طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی اداری شرکت حقوقی در کپنهاگن

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 16 شهریور 1398 در ساعت 10 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ادامه روند شناخت پروژه های برتر طراحی داخلی و بازسازی ساختمان در دنیای معماری در این مقاله در شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی هیرادانا قصد داریم دکوراسیون اداری یکی از جذاب ترین و موفق ترین طراحی داخلی اداری در سال 2017 ، در شهر کپنهاگن دانمارک بپردازیم .

این فضا در متراژی وسیع به مساحت 3000 متر مربع توانسته است یک محیط جذاب و منحصر به فرد را ایجاد کند تا در چشم بیننده خارق العاده بنظر برسد .

اجرای دکوراسیون اداری

در سال 2017 شرکت حقوقی لاندگرنس به یک ساختمان 3000 متر مربعی در کپنهاگن منتقل شد . تیم معماری این پروژه مفهوم طراحی دکوراسیون داخلی اداری  این دفتر بر طراحی یک فضای مجلل ، ساده و کاربردی و حرفه ای ایجاد کرده است تا بینایی و هویت بصری کارکنان و مراجعه کنندگان را دو چندان کند .

ترکیب مواد و متریال با دقت انتخاب شده و طیف گسترده ای از رنگ ها در سایه های سبز ، خاکستری و سیاه عناصر اصلی در طراحی این دفتر هستند . سقف هایی بتنی و کف تخته ای چوبی تیره ایجاد شده که باعث تضاد بین مواد ، رنگ ها و  سطوح در کل دفتر میشود .

معمار این پروژه میگوید چون وکلا اغلب ساعات طولانی را در محل کار خود میگذرانند بنابراین ما فضاهای قابل انعطاف را ایجاد کرده ایم که میتواند برای چندین منظور مورد استفاده قرار بگیرد و اقامتی دل پذیر و جذاب را در محیطی ساکت و آرام برای وکلا و مشتری ها برای گفتکوی حرفه ای و شخصی آنها داشته باشد .

بازسازی دکوراسیون اداری

معمار توانسته است در بازسازی و تعمیرات ساختمان این پروژه چنین فضای وسیعی ضمن ایجاد دفتر های گوناگون برای وکلا ، تمام عملکرد ها و کاربری های مورد نیاز آنها را نیز تامین کرده است . فضاهای جمعی و اجتماعی برای بحث و تبادل نظر بین آنها ، فضاهای استراحت ، دو آشپزخانه بزرگ به همراه سالن غذاخوری مناسب با فضای کلی دفتر ، اتاق های جلسات گوناگون ، کلاس های آموزشی برای تدریس به وکلا و کارآموزان جوان از کاربری های این دفتر است .

ایده ی معمار برای حفظ حریم شخصی بین وکلا و مشتری ها و هم چنین جلوگیری از دیوار کشی ها و پارتیشن بندی های متعدد که باعث میشد این فضا پر از دیوار و مانع باشد و ارتباط فضایی این دفتر را از بین ببرد ، این دفاتر را با استفاده از شیشه مرز بندی  کرده است و باعث ایجاد فضایی باز و دل پذیر در این محیط وسیع شده است .

این سطوح شیشه ای باعث شده است که در طراحی دکوراسیون داخلی اداری تمام این فضا ها به واسطه ی پنجره های متعدد وسیع و سراسری که در تمام این دفتر وجود دارد ، به طور طبیعی روشن شود . هم چنین به منظور حفاظت از اتاق ها و حفظ حریم شخصی ، از پرده هایی سنگین و کرم رنگ شفاف استفاده شده است تا در مواقع لزوم از آنها استفاده شود .

طراحی اداری

بنابراین یک احساس زنده در سراسر دفتر ایجاد میشود و مراجعه کنندگان میتوانند افراد را در اتاق مشاهده کنند .

با استفاده از بافت و جزییات ظریف ، در هر اتاق یک فضای گرم و آرام ایجاد شده است . در منطقه ورودی ، یک فضایی غیر رسمی با سالن پذیرایی ، ایستگاه قهوه خوری ، فضای نشیمن و صندلی هایی در رنگ های مختلف ، محیطی برای ارتباطات جمعی و اجتماعی بین وکلا ایجاد کرده است .

تزییناتی که از چرم ، کتان ، فرش های بامبو ، پشم تشکیل شده است و این دفتر را به یک فضایی گرم و جذاب که تمام عملکرد ها در خود جای داده است ، تبدیل کرده است . هم چنین معمار توانست بسیاری از این مبلمان های این دفتر را از مواد بازیافتی طراحی کند .

10 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات