طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی اداری شرکت سرمایه گذاری در تگزاس آمریکا

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 23 شهریور 1398 در ساعت 10 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ادامه روند شناخت پروژه های برتر طراحی داخلی و بازسازی ساختمان در دنیای معماری در این مقاله در شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی هیرادانا قصد داریم دکوراسیون اداری یکی از جذاب ترین و موفق ترین طراحی داخلی اداری در سال 2018 ، در شهر تگزاس آمریکا بپردازیم .

این فضا در متراژی به مساحت 10000 متر مربع توانسته است یک محیط جذاب و منحصر به فرد را ایجاد کند. این دفتر در طبقه هشتم یک آسمان خراش در منطقه دالاس تگزاس است .

طراحی دکوراسیون اداری

این شرکت که یک گروه سرمایه گذاری جوان است خواستار دفتری بودند که نشان دهنده رویکرد آنها به عنوان متفکران و ایده پردازانی خلاق در امور سرمایه گذاری و تجاری باشد .

نکته ای که معمار در این دفتر توجه زیادی به آن کرده بود ، ایجاد فضاهایی رسمی و غیر رسمی برای برقراری روابط و مناسبات کاری و هم چنین فضاهایی دوستانه و خلاق برای روابط اجتماعی کارکنان و مشتری های این شرکت بود . هم چنین مسیر های تعیین شده در این فضا نیز بصورت رسمی و غیر رسمی تعیین میشوند که میتواند فضا ها را از هم تفکیک کند مثلا اتاق های کار از اتاق های کنفرانس و حتی لابی جدا هستند و این مسیر ها میتواند این قسمت ها  را مشخص کند . در این دفتر استفاده از رنگ ها برای نشان دادن و برجسته کردن یک فضا کاملا در هماهنگی با محیط ایجاد شده است .

بازسازی دکوراسیون اداری

معمار در دکوراسیون اداری  با ایجاد فضاهایی مسقف و به شکل آستانه ای و نیم دایره توانسته است محیط هایی برای فعالیت های رسمی و غیر رسمی ایجاد کند . برای فعالیت های غیر رسمی از رنگ قرمز برای این فضاها استفاده کرده است که متشکل از دو نیمکت چوبی با تشک هایی قرمز در روبروی هم و یک میز سفید به همراه یک چراغ سقفی و یک چراغ رو میزی میشود که کاملا در فضایی به رنگ قرمز محصور است و برای دیدار ها و گفت و گوهای غیر رسمی و دوستانه بین کارمندان یا حتی بین کارمندان و مشتری ها استفاده میشود . این قسمت نیز در منطقه ای از این دفتر قرار دارد که به محض پیاده شدن از آسانسور و قدم گذاشتن به داخل دفتر در یک فضای برجسته و عالی در چشم بیننده جلوه گر میشوند . استفاده از چراغ های طویل مهتابی و لامپ های آویزان از سقف این فضا را درخشان تر کرده است .

اتاق های کاری خصوصی به گونه ای طراحی شده اند که ضمن اینکه هسته اصلی دفتر را تعریف میکنند ولی هم چنان ارتباط بصری را با قسمت های دیگر حفظ میکند و وجود پنجره در هر اتاق نور طبیعی روز را وارد این قسمت ها میکند . میتوان گفت ایجاد پنجره های متعدد در این فضای وسیع باعث شده است که اکثر کارمندان بتوانند از نور طبیعی و منظره شهری استفاده کامل را ببرند .

علاوه بر اتاق های کاری خصوصی در داخل این دفتر ، فضاهای اداری نیمه باز که نیمه رسمی به شمار میروند از نظر بصری متمایز شده اند و شرایط کاری زیادی را از نظر روشنایی ، حفظ حریم خصوصی و تعامل بین کارمندان و برخورد با مشتری را برای افراد شاغل در این دفتر ارائه میدهد .

بازسازی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه

معمار با ایجاد یک فضای کافه مانند و غذاخوری در بکر ترین نقطه ی این دفتر با یک چشم انداز عالی به منظره پشت پنجره ها توانسته اند فضایی مناسب را برای استراحت و غذاخوردن کارمندان فراهم کند . در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه استفاده از آجرهای زرد برای پشت کابینت ها و پیشخوان به معرفی فضایی این قسمت کمک فراوانی کرده است . ترکیب این رنگ زرد با رنگ مشکی صندلی ها و کابینت های زیرین و ترکیب آنها با سفیدی کابینت های بالایی و میز غذاخوری قرار داده شده در وسط این فضا ، هارمونی زیبایی برای این قسمت بوجود آورده اند .

هم چنین معمار با قرار دادن میزهای پینگ پنگ در قسمت دیگری از دفتر و نزدیک محل غذاخوری ، موقعیتی عالی برای سرگرمی کارکنان فراهم کرده است .

ایده جذاب دیگر معمار برای  بازسازی و تعمیرات ساختمان این دفتر ، طراحی یک اتاق بزرگ فوق العاده با غرفه های همانند همان غرفه های قرمز رنگ در سالن اصلی با این تفاوت که در اینجا به رنگ آبی در آمده اند ، میز کنفرانس چوبی ، صندلی های راحتی آّبی رنگ و تابلو ها و مانیتور ها و نمایشگر های ویدیویی که به عنوان اتاق ایده پردازی و اتاق تفکرات خاص این شرکت شناخته میشود.

استفاده از مبلمان کلاسیک در این دفتر و تاکید بر نور طبیعی و ترکیب دیوارهای سفید ، چوب های کلاسیک ، رنگ های پرجنب و جوش و کف بتونی و کف موکت شده که مشخص کننده مسیر های رسمی و غیر رسمی است ، و مهم تر از همه چیدمان کلی فضا  و مبلمان که حس اتحاد و همکاری تیمی را برای این شرکت به ارمغان می آورد ، یک محیط کاری استثنایی را برای ایده و تفکر خلاقانه افراد به وجود می آورد .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات