طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی مزون

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 12 آذر 1398 در ساعت 13 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مطمئنا مزون های لباس باید به قدری زیبا و جذاب باشد تا افراد با وارد شدن به این محیطها ، فضایی شیک و جذاب را مشاهده کنند و به وارد شدن به محیط و خرید از آن ترغیب شوند . شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا با حضور افراد خبره و حرفه ای در زمینه بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون اداری ، اجرای دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون های تجاری توانسته است فضاهایی جذاب و شیک را برای کارفرما ها به وجود آورد.

نوع فعالیت مزون

در بازسازی ساختمان تجاری در زمینه مزون باید عملکردی که قرار است در این فضا انجام شود را مشخص کرد . مزون ها در زمینه های مختلف به فروش محصولاتشان می پردازند . مزون های لباس برای لباس های عروس ، لباس های مردانه ، زنانه و بچگانه از زمینه فعالیت های این مزون ها است .

حال متناسب با هر مزون فروش محصولی که قرار است به آن پرداخته شود ، طراحی دکوراسیون داخلی آن را انجام میدهیم . هر کدام از این فضاها متناسب با روحیات آقایان ، بانوان و کودکان باید طراحی شود تا افراد با ورد به این فضا احساس خوشایندی را از محیط به دست آورند . توجه به نکات طراحی در زمینه انتخاب رنگ ، متریال و بافت ، حضور عناصر مناسب با محیط ، طراحی دکور و موارد دیگر باید متناسب با شرایط خریداران به آنجا انجام شود .

مسلما طراحی دکوراسیون داخلی مزون لباس عروس با دکوراسیون مزون های لباس دیگر تفاوت های زیادی را دارد .

طراحی ویترین مزون ها

مسلما ویترین یک فضای تجاری تاثیر مستقیمی بر جذب مشتری دارد . یک ویترین نامناسب و بی هویت میتواند نظر مراجعه کنندگان را از خود دور کند و بالعکس یک ویترین جذاب و دیدتی باعث ترغیب مشتری برای رفتن به داخلی مغازه و مزون میشود .

طراحی ویترین هر چقدر خلاقانه تر و جذاب تر باشد ترغیب بیتشر مشتری را به وجود میاورد . نورپردازی مناسب برای نشان دادن محصولات بسیار ضروری است . یک ویترین مناسب باید تمام جنبه های جذب مشتری را رعایت کند .

رنگ مناسب برای مزون ها

رنگ مناسب میتواند جلوه ی جذابی را به مزون ببخشند . اما چه رنگی برای طراحی و بازسازی مزون مناسب است ؟

همانطور که گفته شد باید توجه شود که این مزون برای چه افراد و چه جنسیت و رده سنی میخواهد اجرا شود سپس متناسب با آن طراحی را اجرا کرد .

برای مزون های لباس خانم ها و آقایان رنگ های ملایم و روشن میتواند مناسب باشد . رنگ های قهوه ای یا کرم ، طیف های خاکستری و طوسی برای این فضاها مناسب هستند . مزون های کودکان باید رنگ های شادتری را به خود بگیرند . همین طور مزون های لباس عروس نیز باید به اندازه کافی و بیشتر جذاب باشد.

هم چنین این موارد برای کاغذ دیواری نیز صدق میکند .

نورپردازی داخلی مزون

برای نشان دادن بهتر محصولات باید فضا به اندازه کافی روشن باشد . نور کافی میتواند در انتخاب محصول توسط مشتری تاثیر داشته باشد . فضاهایی کم نور و تاریک در داخل مزون ها باعث حس بدی برای افراد میشود و محصولات را نیز به خوبی نشان نمیدند و این برای جذب مشتری بسیار نامناسب است .

هم چنین نور بیش از اندازه نیز تاثیر منفی برا روی افراد میگذارد و محصولات را نیز به درستی به مشتری نشان نمیدهند . طراحی منابع نوری جذاب میتواند دکوراسیون لوکس را در داخل مزون ها به وجود آورد .

استفاده از دیوار ها

فضای زیادی را میتوان از طریق دیوار ها برای مزون های لباس ایجاد کرد . قفسه بندی دیوار ها با استفاده از متریال های چوب یا شیشه میتواند فضای مفید مزون شما را افزایش دهد . هم چنین برای نصب یا آویزان کردن اجناس نیز کمک خوبی به شمار میروند .

حضور مبلمانی برای استراحت

قرار دادن و طراحی مبلمانی مناسب با ابعاد فضا برای خستگی در کردن افراد بسیار ضروری است . انتخاب فضایی مناسب برای قرار دادن و چیدمان این مبلمان باید به درستی انتخاب شود .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات