طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی سرویس بهداشتی با برترین متریال روز دنیا

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 6 دی 1400 در ساعت 11 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هر چه زمان می گذرد به دلیل اهمیتی که افراد به ظاهر همه چیز می دهند و همچنین از آنجایی که دنیا به این سمت می رود که از هر چیزی بهترین استفاده برده شود ، طراحی داخلی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود . دکوراسیون را می توان علم و هنری دانست که باعث می شود هر عنصر در سر جای خود و در بهترین حالت قرار بگیرد و به دنبال این باعث بهره ور تر شدن فضاها و استفاده ی مفیدتر از آن ها می شود و در کنار آن ها به فضا زیبایی هم می دهد . یک ساختمان می تواند دارای فضاهای مختلفی می باشد . حال باید بدانیم که یکسری از فضاها چه در ساختمان های اداری چه در ساختمان های مسکونی مشترک می باشند و از جمله ی این فضاها می توان به سرویس بهداشتی اشاره نمود . بسیاری از معماران بزرگ تاریخ هستند که سرویس بهداشتی را یکی از مهمترین قسمت های خانه می دانند و با این تفکر که طوری باید آن را دیزاین کرد تا روی روحیه ی افراد تاثیر مثبت بگذارند دست به طراحی خانه ها و فضاهای مختلف می زنند .

 

ترندهای روز دنیا در طراحی داخلی سرویس بهداشتی از زبان شرکت معماری هیرادانا :

تمام تفکرات خود را از سرویس بهداشتی های کلیشه ای باید دور بریزید . امروزه افراد به طراحی داخلی این مکان هم بسیار اهمیت می دهند و شما هم برای زیباتر شدن و بهتر شدن حس و حال خانه تان باید به این موضوع رسیدگی کنید . در طراحی داخلی سرویس بهداشتی نیز سبک ها و شیوه های متفاوتی وجود دارد که هر یک ویژگی های خود را دارا می باشند . همچنین می توان از روش های مختلف و عناصر و متریال های مختلفی برای تزیین و دکوراسیون این فضا استفاده نمود که ما در این مقاله به توضیح یک سری از این روش ها و متریال ها می پردازیم .

طراحی داخلی سرویس بهداشتی با برترین متریال روز دنیا

  • کاربرد رنگ هایی متفاوت و تیره در فضاهای سرویس بهداشتی

یکی از رنگ هایی که این روزها در طراحی داخلی سرویس بهداشتی ترند می باشد ، رنگ سیاه می باشد . در گذشته اغلب برای طراحی سرویس بهداشتی و حمام از رنگ های خنثی و نسبتا روشتن استفاده می شد ، ولی امروزه طراحان جسورتر شده و از رنگ های متنوع تری برای طراحی داخلی این فضاها استفاده می کنند . رنگ سیاه یکی از رنگ هایی می باشد که گیرایی و جذابیت خاصی به فضا می بخشد . البته این رنگ فقط در دیوارها استفاده نمی شود ، بلکه برای پوشش کف و همچنین عناصر مختلف موجود در سرویس بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

  • طراحی به سبک وینتیج و یا باروک

طی این چند سال سبک وینتیج هم در دکوراسیون داخلی و هم در دیگر هنرها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . در طراحی داخلی سرویس بهداشتی از این سبک بیشتر با ترکیب سبک باروک استفاده می شود و از اکسسوری های خاص این سبک برای دکوراسیون استفاده می شود و تاثیر بسیار خاصی روی فضای سرویس بهداشتی خواهد گذاشت .

  • استفاده از آیینه های بزرگ و روشن

آینه هایی که بزرگ و چراغ دار هستند از جمله آیینه هایی هستند که این روزها برای استفاده در سرویس بهاشتی ترند می باشند . بیشتر می توان گفت در سبک های مدرن و مینیمال در طراحی داخلی کاربرد دارند . این سبک آینه ها از آنجایی که نیاز به استفاده از انواع چراغ ها را برای روشن کردن فضا رفع می کند بسیار پرکاربرد و محبوب می باشد .

  • استفاده از عناصر به صورت نامتقارن

در دکوراسیون های مدرن و بروز تر بیشتر چیدمان عناصر مختلف به صورت نامتقارن صورت می گیرد و این زیبایی خاصی به فضا می بخشد . این نوع چیدمان می تواند به فضا حس و حالی تازه  پویا و در عین حال هیجان انگیز ببخشد . به طور کلی می توان گفت چیدمان به صورت نا متقارن از آنجایی که با عادت های چیدمانی ما متفاوت می باشد محبوب گشته است .

  • استفاده از سنگ های طبیعی

استفاده از متریال های طبیعی در دکوراسیون داخلی سالهاست که ترند می باشد و روز به روز هم محبوب تر می شود و طراحی داخلی سرویس بهداشتی هم از این ترند مستثنا نمی باشد . البته که باید خاطر نشان کرد منظورمان از متریال های طبیعی فقط چوب نمی باشد . بلکه می توان از سنگ های زیبا و طبیعی نیز به طور هنرمندانه برای سنگ روشویی در طراحی داخلی سرویس بهداشتی ها استفاده نمود که حس و حالی تازه و جذاب را به فضا می بخشند .

طراحی داخلی سرویس بهداشتی با برترین متریال روز دنیا

  • استفاده از سنگ های زیبا مانند مرمر

یکی دیگر از سنگ هایی که در طراحی داخلی بسیار محبوب می باشند ، سنگ مرمر می باشند . این سنگ به دلیل شکل و ظاهری که دارد می تواند جلوه ای با شکوه و گرانقیمت به هر فضایی بخشد . طراحی داخلی سرویس بهداشتی با استفاده از سنگ مرمر برای مثال استفاده در کمدها و سنگ های روشویی این روزها بسیار ترند می باشد و از محبوبیت بالایی برخوردار شده است . البته اگر بودجه و هزینه ای که شما برای طراحی داخلی در نظر گرفته اید ، کفاف سنگ مرمر را نمی دهد ، می توانید با هوشمندی از کاشی هایی استفاده نمایید که طرح سنگ مرمر را دارا می باشند .

  • استفاده از کفپوش های بتنی

شاید در گذشته متریال های دیگری برای پوشش کف و دیوار فضاهای مختلف محبوب بوده باشند ، ولی امروزه یکی از محبوب ترین متریال ها بتن و بتن اکسپوز می باشند . از این متریال ها هم یتوانید برای پوشش کف و دیوارهای سرویس بهداشتی استفاده کنید و فضایی مدرن ، زیبا و خاص را در سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید که مایه آرامش هم می باشد .

  • استفاده از گل و گیاهان

استفاده از گیاهان به دلیل نشاط و حس زندگی ای که به محیط می بخشند ، امروزه در تمامی سبک ها به ویژه سبک مدرن و مینیمال رواج یافته است . دیگر دکوراسیون های کلیشه ای سرویس بهداشتی را باید دور بریزید و این فضاها را مانند دیگر فضاها ارج و قرب دهید . برای مقدمه هم یتوانید از گیاهان طبیعی و گلدان ها برای تزیین و بخشیدن حس تازگی به این محیط استفاده نمایید .

  • طراحی به سبک استوایی

سبک استوایی یکی از سبک هایی می باشد که در سالهای اخیر در هنرهای مختلف بسیار محبوب گشته است و در دکوراسیون داخلی و هم برای طراحی داخلی انواع فضاها استفاده می شود . می توان از کاغذ دیواری هایی با طرح استوایی که در مقابل آب مقاوم هستند ، برای دیوارهای سرویس بهداشتی استفاده نمود و یا می توان دیوارها با رنگ نقاشی کرد که هر دو می تواند زیبایی خاصی به محیط ببخشند .

  • و ...

 طراحی داخلی سرویس بهداشتی با برترین متریال روز دنیا

کلام آخر

یکی از این فضاها که اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد ، سرویس بهداشتی می باشد . همانطور که گفتیم این فضا یکی از مهترین فضاها می باشد و دکوراسیون آن می تواند تاثیر زیادی هم روی افراد صاحب خانه و هم مهمانان بگذارد . برای داشتن یک دکوراسیون داخلی در سرویس بهداشتی خود که هم از همه ی استانداردها و ضوابط پیروی کند و هم از سبک خاصی پیروی کند و مطابق با ترندهای روز باشد و زیبا هم باشد باید با متخصصین در این زمینه مشورت کنید و کارها را به آن ها بسپارید . شرکت معماری هیرادانا کارهای موفقی در زمینه های مختلف معماری از دکوراسیون داخلی و دکوراسیون اداری گرفته تا طراحی نما و بازسازی ساختمان را در سرتاسر کشور و حتی کشورهای همسایه انجام داده است و کارنامه ی پرباری را دارا می باشد . شما با سپردن پروژه ی خود به مهندسین و طراحان توانمند این مجموعه می توانید از نتیجه ی رضایت بخش آن مطمئن باشید .

6 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات