طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی طراحی دکوراسیون

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 7 خرداد 1396 در ساعت 16 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون 09125754921 - 44274146

امروزه اکثرا مردم در ایران علاقه دارند که خانه خود را با سبک ساده و مدرن طراحی کنند . طراحی داخلی یک بنا بستگی به اندازه و بر آورد آن منزل و سبک مورد علاقه کارفرما وو رعایت ضوابط و استاندارد های طراحی می باشد . اتاق پذیرایی که یک بخش مهمی در هرر بنایی می باشد به همین دلیل اکثر مردم و خانواده ها به طراحی این بخش نسبت به سایر بخش ها توجه زیادی نشان می دهند علاوه بر طراحی دکوراسیون اتاق پذیراییی بسته به چیدمان و در نظر گرفتن سبک مورد نظردر این فضا ، طراحی سایر قسمت هایی دیگر خانه مانند اتاق خواب و نشیمن و آشپزخانه و ... مشخص می شود.

طراحی اتاق پذیرایی با دکوراسیون های ساده و شیک همراه با طراحی کاربردی

اکثر مردم با شنیدن دکوراسیون ساده برای پذیرای فکر میکند که حتما باید فضا با متراژ کم باشد که به اجبار طراحی ساده و مدرن انجام شود ولی می توان برای طراحی پذیرایی با متراژ بالا هم از دکوراسیون ساده وشیک استفاده کرد که جذابیت زیادی بر خوردار باشد چه بسا که در مکتب مدرنیته با شعار آقای لوکوربوزیه که زیبایی در سادگی می باشد بیان کرد، برای دکوراسیون های ساده در یک بنا باید از  لوازم های دکوری ساده با رنگ های تقریبا یکنواختی استفاده شود که برای جلوگیری از یکنواختی و کسل کنندگی در محیط پذیرایی می توان بین لوازم هایی که برای تزیینات و دکور فضا استفاده میشود با طرح و رنگ هایی خاصی استفاده شود .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/aaaaaaaaaaaaa1.jpg

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/aaaaaaaaaaaaaa2.jpg

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/aaaaaaaaaaa3.jpg

یکی از لوازم هایی که در دکوراسیون پذیرایی مهم تلقی می شود انتخاب مبلمان و قالی می باشد بنابراین بهتر است در رنگ و طرح آنها نسبت به طراحی داخلی پذیرایی دقت کامل شود . برای طراحی دکوراسیون ساده و شیک می توان با استفاده از گلدان های زیبا و تابلو و قاب عکس و شلف های دیواری و مجسمه و..... ایده های کاربردی در فضای پذیرایی محسوب کرد . نورپردازی در فضای پذیرایی به جذابیت بیشتر آن کمک میکند بنابراین بهتر است برای طراحی فضای پذیرایی از نورپردازی کاربردی و مدرن استفاده شود که در کنار نورپردازی استفاده از آباژورها وچراغ های تزیینی یکی از ایده های تزیینی برای فضای پذیرایی محسوب میشود . 

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/aaaaaa4.jpg

از نمونه کارهای بازسازی ساختمان و بازسازی و دکوراسیون شرکت دکوراسیون داخلی  هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات