهر 1400 در ساعت 12 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی داخلی ویلاهای دوبلکس و تریبلکس

طراحی ویلا و دکوراسیون داخلی پروسه ای زمان بر و البته دشوار خواهد بود . اما با یاری گرفتن از شرکت طراحی ویلا می توانید این فرآیند را با کمترین هزینه و دشواری طی کنید .

این که شما بتوانید تمامی اصول این فرآیند را رعایت کنید . ممکن است اندکی دشوار باشد ، اما در نهایت  می توانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید .

سبک های گوناگونی به منظور طراحی ویلا وجود دارد ، که شما عزیزان می توانید بر اساس سلیقه ی شخصی خود و البته بودجه شخصی حق انتخاب داشته باشید .

شرکت دکوراسیون هیرادانا قصد دارد در این مقاله شما عزیزان را با طراحی ویلا و نکاتی در خصوص آن آشنا کند .

طراحی داخلی ویلاهای دوبلکس و تریبلکس با بهترین شرکت طراحی ویلا

طراحی ویلا در فضاهای دوبلکس و یا حتی تریبلکس اندکی دشوار تر از دیگر محیط ها خواهد بود . زیرا با یک فضای وسیع رو به رو هستیم .

شما می توانید برای طراحی دکوراسیون این نوع از ویلا ، از سبک هایی نظیر مدرن و یا حتی دکوراسیون کلاسیک نیز استفاده کنید .

راه پله

در ویلاهای دوبلکس لازم است تا به تزئینات راه پله بپردازید . این بخش از منزل بسیار حائز اهمیت می باشد . هم چنین شما می توانید به منظور افزودن تزئینات بیشتر اقدام به بازسازی ویلا کنید .

استفاده از متریال های گوناگونی نظیر شیشه نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی راه پله داشته باشد .

اکسسوری

استفاده از وسایلی نظیر گلدان و یا تابلوهای نقاشی ، می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای اکسسوری باشد . به یاد داشته باشید که این آیتم ها فضا را از یکنواختی خارج خواهد کرد به زبانی دیگر می توان گفت که اکسسوری به محیط ویلا روح می بخشد .

در ویلاهای دوبلکس ، شما می توانید از این اکسسوری ها در هر دو طبقه استفاده کنید . اگر قصد دارید ویلا را بر اساس دکوراسیون کلاسیک طراحی کنید ، تابلو های نقاشی قدیمی گزینه ی بسیار مناسبی می باشد .

نور پردازی

نور همواره یکی از مهم ترین عوامل در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد . شما می توانید از لوسترهای فانتزی نیز به این منظور استفاده کنید . استفاده از یک لوستر بزرگ در ویلاهای دوبلکس ، می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای باشد و جذابیت محیط را تا چندین برابر زیباتر کند .

استفاده از چراغ های فانتزی کوچک نیز انتخاب بسیار مناسب خواهد بود .

تفکیک فضا

بهتر است هر کدام از فضاهای موجود در محیط ویلا از یکدیگر تفکیک شود تا بتوانید با تمرکز بالاتری اقدام به طراحی ویلا کنید . برای مثال در ویلاهای دوبلکس و یا حتی تریبلکس ، می توانید فضای نشیمن و پذیرایی را در طبقه پایین و اتاق خواب را در طبقه ی بالا در نظر بگیرید .

با تفکیک فضاها از یکدیگر احترام به حریم ها حفظ خواهد شد و افراد حس بهتری در محیط خواهند داشت .

رنگ

شما می توانید بر اساس سبک مورد نظر و سلیقه ی شخصی خود اقدام به انتخاب رنگ ها کنید .

برای مثال رنگ های خنثی برای دکوراسیون مینیمال و رنگ های گرم برای دکوراسیون کلاسیک مناسب می باشد . هم چنین می توانید به منظور ایجاد تغییرات در طراحی نما و استفاده از رنگ در آن ، اقدام به بازسازی ویلا کنید . خوب است بدانید که شرکت دکوراسیون هیرادانا گزینه ی بسیار مناسبی به این منظور می باشد .

طراحی پله

جالب است بدانید که در ویلاهای دوبلکس و یا تریبلکس ، انواع مختلفی از طراحی پله وجود دارد ، که هر یک از آن ها دارای ویژگی ها و البته زیبایی منحصر به فردی می باشد .

برای مثال می توان طراحی پله گرد را یکی از زیباترین و البته مشهورترین انواع آن دانست .  هم چنین شما می توانید برای هر نوع پله از متریال خاصی استفاده کنید . مثلا برای پله های گرد شیشه و یا چوب گزینه ی بسیار مناسبی می باشد .

مبلمان

همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کرده ایم پروسه ی طراحی دکوراسیون داخلی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است . بنابراین لازم است در این کار دقت بسیار بالایی داشته باشید .

طراحی داخلی ویلاهای دوبلکس و تریبلکس با بهترین شرکت طراحی ویلا

مبلمان و یا میز و صندلی علاوه بر کاربردی که دارند ، می توانند در محیط منزل و یا ویلا تا حد زیادی تاثیر گذار باشند . استفاده از مبلمان با متریال و البته طراحی گوناگون تا حد زیادی تحت تاثیر سبک انتخابی به منظور طراحی ویلا می باشد . برای مثال شما می توانید برای دکوراسیون کلاسیک از مبلمان چوبی با تزئینات زیاد استفاده کنید .

محوطه

بعد از طراحی دکوراسیون داخلی ویلا بهتر است به سراغ محوطه نیز بروید . زیرا این بخش نیز بسیار حائز اهمیت می باشد . برای زیباتر شدن هرچه بیشتر نما ، می توانید اقدام به بازسازی ویلا کنید . نصب چراغ در محوطه ی بیرونی ویلا می تواند در شب منظره ی خارق العاده ای خلق کند .

استفاده از گل و گیاهان نیز یکی دیگر از روش های بسیار هوشمندانه می باشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر لاکچری بودن طراحی ویلا بگذارد .

با اختصاص دادن قسمتی از فضای بیرونی شما می توانید در فصول مناسب سال در این قسمت مهمانی برگزار کنید و ساعات خوشی را با دوستان خود داشته باشید .

ویلای تریبلکس

جالب است بدانید که در این سبک از طراحی استفاده از پنجره بسیار رایج می باشد از این رو بهتر از برای زیباتر شدن هر چه بیشتر محیط ، از پرده با طرح های گوناگون استفاده کنید . برای مثال می توانید در دکوراسیون کلاسیک از پرده های مخمل استفاده کنید .

ریتم

برای زیباتر شدن هرچه بیشتر فضا شما می توانید از یک الگو و یا ریتم خاص در چیدمان وسایل استفاده کنید . قرینه سازی یکی از هوشمندانه ترین روش ها می باشد . وجود نظم در چیدمان وسایل علاوه بر زیباتر کردن محیط ، در کاربردی تر شدن فضا نیز تاثیر گذار خواهد بود . شما می توانید به این منظور از شرکت دکوراسیون هیرادانا یاری بجویید .

شرایط آب و هوا

جالب است بدانید که شما می توانید بر اساس شرایط آب و هوایی اقدام به انتخاب سبک مورد نظر و طراحی ویلا کنید .

استفاده از رنگ های گرم نظیر قرمز و یا قهوه ای می تواند برای محیط های سردسیر مناسب باشد . هم چنین رنگ های شاد نظیر صورتی و یا زرد برای محیط های گرمسیر به کار می رود .

طراحی سقف

کمتر کسی به طراحی سقف توجه می کند . اما لازم است بدانید که با انجام این کار ، می توانید تا حد زیادی به بالا بردن جذابیت دکوراسیون داخلی ویلا کمک کنید .

استفاده از سبک های گوناگون برای طراحی سقف کاملا اختیاری است . هم چنین شما می توانید تنها بخش کوچکی را تزئین کنید .

این روش در بسیاری از ویلاهای لاکچری دوبلکس و یا تریبلکس قابل استفاده می باشد . بسیاری از شرکت طراحی ویلا در سطح شهر برای انجام این کار اقدام می کنند .

طراحی داخلی ویلاهای دوبلکس و تریبلکس با بهترین شرکت طراحی ویلا

کفپوش

متریال های گوناگونی برای کفپوش وجود دارد . اگر قصد دارید به بهترین روش ویلای خود را طراحی کنید بهتر است به سراغ سنگ مرمر برای کف بروید این متریال هزینه ی بالایی دارد ، اما در نهایت ظاهر بسیار زیبایی ایجاد خواهد کرد . شما می توانید در بازسازی ویلا نیز اقدام به تعویض کف پوش ها کنید .

کلام آخر:

در این مقاله شما عزیزان را با طراحی دکوراسیون داخلی ویلا آشنا کرده ایم . همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کردیم پروسه ی طراحی ویلا بسیار زمان بر و البته پر هزینه است . شما می توانید با کمک گرفتن از شرکت طراحی ویلا با هزینه ی کمتر و کیفیت بالاتر این پروسه را انجام دهید .

شرکت دکوراسیون هیرادانا با سال ها تجربه در این زمینه ، می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد تا با هزینه ی کمتر بهترین نتیجه را برای شما کاربران محترم ارائه دهد .

7 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات