طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی هوم آفیس قسمت دوم

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 15 آذر 1399 در ساعت 17 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

  • روشنایی دفتر کار خانگی

نور طبیعی همیشه بهترین است! نور فلورسنت برای چشمان شما سخت است و می­تواند سردردهایی را ایجاد کند که کار در خانه را به یک امتیاز مهم تبدیل می­کند. نور کم به همان اندازه بد است. اگر مجبورید از هر کجا که کار می­کنید از چراغ سقفی استفاده کنید، چراغ­های LED بهترین گزینه هستند. همچنین لامپ ها ایده خوبی برای افزودن نور ملایم و محیط به فضای کار شما هستند. یک چراغ مطالعه را انتخاب کنید که به شما امکان می­دهد آن را در زوایای مختلف و ارتفاع­های مختلف تنظیم کنید. این قابلیت تنظیم به شما امکان می­دهد تا در جایی که به نور نیاز دارید، آنرا روشن کنید تا از ایجاد استرس و فشار در چشمان خود جلوگیری کنید.

استفاده از رئشنایی طبیعی در هوم آفیس

  • رنگ دفتر کار خانگی

اگر می­توانید یک فضای اداری جداگانه تعیین کنید، پس بای یک طراحی داخلی انجام دهید. تحقیقات زیادی در مورد تأثیرات رنگ بر روحیه، بهره­ وری و سلامتی فرد انجام شده است. به گفته شرکت، "کارفرمایان باهوش می­فهمند که طرح­های رنگی در محیط کار آنها می­تواند تأثیر زیادی بر روحیه و بهره­وری شرکت داشته باشد." با دانستن این مسئله، کمی فکر کنید که چگونه روی شما تأثیر می­گذارد. این امر به شما کمک می­کند تا به طور موثر دفتر خانه خود را برای بهترین نتیجه طراحی و اضافه کنید.

رنگ دفتر کار خانگی

هنگامی که مجبورید به فضاهای محبوس بپردازید، پس در نظر بگیرید اتاقی در خانه خود انتخاب کنید که رنگ­ها باعث ایجاد انرژی و بهره­ وری، یا شاید آرامش و تمرکز شوند. همچنین­، اگر نمی­توانید رنگ دیوار را تغییر دهید، به فکر افزودن لوازمی به فضای کار خود باشید که باعث می­شود احساس خوب و انرژی داشته باشید. دکوراسیون لوکس مانند ساعت زرد روشن و قاب عکس یا یک گلدان گل به رنگ دلخواه خود انتخاب کنید که باعث می­شود میز و اتاق نشیمن شما روشن­تر و شادتر شوند! دفتر خانه خود را با چیزهایی تزئین کنید که به شما الهام می­دهند و باعث شادی شما می­شوند. نقل قول­های الهام بخش، تصاویر مکان­هایی که امیدوارید از آنها بازدید کنید.

  • به حداقل رساندن صدای دفتر خانگی

تعدادی از افراد هستند که با شلوغی، موسیقی و صدا بهتر کار می­کنند، اما افراد دیگری نیز هستند که برای تولید مفیدتر به آرامش مداوم نیاز دارند. بدانید چه چیزی برای شما مفید است. اسپیکر قابل حمل یا نصب دستگاه صدای فراگیر می­تواند به دکوراسیون اداری یا فضای زندگی کمک خوبی کند تا آن را به مکانی تبدیل کند که می­خواهید برای کار و زندگی در آن بیایید. چند لیست پخش برای قسمت­ها و وظایف مختلف برای روز خود ایجاد کنید. در مواقعی که باید گردش کار خود را افزایش دهید، ممکن است راک یا برخی از کارهای کلاسیک را گوش کنید تا شما را به وجد آورد و به شما اجازه تمرکز دهد. برای جلوه­ای آرامش بخش، یک فواره رومیزی را در نظر بگیرید. اگر به فضای بی­صدا نیاز دارید، بهترین کار این است که فضای محل کار خود را بر اساس مکان و فاصله فضای کار با سر و صدای خارج از خانه، خانواده، ترافیک، پارس سگ در حیاط خانه یا همسایگان پر سر و صدایتان انتخاب کنید.

  • سایر تجهیزات دفاتر خانگی

فارغ از طراحی داخلی منزل اطمینان حاصل کنید که فضای دفتر کار منزل شما از کلیه فن­آوری­ها و تجهیزات مناسب برای تولید و کارآیی شما برخوردار است. هیچ چیز بدتر از این نیست که مهلت نداشته باشید و متوجه شوید که برای ارسال از طریق یک ایمیل با سرعت لاکپشتی اینترنت به یک کپی احتیاج دارید. اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. ممکن است مجبور باشید بدون توجه به محل کار خود، یک تقویت کننده را برای افزایش سرعت در نظر بگیرید. آنها می­توانند کمی هزینه کنند، اما ارزش آن را نیز خواهند داشت!

 

  • محافظ جریان
  • چاپگر
  • فضای کاری
  • تابلوی اعلانات
  • میز و صندلی اداری
  • سازماندهی و ذخیره سازی کاغذ

اگر فضای دفتر کار خانه خود را با اتاق خواب یکی ­می­کنید، استفاده از کمد یا بخشی از فضای ذخیره­سازی را برای ذخیره پرونده­ها، دستگاه فکس و لوازم اداری اضافی خود در نظر بگیرید. اگر فضایی را تقسیم می­کنید، یک کابینت یا سازمان­دهنده بسیار مناسب است.

دفتر خانگی

صرفه جویی و تلاش در فضای دفتر کار در خانه آسان است. به هر حال، اتاق های دیگر در خانه شما مهم­تر به نظر می­رسد به دلیل اینکه در فضاهای مشترک هستند یا به دلیل استفاده از آنها برای استراحت. اما، ارگونومی فضای کار خانه خود را در نظر بگیرید. مهم است که فضایی داشته باشید که در آن احساس بهره­وری کنید، جایی که می­توانید تمرکز کنید و در آنجا فقط از وقت گذرانی لذت ببرید زیرا ما مقدار زیادی از روز خود را صرف کار می­کنیم و  شاید کمی هم خود را فدا کنیم!

آن میز مورد نظر خود را تهیه کنید، دیوارها را نقاشی کنید، یک قطعه هنری آویزان کنید و حتی بروید آن دسته گل را بخرید. و در حالی که این کار را می­کنید، شاید یک یخچال کوچک، یا بهتر بگوییم، دستگاه اسپرسو هم بخرید.

8 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات