طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی خانه به سبک مینیمالیستی با رنگ سفید و چوب

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 27 ارديبهشت 1399 در ساعت 11 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بسیاری از افراد می خواهند فضای داخلی خانه ی آن ها به گونه ای طراحی شود که یک فضای آرامش بخش به دور از هیاهو و شلوغی شهر برای خود و خانواده شان داشته باشند.

به این منظور ، امروز ما به بررسی طراحی داخلی خانه بسیار زیبا که پس از بازسازی ساختمان ، به سبک مینیمالیستی در شهر نیویورک طراحی شده است بپردازیم چرا که طراحی داخلی این خانه ی مینیمالیستی یک فضای داخلی زیبا و آرامش بخش را با استفاده از به کار بردن رنگ سفید و متریال های چوبی به ارمغان آورده است.

طراحی داخلی مینیمال

برای آشنایی بیشتر با طراحی منحصر به فرد این آپارتمان مینیمالیستی ، همراه ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا باشید و این مقاله را از دست ندهید تا بتوانید یک فضای آرامش بخش ، زیبا و ساده را برای خود طراحی کنید. طراحی دکوراسیون لوکس اتاق نشیمن این خانه ی جذاب به گونه ای است که یک فضای باز را با چیدمان صحیح مبلمان به وجود آورده است. در اصل با چیدمان یک دست مبل مدرن به رنگ زیبای خاکستری ، یک فرش ساده و یک صندلی چوبی در گوشه ی سالن ، دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمالی را برای اعضای خانواده پدید آورده است.  یک میز بیضی شکل درست در جلوی مبل قرار گرفته شده است که با مبل مدرن به خوبی جفت شده و به جلوه ی این اتاق نشیمن اضافه کرده است.

طراحی داخلی خانه به سبک مینیمالیستی با رنگ سفید و چوب

یک میز ناهار خوری چوبی نیز که در هماهنگی با تخته های چوبی کف اتاق انتخاب شده است ، تناسبی بسیار زیبا را در بازسازی ساختمان و بین عناصر مختلف به کار رفته در فضای ناهار خوری این خانه به وجود آورده است. همان طور که می بینید در قسمت ناهار خوری این آپارتمان هیچ گونه تزییناتی مانند تابلوی هنری یا قاب عکس خانوادگی به جز یک گل ارکیده ی زیبا ، دیده نمی شود و طراحی این فضای غذا خوری مینیمالیستی عاری از هرگونه تزیینات و لوازم دکوری مختلف است.

همان طور که گفته شده ، قسمت ورودی این آپارتمان با یک صندلی چوبی بسیار زیبا که در بالای آن یک آیینه ی بیضی شکل قرار دارد تزیین شده است و به طور کلی ورودی خانه با این چیدمان مدرن و مینیمال ، مشخص شده است. با قرار دادن یک کوسن زیبا و طرح دار بر روی این نیمکت ، علاوه بر پوشاندن قسمتی از نیمکت ارتفاع آن را گسترش می دهد و فاصله ی بین آیینه ی دیواری و نیمکت تا حدودی کم می شود.

رنگ درب های داخلی هم رنگ با دیوار سفید انتخاب شده است که با این کار درب ها بسیار دلنشین در داخل دیوارهای سفید نشسته اند.

در وسط این طراحی داخلی با طراحی یک مکعب سفید که حمام و سرویس بهداشتی در این قسمت قرار دارند فضایی برای ذخیره سازی در نظر گرفته شده است. پنل های سفید سطح مکعب در ترکیب با تخته های چوبی کف اتاق ، یک ترکیب مینیمال و بسیار زیبا را در مرکز این آپارتمان به وجود آورده اند. این نگاه ساده در طراحی ، موجب ایجاد آرامش می شود و یک پناهگاه را در شهر شلوغ برای افراد خانواده فراهم آورده می آورد.

طراحی داخلی خانه به سبک مینیمالیستی با رنگ سفید و چوب

در آشپزخانه ، پانل های دیوار پشتی به رنگ خاکستری انتخاب شده اند. با این کار ساده شما می توانید آشپزخانه ی جالبی به سبک مینیمال برای خود طراحی کنید که در داخل دیوار سفید صاف و ساده می درخشد.

پالت رنگی در اتاق خواب مینیمالیستی این خانه ، متشکل از رنگ های سفید ، خاکستری همراه با متریال چوبی است و برای اولین بار در این آپارتمان از یک تابلوی هنری به عنوان ابزاری دکوری برای افزودن هنر مورد علاقه ی صاحب خانه به اتاق خواب استفاده شده است. قاب چوبی این تابلو عنصری است که به دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال این اتاق خواب گرما می بخشد.

طراحی داخلی خانه به سبک مینیمالیستی با رنگ سفید و چوب

 

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات