طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی اداری شرکت هوایی در دوبلین ایرلند

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 23 شهریور 1398 در ساعت 15 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در دنیای امروز که بازسازی و دکوراسیون  داخلی روند رو به رشد در صنعت ساختمان سازی و بازسازی ساختمان دارد ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تلاش میکنیم تا در این مجموعه مقالات برای شما پروژه هایی را معرفی کنیم که از لحاظ معماری و زیبایی شناسی حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوان از آنها ایده گرفت . پروژه ای که امروز میخواهیم به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون داخلی اداری در شهر دوبلین ایرلند است  .

طراحی دکوراسیون اداری

این پروژه از جنبه های مختلف قابل بررسی است و ایده های به کار رفته در آن ، ما را بر آن کرد که این پروژه را به شما معرفی کنیم . این دفتر وسیع به مساحت 6000 متر مربع  و در سال 2017 ساخته شده است .

این شرکت که یک شرکت مسافرت هوایی است ، یک ساختمان اداری در چهار طبقه را برای فعالیت خود انتخاب کرده است . در طبقه همکف این ساختمان مجموعه ای از امکانات برای کارکنان آن فراهم شده است . یک لابی بزرگ و وسیع ، یک رستوران ، یک کتابخانه ، سالن نمایش فیلم و یک سالن بدنسازی از کاربری های موجود در طبقه همکف است . چهار طبقه بالایی نیز طبقات اجرایی و اتاق های کار و بقیه کاربری های مورد نیاز برای یک شرکت هوایی است .

با نگاهی به فضای داخلی این آپارتمان متوجه فضای روشن و براق آن خواهیم شد و استفاده از متریال های گوناگون و متنوع در این فضا ، این محیط را برجسته تر کرده است . پالت مواد شامل سنگ طبیعی محلی ، روکش های چوبی استفاده شده در درها و پارتیشن ها ، پارتشن های شیشه ای ، سرامیک های روشن و سفید استفاده شده در کف فضا و وجود فرش های متنوع در آن ، از زیبایی های این محیط هستند .

همه ی این متریال ها در هماهنگی با هم و با ظرافت مناسبی ، تمام استاندارد ها را رعایت میکند و از عوامل جذب مشتری به حساب می آید .

اجرای دکوراسیون اداری

ملاقات حضوری با مشتری ها و همکاران در سایر کشور ها ، برای یک شرکت بین المللی که در صنعت مسافرت هوایی فعالیت میکند ، از اهمیت بالایی برخوردار است . در دکوراسیون اداری این دفتر در دوبلین تعداد زیادی از فضاهای مختلف را داراست که برای استفاده در فعالیت های رسمی و غیر رسمی به کار میرود . طراحی محیط هایی دلپذیر برای برقراری ارتباط با همکاران ، مشاوران خارجی و مشتری . هدف از طراحی ایجاد یک تجربه ی فضایی لوکس دریک ساختمان کلاسیک بود .

در طراحی داخلی اداری  تمام طبقه های اداری به منظور بهینه سازی جهت گیری مکانی در داخل ساختمان ، تفاوت های ظریفی دارند.

به عنوان مثال طبقه اول و دوم دارای یک نقشه باز و آزاد است در حالی که طبقه سوم و چهارم دارای دفاتر و اتاق های مشاوره و کاری هستند .

بازسازی دکوراسیون اداری

یکی از نکات برجسته ی بازسازی ساختمان این دفتر اداری ، پله ی مارپیچ طراحی شده توسط تیم معماری این پروژه است . این پله که از چوب گردو به رنگ تیره ساخته شده است با استفاده از تارهای نوری آویزان از آن جلوه ای زیبا پیدا کرده است .

توجه به جرئیات را می توان در کل پروژه مشاهده کرد . کف طبقات در طبقات اداری از پارکتی چوبی استفاده شده است که در حاشیه های آن از رنگ و متریال دیگری استفاده شده است . هم چنین در سقف نیز استفاده از منابع نوری سقفی انحنا دار و منحنی بر براق و درخشان کردن این فضا کمک فراوانی کرده است . استفاده از مبلمان متنوع با متریال های مختلف متناسب با فضای هر قسمت از دیگر نکات ظریف طراحی این پروژه میباشد .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات